מהראן לאלה. בקשת החנינה תוגש בסוף אוגוסט (צילום: צלמוס)
מהראן לאלה. בקשת החנינה תוגש בסוף אוגוסט (צילום: צלמוס)

לאלה יגיש בקשת חנינה לבית הדין של ההתאחדות

חלוץ הפועל חיפה לשעבר מהראן לאלה יסיים בקרוב לרצות שנת הרחקה אחת מעונש ההשעיה לשנתיים שספג בעקבות שימוש בחומרים אסורים. במועדון מייעדים לו תפקיד ניהולי

פורסם בתאריך: 21.6.18 08:25

לאחר שירצה מחצית מעונש ההשעיה שלו יגיש חלוץ הפועל חיפה לשעבר מהראן לאלה בקשת חנינה מההתאחדות לכדורגל. לאלה, שהורחק לשנתיים מכל פעילות בשל שימוש בחומרים אסורים, קיבל מהבעלים של הפועל יואב כץ הצעה לשמש בתפקיד ניהולי במועדון, ולשם כך הוא זקוק לקיצור עונשו.

כזכור, בשלהי עונת 2017-2016, בתום המשחק בין הפועל חיפה להפועל כפר סבא, נמצאו חומרים אסורים במבחנה שסיפק לאלה. ב־29 באוגוסט 2017 הוא הועמד לדין, הורשע ונגזרה עליו הרחקה לשנתיים מכל פעילות, הן כשחקן והן כבעל תפקיד מקצועי או ניהולי. בעקבות ההרשעה נאלץ לאלה (כיום בן 36) לפרוש לאחר עונה מצוינת ולמרות שהוא החזיק בחוזה לעונה נוספת. כבר לאחר גזר הדין ניסה כץ למצוא דרך להחזיר אותו למועדון בתפקיד ניהולי או מקצועי, אך בית הדין אסר זאת.

 

 

לפי תקנון ההתאחדות לכדורגל רשאי לאלה לפנות לבית הדין ולבקש לחון אותו לאחר ריצוי שנה אחת מעונש השעיה, וכץ צפוי לצרף את חתימתו לבקשה. בימים אלה שוקדים השניים ביחד עם עורך דין על הכנת בקשה החנינה, שתוגש בסוף חודש אוגוסט.

בהפועל מעריכים כי על סמך מקרים דומים מהעבר יש סיכויים טובים שהבקשה תתקבל, וכך יוכל לאלה לשוב אל המועדון כבר בעוד קצת יותר מחודשיים.

בעניין אחר, בעקבות הפרסום כאן על הסכם האימוץ שחתמה הפועל עם חברת האופנה BOGART, התברר כי כץ סירב לחתום על הסכם אימוץ עם חברת הרכב אופל,  ככל הנראה בגלל שאופל מזוהה עם עידן רובי שפירא. אופל כבר העבירה טיוטת חוזה לכץ, אך זה העדיף את BOGART.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר