מחירי החניה בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage
מחירי החניה בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage

מחיר חניה בודדת למשרד בחיפה: 400 שקל לחודש

סקר שבחן מחירי השכרת מקום חנייה חודשי למשרדים, מגלה כי במת”ם תשלמו כ-350 שקל. מחיר הזהה לפארק העסקים ביקנעם וזול יותר מהמקובל בחיפ

פורסם בתאריך: 26.4.19 17:10

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

רוצים להשקיע בנדל"ן של העתיד? השקיעו במקומות חנייה. קרוב לוודאי שמחירי החניה רק יעלו בשנים הבאות. רוצים נתונים? בבקשה.

מחיר ממוצע לחודש של מקום חנייה למשרדים בפארק העסקים מת"ם, הינו כ-350 שקל לחודש –  מחיר הזהה למקום חניה חודשי בפארק העסקים יקנעם. אולם סכום זה, נמוך יותר מהמחיר המקובל לבניינים דומים בחיפה – 400 שקל לחודש. כך עולה מסקר שבחן את המחירים בחברת ניהול הנכסים נת"ם, אשר ביצע השוואות בין מחירי מקומות חניה בתל אביב ובפריפריה והפרשים מעניינים בין סוגי הבניינים.

הדוח שבדק כ-30 מגדלי משרדים שונים באיזור חיפה והצפון, הפריד בין משרדים "קלאס A" ל"קלאס B". קלאס A הם מבנים ברמה גבוהה, הכוללים שטח של לפחות 10,000 מ"ר מעל לקומת הקרקע, מערכות מלאות של מיזוג אוויר, גמר ברמה גבוהה וחברת ניהול מקצועי שמתחזקת את הבניין. קלאס B הם מבנים קטנים יותר, בשטח של 5,000 מ"ר לפחות מעל לקרקע, ברמה נמוכה יותר של גימור.

שיעור האכלוס הממוצע בשוק המשרדים קלאס A באזור חיפה והסביבה עלה ב-5.61% בהשוואה לחציון קודם. העליה הגבוהה ביותר נסקרה באזור יקנעם, שם מרבית הבניינים החדשים אוכלסו. במקביל, אזור פארק מת"מ ממשיך לשמור על אחוזי  האכלוס הגבוהים ביותר – 98.17%.

על פי התחזית, שוק זה צפוי להישאר יציב ולשמור על שיעורי אכלוס גבוהים בכל אזורי המשרדים. בנייתם של מספר פרויקטים בקרבת פארק מת"מ צפוייה לתת מענה למחסור השטחים הקיים, כגון שלב ב׳ של פארק עופר שער הכרמל ופארק מדעי החיים של קבוצת מבנה באזור התעשייה חיפה.

מי שיבקש להתנחם בתמונת המצב של מקומות החניה בתל אביב, להלן דוגמאות נבחרות. החניה היקרה ביותר בארץ נמצאת בשדרות שאול המלך באזור בתי המשפט בתל-אביב. עבור מקום חניה אחד במגדל קלאס A באזור זה תשלמו 1,358 שקל לחודש ובמגדל קלאס B המחיר יירד ל-1,000 שקל. במקום הבא ברשימה נמצא אזור הסיטי של תל-אביב, שמוגדר כאזור מרכז העסקים של שדרות רוטשילד. שכירת מקום חניה באזור זה מגיעה למחיר של 1,230 שקל בממוצע עבור מגדל בקלאס A, ול-917 שקל במבנה קלאס B – מחיר שהוא כבר רבע ממחיר של שכר דירה לחודש לדירה ממוצעת באזור.

מחירי החניות באזור התעשייה הרצליה הנחשב למבוקש, מגיעים ל-656 שקל במשרדים מקלאס A ול-615 שקל בקלאס B.

במקומות מרוחקים יותר מהמרכז, המחירים נופלים. למשל ל-550 שקל ברעננה, ל-339 שקל בפולג בנתניה ול-350 שקל בראש-העין.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר