תמונה ממאגר Ingimage

אודור זכתה במכרז נוסף לבנייה רוויה בטירת כרמל

החברה תקים בשכונת החותרים 137 יח”ד במגדלי מגורים, רובן ישווקו במסגרת תכנית מחיר למשתכן

פורסם בתאריך: 27.4.19 10:22

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

אודור זכתה במכרז נוסף

לבנייה רוויה בטירת כרמל

החברה תקים בשכונת החותרים 137 יח”ד במגדלי מגורים, רובן ישווקו במסגרת תכנית מחיר למשתכן

מאת | אבי שמול  הדמייה |  גיורא גור אדריכלים

 

 

חברת "אודור נכסים", מיסודו של הקבלן אורי דורי ז"ל, זכתה במכרז נוסף להקמת מתחם מגורים בשכונת החותרים בטירת כרמל. הפרויקט שיכלול 137 יח"ד בבנייה רוויה, כולל 110 יח"ד שיימכרו במסגרת תכנית "מחיר למשתכן". הפרויקט מצטרף ל-430 יח"ד שהחברה בונה בשכונת החותרים ב-15 רבי קומות, שחלקם משקיפים לים.

המגרש המיועד להקמת הבניינים, הוא בשטח של 13.5 דונם. המדד לבחירת הזוכה, היה המחיר הסופי הנמוך ביותר לבניית מ"ר של דירה, עבור הדירות שבמסגרת מחיר למשתכן. על פי תנאי המכרז, מחיר המקסימום עליו התחרו החברות המתמודדות היה 7,300 שקל לבניית מ"ר דירתי, לא כולל מע"מ. הקבלן הזוכה במכרז, התחייב במסגרת הפרויקט לשלם למדינה סכום של 21 מיליון שקל בעבור הוצאות פיתוח, כולל שדרוג תשתיות והשתתפות בהקמת מבני ציבור בשכונה.

הצעתה של אודור במכרז על סך של 5.878 מיליון שקל, גברה על 7 הצעות מתחרות. ההצעה הקרובה ביותר הייתה על סך של 5.9 מיליון שקל ולאחריה: 6.277 מיליון שקל, 6.333, 6.480, 6.815, 7.126 והגבוהה – 7.190 מיליון שקל.

שכונת החותרים הינה שכונה חדשה במערב טירת כרמל, הגובלת בכביש 4 חיפה – רעננה. בשכונה מוצעות למכירה דירות 3,4 ו-5 חדרים בבניינים עד לגובה של 15 קומות. מחירה של דירת 4 חדרים חדשה במתחם, בשטח של כ-120 מ"ר בנוסף למרפסת של 17 מ"ר, מקום חניה פרטי ומחסן של 7 מ"ר, הינו כ-1 מיליון שקל, תלוי בקומה ובכיוון הנוף.

בשכונה קיימים גן משחקים, אזור מסחר ותעסוקה ובסמוך לה פארק עירוני, גני ילדים ובית ספר. יתרונה של השכונה, היא בסמיכות לחיפה ולפארק מת"ם, כאשר מחירי הדירות והמסים זולים באופן ניכר ממחירי הדירות וגובה מסי הארנונה בחיפה.

אורי דורי שהלך לעולמו בחודש ינואר השנה, שימש בעבר כנשיא התאחדות הקבלנים והיה מגדולי הקבלנים בארץ. דורי, סא"ל במילואים שהשתתף כצנחן בקרב על שחרור ירושלים במלחמת ששת הימים, הוא בוגר הפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון. את פעילותו הנדלנית החל בחיפה בשנת 1978, כשרכש חברת בנייה שהתפרקה. בין הפרויקטים הרבים שהקים, נמצאים הגרנד קניון, מרכז חורב וקניון לב המפרץ.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי

    קיימות 2 חברות באזור אשר מתחרות איך לדפוק את הלקוח באיכות עבודה. זה אודור וגרופית. קניתי אצל כל אחת דירה בשוק החופשי ( עצוב לתאר מה קיבלו מחיר למשתכן שמבחינתם זה לקוח סוג ב')
    אצל גרופית תשקיעו בבודק בית ובמדידות של הדירה. בטוח תרוויחו הרבה כסף על המטרים החסרים וליקויים אשר לא ניתן לתקן.
    אצל אודור זה יותר מורכב. הקבלנים שעובדים עם החברה פשוט נעלמים או מאכילים אותך שיבואו ויסדרו. ופה כל ההתנהלות מסתיימת.
    הבעיה אין שום גוף רציני שמפקח על כל זה כי הגופים המפקחים סוגרים על זה עיניים ותמיד באים לקראת החברה ולא לקראת הלקוח. והמבין יבין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר