אפקה: לגור בצמוד לשמורת טבע. הדמיה: RDV

שכונת אפקה: החלה מכירת הבתים צמודי הקרקע

בלב שכונת הענק הנבנית על ידי רשות מקרקעי ישראל, החל שיווקו של מתחם צמודי הקרקע, המשווק לרוכשים במתכונת של “מתחם פרטי”

פורסם בתאריך: 27.4.19 10:27

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

חל שיווקן של כ-60 יחידות דיור של צמודי קרקע דו-משפחתיים, שיוקמו בשכונת הענק אפקה (נאות אפק) – השכונה הגדולה ביותר הנבנית כיום במטרופולין חיפה. אפקה, בה יוקמו כ-4,700 יחידות דיור, הינה פרויקט אותו יזמה רשות מקרקעי ישראל בשטחה של העיר קריית ביאליק. המתחם לצד כביש עוקף קריות (22), נבנה בין שמורת הטבע הייחודית אפק שבה אתרים ארכיאולוגיים ואגמים מטופחים, לבין בית הקברות צור שלום, התוחם את השכונה מדרום.

ייחודה של השכונה, הינו במספר הגבוה של יחידות הדיור שיוקמו בה, לצד מערכות תשתית, שתהיינה באיכות המתקדמת ביותר, ברובן מתחת לפני השטח, בנוסף למכלול רחב של שירותי קהילה, מבית ספר בן 24 כיתות, למרכז קהילתי, קו מטרונית שיחצה את השכונה, אצטדיון ואגם שיוקמו בפאתי השכונה.

על הקמת השכונה ופיקוח על העבודות, מופקדת חברת ההנדסה ח.פ.ת, שהינה מהחברות הגדולות ביותר בארץ בתחומה. לח.פ.ת
מוניטין טוב והיא היתה החברה שניהלה
את הקמת שכונת גבעת הרקפות הסמוכה.

מתחם צמודי הקרקע בשכונה זכה לשם "הבית באפקה" והוא נבנה על ידי החברות "שטרית יזמות ובנייה" וג.מ.א פרויקטים. החברות החלו לפני כשבועיים במבצע מכירה מסוג "פריסייל", שבו מתבקשים הקונים להותיר פרטים בעמוד נחיתה, על מנת שאנשי המכירות של הפרויקט יחזרו אליהם ויספקו פרטים על יחידות הדיור.

הדירות במתחם מוצעות במחיר של החל מ-2,190,000 שקל. המחיר היקר הינו כתוצאה מאיכות החיים הגבוהה בצמוד לשמורת טבע שהינה אחת היפות בארץ וההצהרה של היזמים כי מדובר במתחם פרטי שהכניסה אליו תהיה של דיירי המתחם בלבד. הצהרה מעט מפתיעה בהתחשב במעמדה הציבורי של השכונה, שהקמתה קודמה על ידי חברה ממשלתית.

את הקמת השכונה וקידומה ביצעו משרדי האוצר והבינוי והשיכון וכתוצאה, מאות דירות בנאות אפק שווקו לדיירי "מחיר למשתכן", אולם המחיר שהיה גבוה ממחיר השוק, גרם לרתיעה מצד הקונים והשיווק מתנהל מזה כשנתיים בקצב איטי במיוחד. כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו", 150 משפחות ראשונות צפויות לאכלס בחודש אוגוסט הקרוב את השכונה החדשה.

החברות הבונות במתחם אפקה, הן שיכון ובינוי, גיא ודורון לוי וסלע נדלן. דירות 5 חדרים בפרויקט מוצעות למכירה במחיר של החל מ-1.29 מיליון שקל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קונה לשעבר

    הבעייה זה המחיר… דירה עם גינה בדיחה נמכרת ב2.3 ועם גינה סבירה ב2.6. מחירי בועה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שמשלם שם 2.6 על דירת גן פשוט פראייר, המחירים הזויים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר