אבי משה. צילום: אלוניס

הענף החדש של השקעות נדל”ן בחיפה: מסירת עסקים

פורסם בתאריך: 27.4.19 10:43

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

אל שני התחומים המוכרים של מכירת נכסי נדל"ן והשכרת שטחים, מצטרף מושג חדש יחסית: "מסירת עסקים". ענף חדש יחסית בחיפה, מורכב ביחס לעסקאות הנדלן המוכרות לציבור הרחב, הכולל בתוכו דוחות כספיים בבקרת רואי חשבון ומוניטין של בתי עסק. מבדיקת "מפתח העיר" עולה כי החברה הפעילה ביותר בתחום הינה "המרכז לנדלן בע"מ", המתמחה בנדלן מסחרי.

"הפעילות בתחום המסירות עברה הילוך בחיפה בשנה האחרונה והיא נמרצת מאוד", מספר אבי משה, המנהל את תחום מכירת עסקים קיימים וזכיינות במרכז לנדלן בע"מ, "בשנה האחרונה בוצעו בחברה יותר מ-100 עסקאות מסירה ואנו מרחיבים את מערך כוח האדם העוסק בתחום".

משה מסביר כי בלב הפעילות, נמצאים עסקים שהבעלים שלהם הגיעו למסקנה כי הם רוצים לשנות כיוון בחיים מסיבות שונות, כאשר העסק מתפקד ועדיין ניתן להעבירו לבעלים וניהול חדש.

"מכרנו למשל לאחרונה גלידריה שנפתחה בהשקעה של 400 אלף שקל. הגלידריה נמכרה במחיר של 120 אלף שקל. עבור המוכר, זהו מחיר טוב יותר מאשר הפסד של כל ההשקעה שלו.

"אנו לא מקבלים עסקים כושלים, אלא רק עסקים רווחיים", מסביר משה, "קח למשל מצב שבו שעות העבודה אינן מתאימות לאישה או למשפחה, או שהבעלים המנהל, מבקש לשנות כיוון בחיים, או שהוא קיבל הצעה מוצלחת יותר בעבורו, או שרוצים לעבור לגור בעיר אחרת. קיימות סיבות רבות שאנשים רוצים לצאת מהעסק ויש להם עניין לקבל תמורה לא רק בעבור הקירות והתקרה, אלא גם בעבור ציוד יקר שהותאם ספציפית לעסק, מוניטין שהם צברו, קהל לקוחות שכבר מכיר את המותג ועוד.

דיסקרטי ואגרסיבי

"דוגמא אופיינית היא השקעה בהקמת בית קפה המצריכה השקעה של כמה מיליוני שקלים לפחות, בלי קשר לשכירת השטח. אם המשקיע יקנה עסק קיים, הוא יקבל מוצר שבוצעו בו השקעות, השבחות ותיקוני טעויות. כעת ניתן יהיה להשקיע בקידום הרווחים ומטרת העסק.

בעולם של מסירת עסקים, קיים מגוון רחב של סוגי עסקים. בתחום המזון, התעשייה, קווי חלוקה וסחר.

היתרון שלנו הוא בריכוז כל העבודה מול הבנקים, עורכי דין, רואי חשבון ויועצי משכנתאות. אנו מפעילים אצלנו 12 מתווכים מורשים ושיטות עבודה סדורות. הלקוחות שלנו מקבלים דוחות מלאים על העסק, ניתוח מלא וחתימה של רואי חשבון על גבי כל נייר לאישור אמיתות המידע. יש תיק עסק מלא עם מידע מקיף הנמסר ללקוח, עוד לפני שהוא פגש את העסקה.

מכרנו באחרונה גלידריה שנפתחה בהשקעה של 400 אלף שקל, במחיר של 120 אלף שקל. זהו מחיר טוב עבור המוכר. טוב יותר מאשר הפסד של כל ההשקעה

"מסירת עסקים היא בעצם מכירה של מוניטין, תכולה ופעילות של עסק קיים. פלח השוק של מסירות מחולק לשלושה סוגים: עסקים במחיר של עד 150 אלף שקל. עד חצי מיליון שקל ומעל לחצי מיליון שקל.

הפרסום שלנו הוא דיסקרטי במיוחד, אבל מאוד אגרסיבי במטרה להגיע לקהל גדול ככל הניתן.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר