זלמן שניאור 19-21, חיפה | הדמיה: אורי בלייכר
זלמן שניאור 19-21, חיפה | הדמיה: אורי בלייכר

עשרת הדיברות לפרויקט התחדשות עירונית מוצלח

החלטנו להכין עבורכם כמה טיפים חשובים לפרויקט התחדשות עירונית מוצלח, בשיתוף עם בעלי המקצוע המנוסים והמיומנים של חברת “שתית”

פורסם בתאריך: 6.5.19 08:54

מאת: גיא ויטנר, תוכן שיווקי

השכנים שלכם ואתם קמתם ביום בהיר אחד והחלטתם בפה מלא- הגיע הזמן לשינוי. והכוונה היא לא לשינוי פוליטי, שהרי הבחירות כבר הסתיימו, אלא לשינוי משמעותי באורח חיי הדיירים בבניין- בין אם זה בהקמת חניות פרטיות ובין אם זה בשיפוץ מקיף של הדירות. אחרי הכל, למה לא לחיות בסביבת מגורים יוקרתית, אשר תעניק לכם איכות חיים גבוהה?אך אם אתם חושבים שמדובר במשימה קלה, אתם לגמרי לא בכיוון. תכנון פרויקט התחדשות עירונית הינו מסע ארוך ומפרך, ולכן, חשוב שתהיו בקיאים בכל נבכי התהליך. על מנת להקל עליכם את המלאכה, התייעצנו עם אחת מחברות הבנייה הנחשבות והמובילות בישראל- חברת “שתית”, אשר יזמה, תכננה וביצעה עשרות פרויקטים מסוג זה, וניסחנו עבורכם את עשרת הדיברות לפרויקט התחדשות עירונית מוצלח:

  • הקמת נציגות דיירים- השלב הראשון בתהליך, הינו בחירת נציגות דיירים בהליך דמוקרטי, אשר תהיה אמונה על קידום הפרויקט. לאחר שכלל הדיירים יסכימו בפה מלא על מבנה הנציגות וחבריה, הם יוכלו להתחיל בקידום הפרויקט אל מול הגורמים השונים. חשוב לבחור נציגות מצומצמת ויעילה, אשר תייצג נאמנה את האינטרסים של כלל בעלי הדירות ותפעל מולם בשקיפות לאורך כל הדרך.
  • הצגת מתווה הפרויקט- במהלך פגישת ההיכרות בין נציגות בעלי הדירות ליזם, יוצג נסיונו של היזם, נתונים הידועים בשלב זה על הבניין, זכויות הבנייה ועקרונות ייחודיים (לדוגמא: שכ”ד, חניה, מעלית וכדו’). לאחר שתקבלו את כל המידע החיוני, תוכלו להבין האם מדובר ביזם המתאים עבורכם.
  • בחירת יזם חזק- לשלב זה חשיבות מרובה. לאור התעוררות שוק ההתחדשות העירונית, צפוי שתקבלו פניות מיזמים רבים. חשוב מאוד לבדוק האם יש ליזם ניסיון, בדגש על פרויקטים שהסתיימו, על מנת שתהיו בטוחים כי הוא מסוגל לעמוד בהתחייבויותיו. יזם מקצועי, מנוסה ומיומן, יעניק לכם עוגן כלכלי איתן, יתנהל מולכם בשקיפות מלאה, יהיה זמין לכל שאלה או בקשה ויקפיד על מקצועיות לאורך כל הדרך.
  • הסכמה עקרונית על מתווה הפרויקט- לאחר שקראתם בעיון את כל עקרונות המתווה, תוכל הנציגות לאשרו אל מול היזם. בשלב זה, ניתן יהיה לקדם את ההצעה לגיבוש ההסכם המשפטי מול עו”ד.
  • אישור הקונספט התכנוני- במהלך הישיבות שתתקיימנה בין המהנדסים והאדריכלים של הפרוייקט לנציגות הדיירים, חשוב שהתפיסה התכנונית וחזון תכנון הדירות, אשר נקבעו ע”י כלל הדיירים, יבואו לידי ביטוי בתכנון הסופי.
  • גיבוש המתווה המשפטי ואישור המפרט הטכני- עו”ד בעלי הדירות, בשיתוף עם עו”ד היזם, ינסחו עבורכם את החוזה המשפטי. חשוב לקרוא את ההסכם בעיון, טרם אישורו. כמו כן, היזם ילווה את נציגות הדיירים בבניית המפרט הטכני בעזרת מפקח בנייה מטעמו ובאמצעות הסברים מטעם אנשי מקצוע. בשלב זה, יש להקפיד שהמפרט הטכני עונה על רצונותיהם האישיים של כלל דיירי הבניין ועומד בדרישות התקציב שהוסכם.
  • הגשת תוכניות לקבלת היתר- לאחר אישור ההסכם הסופי, היזם יגיש תוכניות לקבלת היתר ויפעל באופן מקצועי ויעיל, לשם קידום הפרויקט ומימושו. כעת, קחו הפסקה, תנשמו לרווחה ותפנימו שבעוד זמן קצר תקבלו דירה חדשה ומהממת!
  • היתר בנייה ופינוי- לאחר שיתקבל היתר הבנייה ולאחר שתישלח אליכם הודעה על מועד הפינוי (במקרה של פינוי-בינוי) כדאי שתתכוננו למעבר לדירה הזמנית. אך למרות הטרחה, אנו מבטיחים לכם שלא תצטערו כאשר תחזרו לאותה הדירה (ולאותו הבניין), ולא תאמינו למראה עינכם.
  • תכנון ועיצוב הדירה החדשה! בשלב זה, כל אחד מבעלי הדירות, ייפגש עם אדריכל המבנה, על מנת לתכנן ולעצב את דירתו החדשה.
  • אכלוס מחדש בבניין יוקרתי ומרהיב- ברכות! עכשיו החלום שלכם הופך למציאות. לנגד עינכם עומדת אותה גברת בשינוי אדרת. הדירות יפהפיות, עיצוב הבניין חדשני וסוף סוף אתם מקבלים את איכות החיים שתמיד חלמתם עליה. וכן, גם ההליכים הבירוקרטיים מסתיימים עוד רגע. לאחר שיתבצע תהליך רישום בית משותף ורישום הבתים על שם הבעלים בטאבו, תוכלו להיכנס לשגרה חדשה, בסביבת מגורים חדשה ואיכותית.
חביבה רייך 42-46, חיפה | הדמיה: סטודיו מעיין

חביבה רייך 42-46, חיפה | הדמיה: סטודיו מעיין

חברת “שתית” מקבוצת ש. שטרית בע”מ, חגגה 30 שנים להיווסדה, ולה מגוון רחב של סיווגים קבלניים בלתי מוגבלים ( ג’-5) לבנייה, פיתוח וגשרים. כמו כן, החברה רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן  ISO 9001. בעשור האחרון, ביצעה הקבוצה למעלה מ-500 פרויקטים ברחבי הארץ, הכוללים: בניה ציבורית קבלנית, ייזום פרויקטים, התחדשות עירונית, מלונאות, מסחר ועוד.

החברה ידועה בסטנדרט הבנייה הגבוה שלה, בצוות העובדים המקצועי וההגון, בפעילותה הענפה למען הקהילה, בהיצע הפרויקטים העצום ובשיתוף הפעולה עם כמה מהעסקים המובילים והחשובים ביותר בישראל.

החברה מספקת מעטפת שירותים רחבה בתחום ההתחדשות העירונית ותעניק לכם פרויקט מפואר ויוקרתי בעיצוב מודרני מוקפד, ליווי צמוד מטעם בעלי המקצוע המנוסים של החברה, בניית מחסן, מעלית וחניה במידת האפשר, אופציה להרחבת דירה והקמת מרפסת שמש וממ”ד בהתאם לתקנים, לתכנון האדריכלי ולאישורי הרשויות.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם חברת “שתית” במוקד הטלפוני 5750*, בטלפון 04-8550770 או באמצעות המייל: [email protected]. כמו כן, תוכלו למצוא מידע מעמיק ומפורט על פעילותה הענפה של “שתית” באתר האינטרנט של החברה.

אינטרנציונל 54-56, חיפה | הדמיה: evolve media

אינטרנציונל 54-56, חיפה | הדמיה: evolve media

הגדוד העברי 66 ראשל"צ | הדמיה: evolve media

הגדוד העברי 66 ראשל"צ | הדמיה: evolve media


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר