רודני נדל"ן
רודני נדל"ן

רודני נדל"ן: קבלו את סטנדרט הבנייה של המאה ה-21

פורסם בתאריך: 6.5.19 09:01

מאת: גיא ויטנר, תוכן שיווקי

העולם שלנו מתחדש באופן קבוע מבחינה טכנולוגית ומבחינה עיצובית. לכן, זה הגיוני לחלוטין שאנשים רבים מעוניינים לגור בסביבה, אשר תעניק להם פתרונות מחיה יצירתיים ומתקדמים עבור כלל צרכיהם, וכך יוכלו ליהנות מיתרונותיה הרבים של המודרניזציה. אחרי הכל, למה לא לנצל את התקופה הפורחת שאנו חיים בה?

בעלי המקצוע המנוסים והמיומנים של חברת “רודני נדל”ן” שמו לעצמם למטרה ליצור את סטנדרט הבנייה של המאה ה-21. החזון המהפכני הנ”ל, בא לידי ביטוי בעיצוב המודרני והמוקפד של דירות החברה, בבנייה הירוקה של הנכסים והבניינים ובאפשרויות הבידור המגוונות שמצויות בשלל הפרויקטים למגורים של חברת “רודני נדל”ן”.

כיום, החברה משקיעה את מירב מאמציה בשיווק הפרויקט החדשני בעיר באטומי שבגיאורגיה. מדובר בבניין מרהיב בן 27 קומות, הממוקם בסמוך לקניון העיר החדש ונמצא במרחק של כמאה מטר בלבד מחוף הים. כמו כן, הודות למיקום המרכזי של המבנה, דיירי הבניין יוכלו ליהנות מגישה נוחה אל מוקדי הבילוי והפנאי המרכזיים בעיר באטומי.

בנייה ירוקה הינה תוצאה ישירה של ההתפתחות הטכנולוגיות במאה ה-21 אשר בזכותה, ניתן לשמור על איכות הסביבה ולצמצם את הפגיעה במגוון האקולוגי. אופן הבנייה הנ”ל, מהווה חלק בלתי נפרד מהתפיסה החדשנית של “רודני נדל”ן”. דוגמה ליתרונות הבנייה הירוקה בפרויקט החברה בבאטומי, הינה האופציה להטענת רכבי חשמל בחניון התת קרקעי.

ומה לגבי איכות החיים בבניין? ובכן, בואו נגיד שכאשר בבניין המגורים שלכם קיימים לובי, חדר אוכל רחב, חדר כושר, ספא, מדשאות מפוארות ובריכת שחייה, לא ניתן להשתעמם אפילו לרגע. בזכות האפשרויות המגוונות הללו, דיירי הבניין בבאטומי יוכלו ליהנות מרמת חיים יוצאת דופן וממגורים בסטייל שכמותו לא הכירו.

רוכשי דירה בבניין יוכלו ליהנות מנכס אטרקטיבי, תמורת תשלום הקטן ב-30 אחוז מהמחיר הממוצע בשוק. למעשה, הלקוחות ישלמו 40 אחוז מסך העסקה, ואת השאר יוכלו לפרוש על פני 24 תשלומים. כמו כן, במידה ותהיו מעוניינים להשכיר את הדירה לתיירים, תוכלו לקבל שירותי שיווק ופרסום מטעם חברת ניהול מקומית ומשגשגת.

עוד 18-24 חודשים, תוכלו ליהנות מדירות מעוצבות בקפידה ומצוידות ברהיטים, הממוקמות בעיר האטרקטיבית ביותר בגיאורגיה! עובדיה המנוסים של חברת “רודני נדל”ן”, ילוו אתכם לאורך כל התהליך, על מנת שלא רק תקבלו את חווית המגורים שתמיד חלמתם עליה, אלא גם תיהנו מהדרך.

טלפון : 050-5713798, 04-8397733


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר