"בית תאודור נמקס" ברחוב ויתקין 11. הדמיה: 3DIVISION
"בית תאודור נמקס" ברחוב ויתקין 11. הדמיה: 3DIVISION

מבנים- החברה לחיזוק וחידוש: מעמידים את הדייר במרכז

בתחילת דרכה, החליטה חברת “מבנים” להגדיר את האסתטיקה והשירות כעמודי התווך שלה. מאז, הביקוש לדירות החברה נמצא בשיאו והפרויקטים הייחודיים של “מבנים” זוכים להצלחה בינלאומית מסחררת. יצאנו להכיר את האנשים שעומדים מאחורי חברת “מבנים”.=

פורסם בתאריך: 6.5.19 09:05

מאת: גיא ויטנר, תוכן שיווקי

השביל לרכוש את הדירה המושלמת, צריך לבחון בראש ובראשונה שני קריטריונים משמעותיים: אסתטיקה ושירות. חברת בנייה מקצועית באמת, מקפידה על סטנדרט עיצוב גבוה וחשיבה יצירתית, לצד שירות קשוב, חם ומקצועי עבור כלל צרכי הלקוח. ובמבחנים האלו, חברת “מבנים” עומדת בהצטיינות יתרה.

“מבנים- החברה לחיזוק וחידוש” הינה חברה היוזמת ומקדמת פרויקטים מכוח תמ”א 38, פרויקטים של פינוי-בינוי ופרויקטים להתחדשות עירונית. עפ”י תפיסת החברה, הלקוח ניצב בראש סדר העדיפויות. לכן, החברה מספקת עבורו מעטפת שירותים רחבה ומקצועית, הכוללת שירות מסור מטעם בעלי מקצוע מובילים בתחומם (אדריכלים, מעצבי פנים, קבלני בניין, מהנדסי קונסטרוקציה, שמאים ועורכי דין) ותכנון וליווי של הפרויקטים מתחילתם ועד סופם.

יצירת התדמית של “מבנים” כחברה מקצועית ומובילה בענף הבנייה, היא לא עניין של מה בכך. זוהי תוצאה של עבודה קשה, חשיבה מחוץ לקופסה והקפדה על סטנדרט בנייה ועיצוב גבוה, המהווים חלק משמעותי בתפיסה המקצועית של בעלי החברה: יוסי לחם (בעל תואר שני בניהול), תמיר לזר (בעל תואר ראשון באדריכלות וסטודנט מצטיין מטעם “הטכניון”) ורז מנשה (סטודנט לתואר ראשון).

בהתאם לחזון השאפתני של החברה, “מבנים” מקפידה על הרחבת היקפי פעילות באופן מתמיד. כיום, החברה מלווה מעל ל-25 פרויקטים איכותיים בשלבים שונים, מתחזקת שבעה אתרי בנייה ומנהלת ארבעה מתחמי פינוי-בינוי רחבים.

החברה מתגאה באינספור היוזמות המהפכניות שלה, אשר מציבות כבר שנים רבות רף עיצוב גבוה עבור כלל חברות הבנייה בישראל. אך למרות שלא ניתן לספור את כמות הפרויקטים של “מבנים” על יד אחת, הנה לכם טעימה מהמבנים הייחודיים, המבטאים את התפיסה העיצובית המרעננת והחדשנית של החברה:

“בית תאודור מנקס” ברחוב ויתקין 11 שבחיפה- בניין שימורי, המעוצב בסגנון מכניסטי עוצר נשימה ומהווה מחווה לאדריכל המוערך של הבניין המקורי משנת 1936, תאודור מנקס. לא נרחיב בעניין יותר מידי ורק נציין שהמבנה נכלל ברשימת 20 הפרויקטים המעוצבים והמעניינים של השנה במגזין האיטלקי הנחשב ‘DOMUS’. כעת, אתם רק יכולים לנחש מהי רמת הביקוש לדירות בפרויקט.

“בית יצחק אלחנן” ברחוב אלחנן 16 שבחיפה- אם חלמתם כל חייכם על מגורים בסביבה יוקרתית ומפוארת, זהו הפרויקט בשבילכם. אדריכל החברה, תמיר לזר, לקח את בתי היוקרה לשימור משד’ רוטשילד ושכונת נווה צדק בתל אביב והביא אותם לרחוב המבוקש ביותר במרכז הכרמל, בסמוך למוקדי הבילוי והפנאי המרכזיים בעיר חיפה. כמו כן, הפרויקט הינו מועמד מוביל בתחרות הארצית של עיתון “דה מארקר” לפרויקטים היפים ביותר בישראל.

"בית יצחק אלחנן" ברחוב אלחנן 16. הדמיה: 3DIVISION

"בית יצחק אלחנן" ברחוב אלחנן 16. הדמיה: 3DIVISION

מתחם פינוי-בינוי “כרמל צרפתי” ברחוב אמיל זולא שבחיפה- מדובר בשכונה חדשה, אשר במסגרתה ייהרסו 149 דירות, ייבנו 700 דירות חדשות למכירות ותיסלל מערכת כבישים חכמה. דיירי המתחם יוכלו ליהנות ממגורים בדירת חלומות מעוצבת בקפידה, המשקיפה אל עבר נוף פנורמי מרהיב לים.

אם עדיין לא הבנתם, המרכיב הזניח ביותר עבור חברת “מבנים” הוא הרווח הכלכלי. החברה מתעסקת בעיקר ביצירת מונומנטים מהפכניים, שירעננו ויחדשו את תחום הבנייה וענף העיצוב הבינלאומיים. בזכות הצבת האסתטיקה והשירות בראש סדר העדיפויות של החברה, אתם יכולים להיות בטוחים שכשבחרתם “מבנים”, בחרתם נכון.

צרו קשר

מבנים- החברה לחיזוק וחידוש | 1-700-70-38-38

ביכורים 11, חיפה

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר