רחוב טרומפלדור. קרדיט: קבוצת אבי רחמים
רחוב טרומפלדור. קרדיט: קבוצת אבי רחמים

קבוצת אבי רחמים מחדשת את חיפה

פורסם בתאריך: 6.5.19 09:13

מאת: גיא ויטנר, תוכן שיווקי

קבוצת אבי רחמים הינה בין החברות הראשונות בעיר חיפה שהתחילו את את ההתחדשות העירונית בחיפה עוד לפני יותר מעשור , לחברה יש מספר רב של פרויקטים להתחדשות עירונית בביצוע בכל רחבי חיפה וכן פרויקטים נוספים רבים בתהליכי רישוי מתקדמים בעיריית חיפה.

לקבוצת אבי רחמים, מחלקה ייעודית המתמחה בהתחדשות עירונית בדגש על תמ”א 38. הקבוצה מקדמת פרויקטים של תמ”א 38,  ביניהם תמ”א 38/1 חיזוק המבנה ותוספת בניה ותמ”א 38/2 הריסת המבנה ובניית מבנה חדש.

"אנו ערוכים לעבודה במודל של “פעילות שלמה תחת קורת גג אחד”, המתחילה בהתקשרות ראשונית עם דיירי הבית וממשיכה בתכנון ומימוש הפוטנציאל המקסימלי של כל פרויקט, כולל תכנון מפורט והוצאת היתר בניה בהתאמה ,ביצוע הפרויקט בצורה מקצועית ואיכותית ואכלוס הדיירים תוך כדי שמירה והקפדה על איכות הבניה ועל סטנדרט גימור גבוה ויוקרתי.

גם בפרויקטים של התחדשות עירונית כמובן, אנו מבצעים בתחילת התהליך בדיקות מעמיקות, הן תכנוניות והן כלכליות, מה שמבטיח ומאפשר את ההצלחות במרשימות של כל הפרויקטים של החברה. איכות ,מקצועיות ורמת ביצוע גבוהה חרוטים על דגלה של החברה, מנהליה ועובדיה השונים.

כחלק בלתי נפרד מתפישה זו, ניתן דגש רב על עבודה עם הגורמים המקצועיים והאיכותיים בענף, לצד הקפדה חסרת פשרות על רמת הביצוע הגבוהה ביותר”.

בימים אלה קבוצת אבי רחמים מסיימת מספר פרויקטים בשכונת נווה שאנן בחיפה, פרויקט ברחוב הגליל 134 בשלבי אכלוס אחרונים, כל הדירות נמכרו.

פרויקט ברחוב הגליל  37 ו 37א’ בשלבי בניה סופיים, נותרו למכירה 2 דירות אחרונות דירת 5 חד’ ודירת 3 חד’ מחיר מבוקש 1,390,000 ₪ לדירת 3 חד’, לדירה יש גינה פרטית, ו- 1,890,000-₪ לדירת 5 חד’ שלה יש מרפסת גן.

כמו כן בונה החברה פרויקט נוסף ברח’ הגליל 112 גם פרויקט זה נמצא בשלבי סיום, בפרויקט נותרו למכירה 2 דירות 5 חד’ כאשר אחת מהדירות הנה דירה לדוגמא, מעוצבת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של החברה ומשקפת את סטנדרט הבניה הגבוה והמפרט המפואר של קבוצת אבי רחמים.

מחיר דירת 5 חד’ בפרויקט זה הנו 2,060,000₪.

בנוסף תתחיל החברה מיד לאחר חג הפסח בביצוע 2 פרויקטים נוספים בנווה שאנן, האחד ברח’ התיכון 52 והשני ברח' טרומפלדור 15, בפרויקטים אלו יהיו דירות 4 ו-5 חד’ ופנטהאוז למכירה.

בשכונות אחרות בחיפה כגון מרכז הכרמל מסיימת החברה את פרויקט היוקרה ברח’ האסיף 8, בפרויקט נותרה למכירה דירה אחרונה, דירת גן מדהימה.

בקרוב תחל החברה בשיווק פרויקטים נוספים בשכונת בת גלים ברחוב נהלל ובשכונת אחוזה ברחוב סמולנסקין ועוד’.

הציבור מוזמן להתרשם מהדירה לדוגמא בתאום מראש עם החברה בטלפון 04-8777377

מעבר לאתר

 

רחוב הגליל. קרדיט: קבוצת אבי רחמים

רחוב הגליל. קרדיט: קבוצת אבי רחמים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר