הדמית חוץ: הצלפים 8. הדמיה: ויטנר אדריכלים
הדמית חוץ: הצלפים 8. הדמיה: ויטנר אדריכלים

מתי נכון לרכוש דירה ועל מה חשוב להקפיד כשקונים?

פורסם בתאריך: 6.5.19 09:19

מאת: דניאל דותן, תוכן שיווקי

“בוא נחכה שיירגעו הדברים…. יסתיימו הבחירות לראשות העיר… לראשות הממשלה… וועד העובדים…“ אז זהו שלא ! במציאות הדינאמית בה אנו חיים, אם נמתין לרגיעה מלאה, כנראה שנפספס.  

השיקול הנכון לתזמון רכישת דירת מגורים צריך להיות פרקטי ואינדיווידואלי למשפחה הרוכשת בהתאם לצרכיה החיים האישיים ותוך ניתוק יחסי מסביבת שוק הנדל”ן הארצית החיצונית שבדרך כלל יכולה יותר לבלבל במעמד זה מאשר לסייע להחלטה, כך לאור ניתוח סטטיסטי רב שנים.

רכישת דירת מגורים חדשה, היא מקרה מיוחד המשלב החלטה שצריכה להיות רציונאלית ברובה, ביחד עם הרגשה אמוציונאלית של פיתוח רגשות כלפי הדירה – היחס בין המרכיבים משתנה בין אדם לאדם.

ראשית עלינו לשאול ברמה הפונקציונאלית, האם הצרכים שלי מוצאים פתרון בדירה שאני בודק? האם יש במיקום הדירה מסגרות חינוכיות טובות, מערך חברתי לגיל הזהב, אזורים ירוקים, איכות ורמת אוכלוסייה תואמת אותי?

לאחר שמצאנו שהדרישות הטכניות שלנו מתקיימות – חשוב לבדוק, איך אנחנו מרגישים עם הדירה – אם יש התחלת רגשות כלפי הדירה, אנחנו בכיוון הנכון!

רכישה בשלב בניה מתקדם בו הדירה כבר זמינה לביקור בשטח והתרשמות ישירה, עדיפה מבחינת הבנה ברורה יותר של הדירה (ופחות מצריכה ידע אדריכלי וראיית תלת מימד), כך לעומת רכישה “על הנייר” בשלב בו עדיין אי אפשר לבקר בדירה ולהרגיש אותה ברגליים בעצמנו, אלא צריך להתרשם רק לפי תכנית ומידות על נייר, מה שרוב האנשים לא מצליחים לעשות… בפועל – רכישה על הנייר עלולה בסבירות גבוהה יותר להביא לחוסר התאמה בין הציפיות לבין מה שיוצא בפועל, לאחר הקמת הדירה.

ברכישה “על הנייר” יותר מאשר ב”שלבי בניה מתקדמים”, חשוב לשים לב למידות הדירה, גבהים, כמות פתחים (באופן טבעי, בשלב בניה מתקדם – אפשר להתרשם ולמדוד בקלות בשטח).

הדמית פנים: כלניות 9. הדמיה: קטרינה

הדמית פנים: כלניות 9. הדמיה: קטרינה

גובה נטו מפנק ונדיב בין רצפה לתקרה – זה אמנם לא שטח רצפה שאפשר לדרוך עליו או לארח בו, אבל בין גובה 2.7 מ’ נטו לבין 3 מ’ נטו, יש 30 ס”מ שמייצרים קפיצת מדרגה של מרחב מגורים ויוקרה. הקפדה על רוחב נדיב לדלתות ומעברים מייצרת שלל אפשרויות נוחות או שירות, לפי הצורך.

תכנון מראש של נקודות חשמל, אינסטלציה, הכנות גז למערכות חימום והסקה, רשתות תקשורת, ניקוזי מזגנים  – הקפדה על כל אלו בין היתר, מביאה לשימוש נכון, נוח ומפנק יותר בדירת המגורים.  קיים יתרון ברכישה מחברת בניה שהיא היזמית, כך מבחינת היכולת להקפדה מקצועית גבוהה יותר בשלבי התכנון והבניה ולא פחות חשוב גם בשלב מימוש אחריות מכר דירות (אם יש צורך).

הדמית פנים: צלפים 8 (רוממה הישנה) – דירות 4 ו – 5 ח’. הדמיה: קטרינה

הדמית פנים: צלפים 8 (רוממה הישנה) – דירות 4 ו – 5 ח’. הדמיה: קטרינה

מוטי דורפברגר, מנכ”ל חברת הבניה דורפברגר יזום ניהול והשקעות בע”מ, המתמחה בהתחדשות עירונית וביישום תמ”א 38 מתייחס לדברים – “עוד בשלבי תכנון הבניה, אנחנו יושבים עם מעגל איכותי ומנוסה של מתכננים ויועצים וחושבים איך לייצר את הדירה ככה שתהיה מפנקת ונוחה – אישית, אני הכי אוהב לתכנן ולבנות דירות 4 חדרים ולהכניס בהן כמה שיותר מחשבה על הפרטים הקטנים של היום יום, לפי התאמה לאופי הדייר, בין אם זה מיקום וסוג קווי התקשורת, בידן, מערכות חימום מיוחדות או בין אם רמות גמר באיכות משודרגת מאוד מראש, לפי אזור הבניה והקהל אליו אנו פונים”. 

"הודות למערך העובדים האיכותי והנאמן של החברה – בשבוע שעבר, קיבלנו הודעה מרגשת לפיה נבחרנו כאחת מ – 20 החברות המובילות בישראל בתחום תמ”א 38, לפי הדירוג היוקרתי של דן אנד ברדסטריט שהתפרסם בגלובס ובכלכליסט, אנו אסירי תודה על כך!

תשומת הלב שלנו בימים אלה ממוקדמת בשני פרויקטים מוקפדים ומפנקים, ברח'
הצלפים 8 וברח' הכלניות 9 בסטנדרט תכנון ובניה גבוה, בהם אנחנו בשלבי בניה מתקדמים – יש לנו כוונה לעשות קידום מכירות בחג הפסח עם פינוקים מיוחדים לרוכשים המתאימים שיצטרפו אלינו".

לפרטים על הדירות בפרויקט צלפים 8 ובפרויקט כלניות 9 או לבדיקת אפשרות יישום תמ”א בביתכם, ניתן לסייר באתר החברה

לפרטים ולתיאום פגישה: 052-379079404-6730404

הדמית חוץ: הדמיה כלניות 9. הדמיה: ויטנר אדריכלים

הדמית חוץ: הדמיה כלניות 9. הדמיה: ויטנר אדריכלים

פיגומים: כלניות 9 מול נוף ים (כרמל ותיק, בין שד’ הצבי לשד’ פינסקי) – דירות 4  ו – 5 ח’

פיגומים: כלניות 9 מול נוף ים (כרמל ותיק, בין שד’ הצבי לשד’ פינסקי) – דירות 4  ו – 5 ח’


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר