כיתוב תמונה: סבלנות ונחישות. ארז בנקר ושרון אשל. צילום: שטיינר צלמים
כיתוב תמונה: סבלנות ונחישות. ארז בנקר ושרון אשל. צילום: שטיינר צלמים

אנגלו סכסון מינתה במהלך נדיר זכיינים חדשים בחיפה

ראיון ראשון עם אנשי התיווך שרון אשל וארז בנקר, המגלים כי פנו לעזרתו של קואוצ'ר מקצועי, בכדי ליצור את הקשר אל אנגלו-סכסון והם מתחייבים, "להעיר את העיר"

פורסם בתאריך: 12.7.19 13:21

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

נדמה כי אנשי התיווך שרון אשל וארז בנקר, התאמנו כל חייהם לסטטוס הנוכחי, לקבלת הזכיון הנכסף: "זכיין אנגלו סכסון בחיפה". כפי שפורסם בכלבו לפני שבועיים, בתום מו"מ ארוך, הסכימה הנהלת רשת אנגלו סכסון לאפשר באופן חריג, את קיומם של שני זכיינים שיפעלו יחדיו באותה העיר. דרור אלוני, שאביו אריק אלוני ז"ל ניהל את הסניף המקומי, הסכים לצמצם את פעילות המשרד שלו לאיזור רכס הכרמל ולאפשר כניסתו במקביל של זכיין נוסף. יש שיאמרו – מתחרה באותה הרשת. באותה העת, אשל ובנקר, בעליה של רשת התיווך בייהאוס, קיבלו את הזכיון לטפל בכל שטחה של חיפה, גם בכרמל, בתחומי הנדל"ן למגורים והנדל"ן המסחרי.

"יש רגעים בחיים, בהם הכל מסתדר", אומר בנקר, "במקרה שלנו, זה הגיע אחרי עבודה קשה, סבלנות ונחישות, מו"מ אלגנטי ומכובד עם משפחת אלוני שגילתה הבנה ובתמיכה של הנהלת אנגלו סכסון, בראשות המנכ"לית ליליה נחמן והבעלים רונן שטרית".

ההיסטוריה המקצועית של בנקר ואשל, עברה דרך רשתות גדולות ושנות עבודה במשרדי תיווך. אשל, בן 52 ואב לשלושה, עבד במשך 18 שנה כסוכן מכירות מוביל בחברת דפי זהב. את השנים הראשונות שלו בענף הנדל"ן הוא עשה כמתווך ברשת רימקס ולפני 8 שנים, הקים את בייהאוס, ביחד עם שותפו ארז בנקר. מי שעובד אתם, מציין כי לשניים תכונות אופי של הפכים משלימים.

בנקר, נשוי ואב לשלושה, החל את דרכו המקצועית כמדריך למטופלים בעלי צרכים מיוחדים. בכפר "כישורית", הנמצא בסמוך לכרמיאל ", הוא מספר, "הייתי אחראי על ענף תעסוקה בתחום הכלבנות". לאחר מכן עבד מספר שנים כמנהל מכירות בחברת ליסינג. אז הגיע בנקר אל סניף "רימקס סיטי" במרכז הכרמל, שם עבד מספר שנים והכיר את שותפו לעתיד.

"בשנת 2014 נפגשנו עם אילן מיכאלי, קואוצ'ר של נדל"ן, וביקשנו ממנו ליצור את הקשר עם אנגלו-סכסון", מספר שרון, "בשלב ההוא ניהלנו את בייהאוס והיינו כבר מתווכים דומיננטיים בחיפה. הקשר עם אנגלו סכסון הלך והתחזק, אבל גילינו שלא קל להתקבל לרשת הזאת".

בשנת 2017 יצא בנקר לשליחות משפחתית לשנתיים של התמחות מקצועית של רעייתו, ד"ר טלי פורטל בנקר, שהינה אורתופדית מומחית בכירורגיה של כף הרגל והקרסול במרכז הרפואי רמב"ם ואחת הנשים הבודדות בתחום. בצעד מחושב, החליטה המשפחה לצאת יחד כדי לאפשר לה להתמחות בשני מרכזים רפואיים באנגליה.

"נסענו לאנגליה ובאותה העת, שרון ואני נותרנו שותפים וחברים", מספר בנקר, "לפני ארבעה חודשים חזרתי לארץ, כאילו לא נפרדנו כלל. עם המון אנרגיות טובות ונכונות אינסופית לעבוד. מבחינתי, הקשר בינינו אינו דבר מובן מאליו, זה סוג של מתנה. אנחנו הולכים להקים צבא קטן ויעיל. עם רוח גבית של רשת מקצועית ובעלת מוניטין, המעניקה הדרכות מקצועיות ומערך של קשרים מהארץ ומהעולם.

"אנו הולכים להעיר את העיר. נעבוד בכל חיפה, לרבות בשטחי המסחר. השוק ירגיש את התחרות, גם ברכס הכרמל. נגרום לדברים לקרות. למרות שאנו חלק מרשת, נמשיך לפעול בשיתופי פעולה עם המתווכים המובילים בעיר".

בנקר: "לא כל איש מכירות טוב, יהיה בהכרח מתווך טוב! קודם צריך שתהיה בן אדם, שתהיה ער לפרטים הקטנים ובעיקר ש"תעבור מסך" אצל אנשים.

חשוב לנו שיהיה כיף לבוא למשרד שלנו, גם למתווכים וגם ללקוחות. ננצל את הקשרים ברשת לביצוע עסקאות, לא רק בחיפה. אנו אוהבים לרדת לפרטים, להילחם גם על עסקה קטנה, כאילו היתה עסקת ענק".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר