מכלול בתי ספר, פארק וקו מטרונית. צילום: אורלי כתב
מכלול בתי ספר, פארק וקו מטרונית. צילום: אורלי כתב

20% מרוכשי הדירות באפקה הם תושבי חיפה

פורסם בתאריך: 20.8.19 09:24

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

אפקה הנבנית בקריות, היא שכונת המגורים הגדולה ביותר הנבנית במטרופולין חיפה

כ-60% מרוכשי הדירות בשכונת אפקה הם תושבי הקריות ו-20% נוספים תושבי חיפה. כך מגלה אושר זפרני, סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי, הבונה כ-1,000 יח"ד בשכונת אפקה הנמצאת בהקמה בקריית ביאליק, במתחם העתיד לכלול בסיום הפרויקט 4,500 יח"ד, בין שמורת הטבע אפק לבין בית העלמין של צור שלום. "רוכשים רבים מוכרים דירת ארבעה חדרים ישנה וקונים במקומה דירת חמישה חדרים ענקית בגודל 140 מ"ר", הדגיש זפרני.

בחברת הבנייה מציינים כי על פי נתוני רשות המסים, דירות ארבעה חדרים בחיפה נמכרות כיום במחיר של 1.27 מיליון שקל (לדירת יד שנייה). דהיינו משפרי דיור המחזיקים בדירת ארבעה חדרים יכולים למכור את דירתם ולרכוש באפקה דירת חמישה חדרים חדשה. מחקר של מכון גיאוקרטוגרפיה שנערך לאחרונה מצא פערים של 20% בין מחירי דירות חמישה חדרים בשכונת אפקה בהשוואה לדירות דומות בפרויקטים אחרים בקריות.

אפקה היא מהשכונות המתקדמות הנבנות כיום בארץ. את הקמת הפרויקט מנהלת חברת ח.פ.ת שהקימה את שכונת גבעת הרקפות הסמוכה. אפקה נבנית בצמוד לכביש עוקף קריות ולצירי תחבורה ראשיים אשר יחברו את העיר למרכזי התעסוקה והמסחר בתחבורה פרטית וציבורית – אוטובוסים ומטרונית. הפרויקט מתוכנן לקום סביב פארק מרכזי, מכלול בתי ספר, שירותי קהילה ותכנון קפדני שיאפשר איכות חיים ברמה גבוהה.

לפניות לחברה: 0732516914


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר