ALMOGI SELECTED מתחם המדורגים החדש של חיפה. הדמיה: סטודיו בונסאי
ALMOGI SELECTED מתחם המדורגים החדש של חיפה. הדמיה: סטודיו בונסאי

נתקבל היתר הבניה ל- SELECTED ALMOGI – מתחם המדורגים החדש של חיפה

בליבו של רחוב יקינטון המבוקש והשקט, ייבנה מתחם מדורגים חדש וייחודי, המשתלב באופן מושלם עם חורש ונוף פנורמי עוצר הנשימה מיקומו המרכזי של פרויקט אלמוגי סלקטד בסמיכות למוקדי תרבות, פנאי ומסחר מבטיח לכם חווית מגורים נעימה ואקסקלוסיבית

פורסם בתאריך: 24.8.19 22:01

מאת: גדי נס יחסי ציבור, תוכן שיווקי

עם קבלתו של היתר הבנייה, החלו בחברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ בהכנות לקראת  תחילתן בימים הקרובים של עבודות הבנייה של SELECTED ALMOGI  מתחם המדורגים החדש של חיפה. הפרויקט תוכנן בקפידה ובסטנדרט גבוה במיקום מושלם בלב רחוב יקינטון, בשכונת רמת אלמוגי.

בפרויקט מתוכננים 5 בניינים מדורגים בעלי אופי וארכיטקטורה ייחודית, חללים מרווחים, סלון אירוח גדול , מרפסת ענקית וגינה אחורית (בחלק מהדירות)

לבחירה דירות 4, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים מול הים. בלעדי ברמת אלמוגי: פנטהאוז כ-150 מ"ר + 120 מ"ר גינה + 60 מ"ר מרפסות נוף, פנטהאוזים 140 מ"ר + 90 מ"ר מרפסות.

בליבו של רחוב יקינטון המבוקש והשקט, ייבנה מתחם מדורגים חדש וייחודי, המשתלב באופן מושלם עם חורש ונוף פנורמי עוצר הנשימה. מיקומו המרכזי של פרויקט אלמוגי סלקטד בסמיכות למוקדי תרבות, פנאי ומסחר מבטיח לכם חווית מגורים נעימה ואקסקלוסיבית. בפרויקט מתוכננים 5 בניינים מדורגים מעוצבים, דירות יוקרה הכוללות מפרט טכני עשיר בסטנדרט בניה גבוה ביותר, מבית היוצר של חברת שגראוי SBC הבונה את מותגי היוקרה של ישראל.

לכל בניין עיצוב חיצוני יפהפה, המורכב משילוב חומרים איכותיים, חניון מקורה פרטי, לובי מעוצב ופיתוח סביבתי מושלם. שיווק הפרויקט מתבצע באמצעות חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר