מימין: דורון לוי, השר כחלון, גיא לוי וראש העיר אלי דוקורסקי, בטקס השבוע. קרדיט צילום: אורלי כתב
מימין: דורון לוי, השר כחלון, גיא לוי וראש העיר אלי דוקורסקי, בטקס השבוע. קרדיט צילום: אורלי כתב

החל איכלוס "אפקה" בקרית ביאליק: שכונת המגורים הגדולה במטרופולין

בנוכחות שר האוצר משה כחלון וראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, קיבלו 100 משפחות ראשונות את המפתח לבית החדש, בשכונה המיועדת לקליטת 4,500 משפחות

פורסם בתאריך: 1.9.19 10:11

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

באירוע חגיגי שנערך בשני האחרון , החל אכלוסה של שכונת הענק אפקה בקרית ביאליק, כאשר מאה משפחות ראשונות מתוך כ 4,500 בתי אב שתכלול השכונה, רובם במסגרת מחיר למשתכן, קיבלו מפתחות לביתן החדש, ותעבורנה לגור בשכונה בימים הקרובים.

180 משפחות נוספות יתאכלסו בשכונה החדשה בחודשים הקרובים, כולן משפחות אשר יתגוררו בפרויקט & קרית ביאליק, שבונה באפקה חברת "גיא ודורון לוי". עוד נערך טקס קביעת מזוזה באחת הדירות הראשונות בפרויקט שמתאכלסת כעת כאשר את המזוזה קבעו יחד עם רב העיר יוסף ישר,שר האוצר משה כחלון, ראש העיר אלי דוקורסקי  והיזמים גיא ודורון לוי. לצד חנוכת בנייני המגורים, חנכה העירייה והמכובדים את בית הספר היסודי החדש "מיתרים" שישרת את ילדי השכונה כבר מהשבוע הבא עת תפתח שנת הלימודים.

השר כחלון לגיא ודורון לוי:  "יזמים בודדים ראו בפרויקט הזה שליחות והאמינו שזוג צעיר זכאי לקבל דירה במחיר הוגן"

שר האוצר משה כחלון אמר בטקס כי: "לא משנה מי יהיה שר האוצר בעוד שלושה שבועות, תוכנית מחיר למשתכן חייבת להימשך. לא משנה לי אם יש מיליארדים בקופה אם צעירים עוזבים את הארץ כי אין להם סיכוי לדירה. יש ראשי רשויות שלא אוהבים דיירים, לא רוצים זוגות צעירים, רוצים רק בנקים ודירות פאר, אבל יש גם ראשי רשויות ויזמים שרואים בזה שליחות". השר כחלון פנה לקהל ואמר , בנוגע ליזמי הפרויקט גיא ודורון לוי :"התמזל מזלנו שיש בישראל אנשים מהסוג שלכם. יש יזמים בודדים שבאמת ראו בפרויקט הזה שליחות והאמינו בזה, האמינו שזוג צעיר זכאי לקבל דירה במחיר הוגן ובעצם הפכו לחלק מהמשפחה שלנו . אני מסתובב במקומות רבים בארץ ופוגש בפרויקטים שהחברה בונה ברחבי הארץ ובכל מקום אני שומע רק שבחים".

ראש העיר אלי דוקורסקי אמר כי "זה יום חג. השכונה האחרונה בביאליק אוכלסה לפני 16 שנה. מי שרכש פה דירה עשה את עסקת חייו".

היזם גיא לוי, מנכ"ל משותף בחברת גיא ודורון לוי הבונה כאלף יח"ד בשכונה והחברה הראשונה לאכלס, אמר כי "אנחנו מחלוצי מחיר למשתכן. מסרנו בשנה האחרונה מפתחות בראש העין, במודיעין, בירושלים ועכשיו בקרית ביאליק. ניתנה לנו הזכות לראות אלפי אנשים שמחים לאחר שקיבלו דירות במחיר מונגש".

אפקה עתידה להיות השכונה המודרנית, עתירת הטכנולוגיות והמפותחת ביותר בחיפה והצפון, היא תכלול כ-4,500 יחידות דיור ויגורו בה אלפי תושבים. השכונה תוכננה כך שתבטיח איכות חיים גבוהה ביותר.

היא תכלול שדרה מרכזית, מבני ציבור, תרבות ובילוי ומסחר, גנים ובתי ספר, אצטדיון, שטחים ירוקים ובהם מתקני פנאי ושבילי אופניים ועוד.

יתרון משמעותי נוסף הוא הנגישות הגבוהה, כאשר השכונה נמצאת במיקום מצוין בצמוד לעורק התחבורה הראשי כביש עוקף קריות המוביל למפרץ ולחיפה, לצד חיבור עתידי צפוי לכביש 6. בנוסף לנגישות הגבוהה ברכב פרטי, תעבור בה המטרונית שתספק תחבורה ציבורית נוחה ומהירה.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר