שובל מתחמי מגורים. קרדיט: האדריכל אלי ניסן ואילן פיין הדמיות
שובל מתחמי מגורים. קרדיט: האדריכל אלי ניסן ואילן פיין הדמיות

הזדמנות אחרונה לדירה חדשה ויוקרתית בכרמל

פרויקט הדגל של חברת שובל מתחמי מגורים מגיע לקו הסיום ולכם נותרה עדיין האפשרות להיות חלק ממנו, רק תבחרו בין דירת גן 3 חדרים או לדירה בת 5 חדרים. הכניסה בקרוב

פורסם בתאריך: 19.9.19 15:56

מאת: שרית ליבנה אשכנזי, תוכן שיווקי

בחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, מקבוצת שובל, מאוד מרוצים מהקצב בו בניין המגורים ברחוב אהוד 17 מתקדם: "הבניין, שהוקם באזור מרכזי על הכרמל, נמצא בשלבים הסופיים של הגימור", מספר ישי רוט, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בקבוצת שובל. "6 קומות של יוקרה, 11 דירות בסך הכל, חניון מקורה תת קרקעי לכל דירה , מפרט טכני מהגבוהים שיש, מה הפלא שנותרו רק 2 דירות לשיווק – האחת דירת גן בת 3 חדרים ולה חצר גדולה במיוחד, השנייה דירה מפוארת בת 5 חדרים כולל מרפסת פתוחה".

בין הדיירים שכבר רכשו דירה בפרויקט יש זוגות ממעמד הביניים הגבוה, בעלי מקצועות חופשיים שבחרו לשדרג את מקום מגוריהם. מכל הדירות נפרש נוף פתוח הפונה לעבר המפרץ והים ורוכשי הדירות יוכלו ליהנות גם מסביבה מטופחת הכוללת, בין השאר, גן משחקים לילדים, בית ספר ובית כנסת.

"דירת הגן עשויה להתאים לזוג בגיל מבוגר הזקוק למרחב נגיש, אך גם לזוגות צעירים בתחילת דרכם", מסביר רוט. "הדירה בת 5 החדרים נהדרת למשפחה עם ילדים שרוצה לקבוע את משכנה באחד המקומות היפים בישראל".

שובל מתחמי מגורים בע"מ

טלפון:04-8222244

כתובת משרד השיווק: מורג נכסים – נתן קומוי 1 חיפה

קישור לאתר 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר