קרדיט צילום: ,Orro עדי אלבז
קרדיט צילום: ,Orro עדי אלבז

חברת סלע בינוי משיקה את קמפיין דירה לדוגמה במגדלי Sela B, בהובלת הפרנזטורית יעל שלביה

פורסם בתאריך: 23.9.19 14:51

מאת: משרד יחסי ציבור מינקובסקי, תוכן שיווקי

Sela B  הוא פרויקט הדגל של החברה בקריות אשר במסגרתו יוקמו שני מגדלים בני 22 ו־24 קומות בלב שכונת ״אפקה״ בקרית ביאליק, שכונה השוכנת בלב פארקים רחבי ידיים ושמורות טבע עוצרות נשימה. הפרויקט משתלב בפסיפס של השכונה, המורכב ממגדלים בשילוב בנייה נמוכה ושילוב ייחודי של נוף אורבני בלב שכונה ירוקה. החלל העיצובי בפרויקט מובנה על פי קונספט ייחודי לכל פרויקט, תוך שימת דגש על הקשר בין פנים וחוץ, תאורה טבעית, תנועתיות ותחושת האדם בחלל. בפרויקט ייבנו דירות 3,4.5 ו-5 חדרים הכוללות מחסן וחניה.

השכונה מתוכננת לאורך שדרה מרכזית ועם עקרונות תכנון עירוני ליצירת שטחים פתוחים לכל אורך השכונה. תכנון השכונה נועד להצעיד את קריית ביאליק אל עבר תנופת פיתוח ושם לנגד עיניו את טובת תושבי שכונת ״אפקה״. לשכונה גישה נוחה לכל צירי התנועה המרכזיים, בית ספר תיכון שש־שנתי, מבני חינוך וקהילה יוצאים מן הכלל ומרחב מחיה אטרקטיבי ונגיש.

הדוגמנית יעל שלביה, שחגגה לאחרונה 18, בת אולפנה לשעבר מנהריה, דורגה במקום השלישי בתור "הפנים היפות ביותר בעולם" (בדירוג המבקרים העצמאים של (TC Candle. מאחוריה קמפיין לצד מסי, קמפיין לקו מוצרי האיפור של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר, קמפיינים נוספים והבטחה שמגשימה עצמה בעולם הדוגמנות הישראלי והבינלאומי  וכעת תוביל את הקמפיין החדש של 'סלע בינוי', דירה לדוגמא, תחת השם: MODEL APARTMENT IS NOW OPEN" ".

חברת 'סלע בינוי' שהחלה פעילותה בצפון, התרחבה בשנים האחרונות וכיום מחזיקה במעל כ-4,000 יחידות דיור בפריסה ארצית. לחברה פרויקטים בגליל ים הרצליה, ברמת אפעל, בראשון לציון ולאחרונה זכתה החברה בכ-700 יחידות דיור בירושלים.

לפי יעל שלביה, פרזנטורית הפרויקט: "הבחירה בי להוביל את הקמפיין מאוד ריגשה אותי והחזירה אותי הביתה, לצפון. אני גאה להיות הפנים של פרויקט SELA B"

אוריאב וגנר, מנהל קשרי לקוחות ב"סלע בינוי" מוסיף: "אנחנו גאים להשיק את קמפיין דירה לדוגמא של פרויקט הדגל שלנו בקריות SELA B עם הדוגמנית יעל שלביה.
"משאבים רבים הושקעו בדירה ובקמפיין ההשקה ואנחנו שמחים לשיתוף הפעולה עם דוגמנית בינלאומית שתשים את הקריות והפרויקט במרכז הבמה".

סלע בינוי היא חברה בעלת ניסיון של כשני עשורים בתחום הבניה והנדל"ן, אשר מבצעת יזום ובניית פרויקטים לקהל הרחב בשוק החופשי, בניה במסגרת 'מחיר למשתכן', בניית בנייני משרדים ומסחר לצד פרויקטים של התחדשות עירונית. החברה מחזיקה אלפי יחידות דיור ועשרות אלפי מטרים מרובעים של שטחי מסחר בפרויקטים בפריסה ארצית.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא הבנתי במה היא דתייה?
    היא התגאתה שהייתה במסיבה עם חשפנית
    ילדה קטנה מתלהבת
    יפה אבל לא תשרוד בתחום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר