הדמיה: איוולב מדיה
הדמיה: איוולב מדיה

פרויקט מגורים חדש בכרמל צרפתי: 44 יח"ד ברחוב שמעל סטלה מאריס

בניין המגורים החדש שיוקם ע"י חברת משהב, יפנה אל הצד המזרחי, הצופה אל מפרץ חיפה והנמל

פורסם בתאריך: 28.9.19 10:02

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

חברת הבנייה משהב, החלה השבוע בשיווקו של פרויקט מגורים חדש בשכונת כרמל צרפתי. הפרויקט שיוקם ברחוב דוד מרכוס בין המספרים 3 ל-5, הנמצא מתחת לרחוב ז'בוטינסקי ומעל לסטלה מאריס, ייהנה מהנוף הייחודי של חיפה, הפונה לכיוון מפרץ חיפה והנמל.

במשהב צופים קבלת היתר בנייה בחודשים הקרובים, להקמת בניין בן 8 קומות ובו 44 יחידות דיור של 3,4 ו-5 חדרים, בנוסף לדירות גן ופנטהאוזים.

הפרויקט ייקרא "360 TOPYA" ומחיר הדירות בו, משקף את האטרקטיביות של הרחוב השקט, בשכונה הנהנית מבתי ספר איכותיים ואוכלוסייה נוחה.

דירות 3 חדרים בפרויקט, יוצעו למכירה במחיר של החל מ-1.65 מיליון שקל. דירות 4 חדרים יוצעו למכירה במחיר של החל מ 2.14 מיליון שקל. דירות 5 חדרים יוצעו למכירה במחיר של החל מ-2.58 מיליון שקל.

מנכ"ל חברת משהב עזרא ערוסי, סיפר כי "טרם תכנון הפרויקט, ביצענו מחקר שוק, אשר זיהה את הפוטנציאל החיובי הטמון בשכונה וברחוב הספציפי בשכונה. בשנים האחרונות לא היתה כאן בניה חדשה, לאחר שזו שהייתה – שווקה בהצלחה. הביקוש לדירות חדשות בשכונה עולה על ההיצע. אנו שמחים לתת למשפחות הזדמנות לשפר את איכות חייהם בפרויקט אדריכלי ייחודי עם נוף לים".

חברת משהב הוקמה בשנת 1936 על ידי הסתדרות הפועל המזרחי כחברת קבלנית מבצעת לציבור הדתי. מאז הקמתה, בנתה משהב למעלה מ-100 אלף יחידות דיור, נתון שהציב אותה בין החברות המובילות ומבין החברות הבודדות שבנו מאסה קריטית של דירות למגורים. החברה בלטה לאורך השנים ביכולתה לאתר קרקעות המתאימות לבנייה למגורים במרכזי הערים, תוך שהיא בונה את שכונותיה בהתחשבות בצרכים קהילתיים ואורבניים של דייריה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה אפשר לראות תוכניות? כמה מ"ר? תרשים הדירה וכיוצ"ב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר