ניהול מושלם של המתחם, חנייה תת-קרקעית ופארק צמוד. "הרובע" בעת הקמתו. צילום ארכיון: שורר לויטה
ניהול מושלם של המתחם, חנייה תת-קרקעית ופארק צמוד. "הרובע" בעת הקמתו. צילום ארכיון: שורר לויטה

החל אכלוס פרויקט "הרובע"

שכונת המגורים וואדי סאליב, מתעוררת לחיים חדשים בין בתי האבן העתיקים, שוק הפשפשים והסמטאות הציוריות

פורסם בתאריך: 10.10.19 09:42

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

וואדי סאליב מתעורר לחיים. חברת גולדן ארט, המקימה את פרויקט הרובע בשכונה, החלה באכלוס הבניין הראשון, בעקבות קבלת טופס 4. הבניין המיועד להשכרה לטווח ארוך, הינו בן 9 קומות והוא כולל 131 דירות בנות 2, 3 ו-4 חדרים. אנשי השיווק מדגישים כי 85% מהדירות הן דירות קטנות אך סטנדרטיות של 2-3 חדרים וכוללות מרפסת/גינה והשוכרים מקבלים בהן מטבח מאובזר בארונות קיר ומיזוג מיני מרכזי דירתי.

החברה מציעה חוזה שכירות לפרק זמן של עד 3 שנים, וניהול מלא של הבניין, על צרכיו השיתופיים, בהם חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה, חברת ניהול ואחזקה עם אב בית 24/7 ומערכת חימום מים מרכזית.

מנכ"ל חברת גולדן ארט שמעון ג'יני: "אנו גאים להתחיל באכלוס המאסה הקריטית הראשונה בשכונה הכה מיוחדת הזו. אין ספק שכניסת דיירים חדשים לשכונה, תפיח בה חיים ותהווה את אחד ממנועי ההתעוררות המשמעותיים שלה".

מתחם הרובע מקיף שלושה בניינים בני 9 קומות, בהם 198 יח"ד. הפרויקט הנמצא בשלבים מתקדמים של בנייה, מציע דירות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. בנוסף כולל הפרויקט חזית מסחרית בהיקף כולל של 800 מ"ר וחניה תת קרקעית והוא צמוד לפארק חדש בן 12 דונם שהוקם על-ידי העירייה.

תפישת העולם של קבוצת גולדן ארט, היא "הובלת פתרונות דיור בראייה הוליסטית". בקבוצה מציינים כי לתפישתם, לא מספיק לבנות בניין בסטנדרט גבוה, אלא נדרש לפעול בראייה ארוכת טווח במודל לפתוח שכונות המשלב גם מסחר ושירותים לקהילה לרבות חינוך ותרבות, המביאים לידי ביטוי אוטונומי את אופייה ומובילים לשדרוג מעמד הסביבה כולה. בין מייסדי גולדן ארט עומדים מייסדי החברה האמריקאית ARTIMUS NYC ובמוניטין החברה רזומה נרחב של בניית ואחזקת בנייני מגורים, שטחי מסחר ומלונאות לאורך שנים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר