אפקה ביאליק. קרדיט: גיא ודורון לוי
אפקה ביאליק. קרדיט: גיא ודורון לוי

בדיקה שמאית: דירות 5 חדרים בשכונת אפקה נמכרות בפער של עשרות אחוזים בהשוואה ליישובי הסביבה

שמאית המקרקעין נחמה בוגין אומרת כי "המחיר למ"ר בשכונת אפקה נמוך בעשרות אחוזים מהממוצע בערי האזור ונמוך בכ-41% ביחס לממוצע בקרית ביאליק"; חברת גיא ודורון לוי מציעה כיום דירות 5 חדרים בגודל 140 מ"ר במחיר המתחיל ב-1.3 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 27.10.19 17:37

מאת: תוכן שיווקי

פערים גדולים במחיר למ"ר בדירות 5 חדרים – כך עולה מבדיקה שמאית חדשה שבחנה את המחיר הממוצע למטר בדירות חדשות בגודל 5 חדרים באזור חיפה והקריות. הבדיקה נעשתה לפי נתוני עסקות שהתבצעו בפועל ודווחו לרשות המסים.

הבדיקה מעלה כי קיים מנעד רחב מאוד של מחיר למ"ר בדירות 5 חדרים חדשות, כאשר המחיר הגבוה ביותר נרשם בחיפה ועומד על ממוצע של 17,429 שקל למ"ר, העיר השנייה ברשימה היא קרית מוצקין עם מחיר ממוצע למ"ר של 13,777 שקל, ואחריהן נשר, קרית ביאליק, קרית אתא וקרית ים, עם מחירים שנעים בין 11,293-12,619 שקל למ"ר. מדובר בפערים של עשרות אחוזים ביחס לדירות חמישה חדרים המוצעות כיום בשכונת אפקה בקרית ביאליק, הנמכרות במחיר למ"ר המתחיל ב-9,214 ויכול להגיע לפער מחיר סופי של מאות אלפי שקלים ביחס לדירה מקבילה.

לדברי בוגין, "רוכשים מחפשים כמות חדרים מסוימת בדירה, ולא תמיד מבינים את ההבדל במטראז' ואיך יבוא לידי ביטוי בחיים עצמם. פערים של 10-15 מטרים הם משמעותיים, ויש הבדל גדול בין חיים בדירה גדולה ומרווחת לבין דירה קטנה וצפופה יותר. דירה גדולה גם מאפשרת בקלות רבה יותר שינויים פנימיים, סגירת חדר או חצי חדר, לעומת דירה שכל חדריה קטנים".

מחיר ממוצע למ"ר בדירות 5 חדרים*

עירחיפהקרית מוצקיןנשרקרית ביאליקקרית אתאקרית יםשכונת אפקה
מחיר ממוצע למ"ר17,42913,77712,61912,63511,83511,2939,214

*לפי נתוני רשות המסים, עסקות שבוצעו בפועל לרכישת דירות 5 חדרים חדשות

חברת גיא ודורון לוי מציעה כיום בשכונת אפקה דירות 5 חדרים גדולות במיוחד המשתרעות על פני 140 מ"ר, במחיר שמתחיל ב1.3 מיליון שקל ומחיר למ"ר של 9,214 שקל כאמור. מדובר בדירות ענקיות המשתרעות על פני 123 מ"ר ובנוסף כוללות מרפסת גדולה של 18 מ"ר. לדירות נוף פתוח לשמורת הטבע הירוקה והן נמצאות בקו ראשון לשמורה. לדירות מפרט עשיר, הן נמצאות בקומות 1-7 בבנייני בוטיק הכוללים סך הכל 9 קומות, ומאובזרים בלובי מפואר ובשתי מעליות.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי הבונה את פרויקט "& קרית ביאליק" בשכונת אפקה, אומר כי "מדובר בשכונה שנבנתה מאפס תוך זמן קצר והתוצאה היא מחירים חסרי תקדים באזור. מרבית הרוכשים בשכונה הם תושבים מהסביבה הקרובה שמבינים את ההזדמנות. בשנה האחרונה עיקר הקהל הוא משפרי דיור שרוצים לממש את הדירה הנוכחית שלהם ולשדרג אותה לדירה גדולה ומפוארת. אכלוס השכונה החל בקיץ האחרון, וככל שיתקדם המחירים בשכונה צפויים לעלות. מי שיקנה כעת ייהנה גם מהמחיר הנמוך וגם מהאכלוס המהיר כאשר חלק מהדירות זמינות לאכלוס מיידי".

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר, או צרו בקשר בטלפון:6616*

 

אפקה. קרדיט: גיא ודורון לוי

אפקה. קרדיט: גיא ודורון לוי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר