673 יחידות דיור נמכרו עד כה אצל גיא ודורון לוי. פרויקט "& קרית ביאליק". צילום: גיא ודורון לוי
673 יחידות דיור נמכרו עד כה אצל גיא ודורון לוי. פרויקט "& קרית ביאליק". צילום: גיא ודורון לוי

סיכום מתוק לחודש החגים באפקה: 30 דירות חדשות נמכרו באוקטובר

בשיאו, הגיע קצב המכירות, למכירת 15 יחידות דיור בשבוע, לעומת ממוצע מכירות של 2-3 דירות בשבוע

פורסם בתאריך: 14.11.19 14:31

מאת: אבי שמול, תוכן שיוקי

היקף מכירות חסר תקדים בפרויקט & קרית ביאליק של גיא ודורון לוי בשכונת אפקה בקריית ביאליק בתקופת חגי תשרי: בחודש אוקטובר נמכרו בפרויקט 30 יחידות דיור, כאשר השיא היה בשבוע אחד, בו נמכרו 15 יח"ד.

בחברה הבונה כאלף דירות בשכונת אפקה, מציינים כי ממוצע המכירות בשנה האחרונה היה של 2-3 דירות בשבוע רגיל. סיכום תקופת החגים מצביע על הנתון הגבוה ביותר שנרשם בפרויקט מאז החל השיווק לשוק החופשי.

מלאי הדירות שנותר בפרויקט, כולל דירות 5 חדרים גדולות במיוחד, המתומחרות החל מ-1.27 מיליון שקל. מרבית הרוכשים הם משפרי דיור מאזור הקריות, חיפה והסביבה. כמות המתעניינים המגיעה לשכונה עלתה משמעותית לאחר תחילת האכלוס באוגוסט האחרון.

עם האכלוס החלו לפעול מוסדות החינוך בשכונה – גנים ובית ספר יסודי, וכן קיימים בשכונה פארקים ומתקני פנאי.

יתרון נוסף המסייע למכירות, הוא כי חלק מהדירות מיועדות לאכלוס מיידי או לכניסה בעוד חודשים ספורים. דהיינו, תקופת הביניים שבה יש לשלם משכנתא ושכירות במקביל, תהיה קצרה מאוד ובחלק מהמקרים היא אפילו אינה קיימת. עבור רוכשי דירות להשקעה מדובר ביתרון גדול שכן אין באזור מצאי דומה של דירות חדשות לכניסה מיידית למגורים בהן.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי, אומר כי "ככל שבניית השכונה ואכלוסה מתקדמים הרוכשים יכולים להתרשם מכך שהשכונה היא כבר עובדה מוגמרת ומבינים שתהיה שכונה מובילה בטווח של שנתיים-שלוש. אין שום סיבה שדירה בשכונה תעלה פחות מדירה מקבילה בשכונת הרקפות או בכל שכונה אחרת בקריות. להערכת מומחים, דירה המוצעת כיום במחיר של 1.29 מיליון שקל, תימכר בעתיד במחיר שוק שנע סביב 1.6 מיליון שקל.
השכונה תסגור את הפער בשנים הקרובות".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר