מיקום איכותי. מיכל גור. צילום: דורון הורוביץ
מיקום איכותי. מיכל גור. צילום: דורון הורוביץ

פרויקט אלמוגים בנשר: אושרה תוספת של 333 יחידות דיור

אלמוגים קיבלה אישור לתב"ע המאפשרת את הקמת שלב נוסף בפרויקט "עמק הכרמל", בו נבנו ואוכלסו 409 יח"ד

פורסם בתאריך: 22.11.19 13:18

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

חברת אלמוגים אחזקות, היזמית של פרויקט "עמק הכרמל" אותו בנתה בנשר, מדווחת, כי קיבלה תוקף לתב"ע (תכנית בניין עיר) חדשה המאפשרת את הקמת שלב ג' בפרויקט. התב"ע החדשה כוללת 333 יחידות דיור, במקום 122 יחידות והיא מצטרפת ל-409 יח"ד שנבנו ואוכלסו לאחרונה בבניינים אשר נבנו בשלבים א' ו-ב'.

שלב ג' מתפרס על שטח כולל של כ-34 דונם ונמצא בין הרחובות שדרות צה"ל ואשכולות בקרבה לדרך בר-יהודה. תכנון השכונה החדשה כולל רשת שבילים עבור הולכי הרגל, המחברת מוסדות הציבור, מעונות יום ומרכזי תחבורה. תוכנית הבינוי מעודדת הליכה באזור המאופיין בשיפועים רבים של הר הכרמל ומאפשרת פיתוח גינות ובוסתנים, נקודות תצפית ומסחר שכונתי.

שכונת 'עמק הכרמל' הנמצאת במרכז ההתחדשות והצמיחה של נשר, שינתה את אופי האזור. כחלק מתכנית משותפת לעיריית נשר ואלמוגים, השכונה וסביבתה הפכו למוקד משיכה עבור אוכלוסייה הנהנית מסטנדרט מגורים הכולל שטחים ירוקים, גני משחקים, מזרקה מוארת ושדרת מסחר ובה בתי עסק מובילים. לשכונה נגישות גבוהה למוקדי עסקים, בילוי וחינוך של המטרופולין.

החברה נמצאת כיום בסיום מכירת שלב ב' של הפרויקט הכולל 3 בניינים, בנוסף ל- 5 הבניינים שבשלב א' של הפרויקט כאשר שני השלבים כאמור כבר אוכלסו. הבניינים מתאפיינים בתכנון ארכיטקטוני ייחודי, חדרי לובי מרשימים ובשטחים המשותפים הפתוחים הושם דגש על פיתוח סביבתי מושקע ואלמנטים עיצוביים עכשוויים.

בקרוב תחל החברה לבנות את שלב ג', שאושר בוועדה כעת. מיכל גור, מנכ"לית חברת 'אלמוגים החזקות', מציינת כי "המיקום של פרויקט עמק הכרמל בסמוך לטכניון ולאוניברסיטת חיפה, מהמוסדות האקדמאים המובילים בארץ ובעולם, עתיד להוות את אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על איכותו, על אופיו ועל המרקם האנושי שלו, והקהל מצביע ברגליו. זוגות צעירים רבים מכל האזור מצטרפים להצלחה של השכונה".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר