אפקה ביאליק. קרדיט: גיא ודורון לוי
אפקה ביאליק. קרדיט: גיא ודורון לוי

חברת גיא ודורון מודיעה על הקדמת האכלוס בשכונת אפקה

מאות רוכשים יקבלו את דירתם בהקדמה של חצי שנה

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:29

מאת: יחסי ציבור גיא ודורון לוי, תוכן שיווקי

חברת גיא ודורון לוי, הבונה כאלף דירות בשכונת אפקה, מודיעה על הקדמה במסירת הדירות בפרויקט: 160 רוכשים במגרש 12, אשר אמורים לקבל את דירתם במאי 2020, יקבלו אותה כבר בדצמבר הקרוב בהקדמה של חצי שנה, זאת בנוסף ל-270 רוכשים אשר דירתם נמצאת במגרש 18 ויקבלו את דירתם בפברואר, בעוד רובם אמורים היו לקבל את דירתם במאי, כלומר הקדמה של שלושה חודשים.

אפקה היא השכונה הגדולה ביותר הנבנית כיום מאפס באזור הקריות. באוגוסט האחרון קיבלו מאה משפחות ראשונות את המפתח לביתן, ובספטמבר החלו לפעול מוסדות החינוך בשכונה – בית ספר יסודי וגני ילדים. לאחר סיום הבנייה בשכונה היא צפויה לכלול כ-4,500 יחידות דיור ולשמש בית לאלפי תושבים. השכונה תכלול שדרה מרכזית, מבני ציבור, תרבות ובילוי ומסחר, גנים ובתי ספר, אצטדיון, שטחים ירוקים ובהם מתקני פנאי ושבילי אופניים ועוד.

השכונה נמצאת במיקום מצוין בצמוד לעורק התחבורה הראשי כביש עוקף קריות המוביל למפרץ ולחיפה, לצד חיבור עתידי צפוי לכביש 6. בנוסף לנגישות הגבוהה ברכב פרטי, תעבור בה המטרונית שתספק תחבורה ציבורית נוחה ומהירה. כיום מוצעות בשכונה דירות חמישה חדרים במחירים המתחילים ב-1.29 מיליון שקל, חלקן לאכלוס מיידי או בטווח של החודשים הקרובים.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי הבונה כאלף יחידות דיור בשכונה, אומר כי "הבנייה בשכונה מתקדמת במהירות והתשתיות המתאימות כבר פועלות ומוכנות. החברה מקדימה את מסירתן של מאות יחידות דיור ובחודשים הקרובים תושבים נוספים יצטרפו לדיירים שכבר קיבלו את דירתם ונכנסו לגור בשכונה. אנחנו מברכים את תושבי שכונת אפקה ובטוחים שייהנו בשכונה החדשה והמושקעת".

לפרטים 6166 *

קישור לאתר

אפקה. קרדיט: גיא ודורון לוי

אפקה. קרדיט: גיא ודורון לוי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר