צמודי קרקע בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא של שרביב: צילום: גיל כהן
צמודי קרקע בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא של שרביב: צילום: גיל כהן

מנתוני הלמ"ס: אין גידול במספר הבתים צמודי הקרקע הנבנים בחיפה

בקריות לעומת זאת, צניחה משמעותית של מספר צמודי הקרקע שנבנו במחצית 2019

פורסם בתאריך: 25.11.19 13:57

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

46 בתים צמודי קרקע נבנו בחיפה במחצית הראשונה של 2019. מספר המעיד על יציבות מעניינת, ביחס לנתוני שנת 2018, שבסיכומה, נבנו בעיר 89 צמודי קרקע. זאת, בניגוד לצניחה משמעותית של הבנייה צמודת הקרקע בקריות, בהן נבנו אשתקד 104 יחידות דיור, אולם מספרן צנח השנה בשיעור של כ-60%.

את הנתונים חושף ארגון קבלני חיפה המסתמך על נתוני הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה), המציין כי העיר היחידה בה נבנו צמודי קרקע השנה בקריות, היא קריית אתא – שבה נבנו השנה 20 יח"ד. ביתר הקריות לא נבנה אפילו בית צמוד קרקע אחד במחצית הראשונה של השנה.

בחיפה והקריות יש בניה מצומצמת מאד של צמודי קרקע. יתרה מכך, מציינים בארגון הקבלנים בצפון, בכל שנת 2018, נבנו בקריית ביאליק וקרית ים, רק 3 צמודי קרקע. בקריית מוצקין לא נבנו כלל צמודי קרקע.

כמעט כל צמודי הקרקע שנבנו בקריית אתא הם בפרויקט גבעת אלונים בקריית אתא.

לדברי שרה אילין סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב, הבונה את פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא: "שכונת גבעת אלונים תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה. מכיוון שכך, צפיפות הבניה בשכונה נמוכה וחלק ניכר ממנה הם צמודי קרקע ובניינים בבניה נמוכה. בעקבות המחסור בקרקעות, ככל שעובר הזמן צמודי קרקע הולכים והופכים למוצר נדיר. בקרית אתא עדיין ניתן לרכוש צמוד קרקע חדש במחיר בר השגה".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר