מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט: Lumo
מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט: Lumo

הזדמנות אחרונה לדירה של דר נופרים: החלה מכירת המגדל השלישי

לאור הצלחת שני מגדלי היוקרה הראשונים, החלה הבנייה והמכירה המוקדמת במגדל השלישי והאחרון, 3 NOFAR ARTOWER, של דר נופרים במשכנות האמנים בקרית מוצקין

פורסם בתאריך: 26.11.19 15:42

מאת: בשיתוף יח"צ דר נופרים, תוכן שיווקי

הדירות הכי גדולות במשכנות האמנים, הפרויקט הכי מבוקש בקריות! שלושת מגדלי יוקרה שתוכננו על ידי האדריכל אברי פישר הנמנה על האדריכלים המובילים בארץ בתכנון מגדלי יוקרה, מציעים מגוון דירות 5-6 חדרים ענקיות ויוקרתיות 125-145 מ"ר + מרפסות 22-44 מ"ר עם נוף לים ממרבית הדירות.

בכל בניין מספר דירות של 3 חדרים. בואו להתרשם מ-4 דירות לדוגמה שעוצבו על ידי אדריכלית הפנים המובילה דפנה עברי, שעיצבה מגדלי יוקרה בתל אביב, מהלובי המדהים, ממועדון הדיירים היוקרתי ומחדר הכושר הפרטי לדיירים בלבד שעוצבו על ידי המעצבת הידועה איריס קאופמן.

נותרו למכירה דירות יוקרה בקומות הגבוהות במגדל 1 – NOFAR   ARTOWER, אכלוס תוך 3 חודשים. במגדל 2  NOFAR ARTOWER אכלוס בחודש אוקטובר 2020. הצטרפו למאות המשפחות שכבר בחרו נכון! דר נופרים ממשיכה גם במגדל השלישי האחרון את ההטבה הבלעדית – בוחרים דירה של דר נופרים בפרויקט NOFAR  ARTOWER ומקבלים 1,000,000 ₪ הלוואת גישור ללא ריבית והצמדה!!! חוסכים את מדד תשומות הבנייה והדירה שלכם, מוכרים את הדירה הישנה בלי לחץ וממחיר מיטבי ומחזירים את ההלוואה שנה אחרי קבלת הדירה החדשה!

סיפור ההצלחה הגדול של הקריות
חברת דר נופרים, שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר, ולהקפיד על תכנון קפדני אשר מדגיש חשיבה על כל פרט ופרט. לרווחתם של הדיירים ובמסגרת מדיניות זו של החברה "החלטנו ללכת על הטוב ביותר ובגדול!", כך נמסר מהחברה.

הסטנדרט הגבוה ביותר המקובל במגדלי היוקרה המובילים של תל אביב
גם מגדל היוקרה השלישי מאופיין כמיטב המסורת של דר נופרים, בסטנדרט בנייה גבוה, השקעה ומחשבה רבה לרווחת הדיירים: יוקם חדר כושר מפואר ומאובזר, שיכלול את מכשירי הכושר המתקדמים ביותר, לובי מפואר בעיצוב ארכיטקטוני יוקרתי ברמת גימור של לובי בבתי מלון מהיוקרתיים ביותר, מועדון כושר מפואר המאובזר במיטב המכשירים בתחום מתוצרת חברת "Technogym" ושתוכנן על ידי בני גוז, ממייסדי ומובילי ענף מועדוני הבריאות והכושר בישראל ב-37 השנים האחרונות. בעברו, ייעץ בני גוז למיטב הפרויקטים בארץ וסייע, בין היתר, בתכנון מועדוני הכושר בפרויקט BLUE, מגדלי W, מגדלי מנהטן, פרויקט פלטניום, מאייר על רוטשילד, בתי מלון מובילים בארץ ועוד רבים וטובים. כמו כן, מועדון דיירים ואירועים גדול, לובי קומתי מפואר וחניון תת קרקעי, כאשר למרבית הדירות שתי חניות. פיתוח השטחים הציבוריים מתוכננים ומעוצבים עי חברת אדריכלי נוף, המובילה בתחומה.

כל הדירות מאופיינות בתכנון קפדני, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד הכולל בין היתר מטבח מפואר, שתי מערכות מיזוג מיני מרכזיות מושלמות בתוך הדירה, מערכת בית חכם בכל דירה, מצלמות אבטחה במעגל סגור בלובי הראשי וברחבה המשותפת וכו'. מגדלי היוקרה נבנים בסטנדרט בניה גבוה ביותר ומבוצעות בדיקות בקרה בתהליך של מכון התקנים הישראלי.

שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.
מתוך 4 הדירות החדשות לדוגמה ברחוב ש"י עגנון 10 במשכנות האמנים בקרית מוצקין.

חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ, שהינה חברה משפחתית בבעלות פרטית של בן משה רפי ושרית ודקל דליה ושלום, הוקמה לפני כ-20 שנה וצברה במהלך שנות קיומה ניסיון רב בייזום, בנייה ושיווק של מאות יחידות דיור בקריות.

מיום הקמתה, מתמחה חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ בבניית בתי מגורים ייחודיים, הן בבנייה רוויה והן בבתים צמודי קרקע המאופיינים בתכנון לא שגרתי החורג מנוף הנדל"ן המקומי. הדירות בפרויקטים מציעות מפרט עשיר ויוקרתי יחד עם מרחבי מחייה שתוכננו להתאים למשפחות השמות דגש על מרחב פנים המותאם הן לצרכי ההורים והן לצרכי הילדים.

הדמיית לילה של מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט: LUMO הדמיות

הדמיית לילה של מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט: LUMO הדמיות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    
    

    במדינת ישראל, בה חוגג בגדול ה״פרטאצ׳״, מהווה בניית המגדלים, בעיקר מקור להגדלת רווחים של כל מיניזמי נדל״ן.
    המצב העגום בישראל הוא ש:
    א. אין אכיפה של תקני בטיחות מחמירים.
    ב. אין בקרה תקופתית סדורה, של מצב המגדלים.
    ג. אין דרישות סף, מיהם הקבלנים המורשים לבנות מגדלים.
    ד. אין פיקוח מחמיר ומסודר על עמידה בתקני כיבוי אש.
    ה. אין בנמצא מערכות חילוץ לקומות גבוהות.
    ו. אין תקנון מחייב לניהול כלכלי ״צופה פני עתיד״.
    ז. אין הקפדה על עלות האחזקה של המעליות.
    ח. אין פיקוח בריאותי על מצב מאגרי המים והמשאבות.
    ט. כמעט ואין אפשרות לחיסכון באמצעות פאנלים סולריים.
    י. אין הקפדה על דרישת נוסחאות מספר מקומות החניה.
    יא. אין בקרה קבועה של מצב הבטיחות בחניונים התת קרקעיים.
    יב. אין הסדרה מחייבת, של תירגול היחלצות במקרה של שריפה ו/או רעידת אדמה, או חלילה פגיעת טילים.
    יג. אין דרישה להקמת קרן ייעודית לשיפוצים.
    ליזמי הנדל״ן זה מאוד נוח, וטוב להגדלת הרווחים, שאין פיקוח הדוק, לא של הרשויות המקומיות, לא של משרד השיכון, לא של מכבי האש, לא של שירותי הבריאות, לא של המשרד לאיכות הסביבה; בקיצור, כמעט של אף אחד לא; כי במציאות שלנו, המערכות מתעלמות ביודעין מכך שיש הבדל תהומי בין הבנייה של פעם, לבין ״ים המגדלים״ שעולה ופורח!
    אסור לחכות עד שיקרה אסון רב נפגעים, כדי שהרשויות תפעלה להתקין תקנות מחייבות, ולהעמדת את משאבי הפיקוח הנדרשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר