הבית באפקה קרית ביאליק. הדמייה: א.א. סטודיו
הבית באפקה קרית ביאליק. הדמייה: א.א. סטודיו

61 צמודי קרקע באפקה בשלב הפריסייל

פרויקט צמודי הקרקע היוקרתי של קבוצת שטרית בקריית ביאליק בשלב הפריסייל. 20% מהפרויקט כבר נמכר וההיתר צפוי להתקבל בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 27.11.19 16:28

מאת: דניאל דותן, תוכן שיווקי

במדינת ישראל המאופיינת בעיקרה בבניה רוויה, הביקוש לחלום הבית הפרטי הולך וגובר. ההיצע לעומת זאת, אינו מזהיר – באוקטובר 2018 פורסם כי במהלך חמש השנים האחרונות, פחתו התחלות הבניה של בתים צמודי קרקע ב 34%.

בתים צמודי הקרקע כיום נחשבים לנדל"ן יוקרתי, וגורמים בכירים בענף צופים כי צפויה עליה משמעותית במחיריהם בשנים הבאות, במיוחד בשכונה החדשה.

אחד הפרויקטים המובילים של בתים צמודי קרקע באזור הצפון, הוא פרויקט 'הבית באפקה' של קבוצת שטרית (בעלי רשת התיווך הארצית, אנגלו-סכסון) בקרית ביאליק.

הדירה הבאה שלכם באפקה. הדמייה: רן צרפתי

הדירה הבאה שלכם באפקה. הדמייה: רן צרפתי

הפרויקט הנפרש על שטח של כ- 15 דונם, כולל 61 קוטג'ים בני חמישה עד שישה חדרים, בגודל 152 מ"ר, על מגרשים בני 180-300 מ"ר – דו משפחתיים או בודדים, בהם גינות ירוקות בשטחים  בין 65-175 מ"ר. מיקום הפרויקט מספק יתרון משמעותי: בחלק הצפון-מערבי של שכונת אפקה קרית ביאליק, אשר נחשב לאזור האקסקלוסיבי, השקט והמיוחד של השכונה החדשה והחכמה, בקרבה למוסדות החינוך, לחנויות ולדרכים החדשות המובילות לשכונה וממנה.

מתחם 'הבית באפקה' הוא כיום הפרויקט היחיד של צמודי קרקע באזור. המתחם תוכנן בקפידה על ידי האדריכל פרופ' גבי שוורץ (מהמשרד החיפאי שוורץ-בסנוסוף אדריכלים) במיקום הטוב ביותר בקרית ביאליק ובשכונת אפקה, ומציע בתים צמודי קרקע, דו משפחתיים בתכנון אדריכלי חדשני, מתקדם ומעורר השראה, במתחם פרטי וסגור המיועד לדיירי הפרויקט בלבד. פרטיות המתחם מאפשרת חיי קהילה עצמאיים, שקטים ושלווים, ללא תנועת משאיות גז או פינוי אשפה וללא גורמי רעש מיותרים, כיאה לשכונת יוקרה פרטית וצמודת קרקע. התכנון האדריכלי החכם של הפרויקט יצר בתים מיוחדים מאווררים ושטופי אור, בשילוב גווני עץ, אבן ושיש, בתחושה יוקרתית ועשירה המעניקים חוויית מגורים ייחודית  ומעוצבת.

חוויית מגורים ייחודית ומעוצבת באפקה. הדמייה: רן צרפתי

חוויית מגורים ייחודית ומעוצבת באפקה. הדמייה: רן צרפתי

לשכונה המתוכננת, בה כל פרט זכה להשקעת מחשבה מקצועית ומעמיקה, יושלמו בחודשים הקרובים עוד שתי כניסות חדשות לרכבים  מהאזור המרכזי והצפוני לשכונה, כשהכניסה הדרומית המוכרת לשכונת אפקה, תשמש כניסה משנית בלבד. בנוסף, יבנו 4-5 מעברים עבור הולכי רגל למתחם, בין השכונה החדשה אפקה ובין קרית ביאליק הוותיקה.

שכונה חכמה שתוכננה מהיסוד לחוויית מגורים מושלמת

שכונת אפקה תוכננה מראש לפרטי פרטים ובמודל של שכונה חכמה. כך, כבר בשלבי התכנון המוקדם, תיכננו אדריכלי השכונה את מכלול השירותים והצרכים לתושבי השכונה לרבות שבילי אופניים, שטחי מסחר, טיילת מרהיבה, בתי ספר וגני ילדים, מרכז ספורט, תשתיות חשמל ותקשורת משוכללות ותת קרקעיות ועוד, כדי שאלה ישרתו את 4,600 המשפחות העתידות לאכלס את השכונה. כחלק מהפיתוח המתקדם באפקה והטיפול בזרימת התנועה, צפויה לעבור בשכונה גם המטרונית העוברת ברחבי העיר, וזו צפויה להפחית באופן ניכר את השימוש בכלי רכב פרטיים בה.

בימים אלו צפוי להתקבל ההיתר למתחם 'הבית באפקה' כש- 20% מהפרויקט כבר נמכר במסגרת המכירה המוקדמת (פריסייל), הצפויה להסתיים בקרוב, עם קבלת ההיתר.

רונן שטרית, יו"ר ובעלים של רשת  אנגלו סכסון, אומר: "אנו רואים התעוררות משמעותית באזור שכונת אפקה החדשה, והתעניינות רבה מצד רוכשים פוטנציאליים המזהים את ההזדמנות המיוחדת לרכוש בית צמוד קרקע באזור. פיתוח השכונה כחלק מפרויקט פיתוח קרית ביאליק ובית הספר החדש שהחל לפעול לאחרונה עם תחילת איכלוס השכונה, יוצרים אף הם התעוררות מצד התושבים ואנשים מבחוץ. הכמיהה לחלום צמודי הקרקע האטרקטיביים עם היצע נמוך וביקוש רב, מושכת למתחם מגוון רחב של משפרי דיור, ביניהם: אנשי הייטק, עובדי תעשיה, אנשי מערכת הביטחון, מורים ועוד, המזהים מלבד ההזדמנות לרכישת צמוד הקרקע, גם את ההזדמנות לעליה משמעותית בערך הנכס, עם השלמת אכלוס השכונה והפיכתה לשכונה המובילה בקרית ביאליק בפרט, ובקריות בכלל.

"הבתים צמודי הקרקע במתחם החדש נבנים בסטנדרט בניה גבוה ומספקים אפשרויות גמישות ביניהן: שינויים במחיצות פנים, קומה נוספת מעבר לשתי הקומות המתוכננות, ויחידה נפרדת נוספת לילד מתבגר.

"מחיר הבתים במתחם, החל מ- 2.25 מיליון שקלים, בבניה מתקדמת ואיכותית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש והתחזיות מראות כי ערכם של הבתים צפוי לעלות במידה ניכרת בשנים הקרובות".

למידע ופרטים נוספים: הבית באפקה

כתובת המשרד:  הבית באפקה (בווייז) במתחם שכונת אפקה.

טלפון:  2267*

ברוכים הבאים הביתה. הדמייה: א.א. סטודיו

ברוכים הבאים הביתה. הדמייה: א.א. סטודיו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלמוג

    ב2.25 אני בונה לעצמי בית פרטי בק.בנימין, לא צריכה לגור ליד בית קברות בשביל זה.
    או יותר טוב, קונה בית בחיפה/יקנעם… בהצלחה לפראיירים ולבועת הנדל"ן שמתנפחת ועוד תתפוצץ עלינו לטובה:)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר