סלע בינוי. קרדיט יח"צ: מינקובסקי
סלע בינוי. קרדיט יח"צ: מינקובסקי

פתיחת החודש האחרון לרכישת דירות במחירי "מחיר למשתכן"

חודש אחרון לרכישת דירות בפרויקט היוקרתי 'הכרמל הירוק' בחיפה ללא הגרלה בסבסוד המדינה כ 300,000- הנחה כל הקודם זוכה

פורסם בתאריך: 3.12.19 13:51

מאת: יחסי ציבור מינקובסקי, תוכן שיווקי

משרד השיכון והבינוי בשיתוף ייחודי עם חברות הנדל"ן המובילות באזור הצפון 'סלע בינוי' ו'הילת הצפון'  מודיעות על פתיחת החודש האחרון לרכישת דירות במחירי" מחיר למשתכן" – רכישת דירה בסבסוד המדינה.  ההנחה תינתן במסגרת פרויקט הכרמל הירוק בחיפה ללא הגרלה. במסגרת הפרויקט מוצעת למכירה דירות חמישה חדרים ודירת גן, בהנחות של כ- 300,000 שקלים ויותר ממחירי השוק.

פרויקט "הכרמל הירוק"  בחיפה,  ממוקם ברחוב נעמ"ת המבוקש, בסמוך לרחוב שמשון המרכזי . דיירי הפרויקט החדש נהנים מגישה נוחה למנהרות הכרמל  מרחק הליכה ממתחם הבילויים השוקק במרכז הכרמל ומוקדי פנאי ותרבות רבים. בנוסף בקרבת הפרויקט מגוון מוסדות החינוך הטובים בעיר, הטכניון, אוניברסיטת חיפה, פארקים פורחים ביניהם גן האם, גרנד קניון וסינמטק חיפה. הפרויקט תוכנן כך שיהווה חלק מהמרקם הייחודי של השכונה, בדגש על תכנון אדריכלי פורץ דרך ומודע לסביבה בה הוא קיים. תכנון הפרויקט הופקד בידי לשניאק אדריכלים, עיצוב הפנים של הפרויקט הופקד בידיו של המעצב דורון מור.

85% מהפרויקט כבר מאוכלס ונשארו דירות בודדות במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן". זה לא עוד מחיר למשתכן קלאסי! זוהי הזדמנות נדל״נית אמיתית לרכישת דירה בפרויקט יוקרה עם סטנדרט גבוה במחירים שלא יחזרו. כן כן אתה קורא נכון,  אם את/ה מחוסרי דיור או משפר/ת דיור (אשר בבעלותכם נכס אחד) ו/או רווקים מעל גיל 26 (ללא נכס) אתם יכולים לזכות בהנחה משמעותית במחיר הדירה בעקבות תוכנית ממשלתית ״קול קורא״ המקבילה ל"מחיר למשתכן".

"סלע בינוי מזמינה את כל הזכאים לדירה במסגרת התוכנית, להגיע לראות את הדירות בפרויקט. זה החודש האחרון בו ניתן לרכוש דירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם מפרט ברמה גבוהה, במחירים משתלמים", אמר מורן בן שלוש, מנהל השיווק של חברת סלע בינוי.

׳סלע בינוי׳ היא חברה בעלת הון עצמי ומוניטין רב שנים, המאפשרים ייזום ובניית פרויקטים עתירי מימון.  לחברה פרויקטים לקהל הרחב – השוק החופשי, בניה במסגרת 'מחיר למשתכן', בניית בנייני משרדים ומסחר לצד פרויקטים של התחדשות עירונית. הודות לניסיון העשיר שנצבר ב 17- שנות קיומה,  מצליחה 'סלע בינוי' לשמור על רוח יזמית צעירה , בועטת וחדשנית המתורגמת בפועל לפרויקטים פורצי דרך, u1492 הזוכים גם להצלחה והוקרת תודה מצד הדיירים.


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר