קרדיט יח"צ: מינקובסקי
קרדיט יח"צ: מינקובסקי

חודש אחרון לרכישת דירות בפרויקט היוקרתי 'גן העיר' נהריה ללא הגרלה בסבסוד המדינה

פורסם בתאריך: 3.12.19 14:06

מאת: בשיתוף חברת סלע בינוי, תוכן שיווקי

משרד השיכון והבינוי בשיתוף ייחודי עם חברת הנדל"ן המובילה באזור הצפון 'סלע בינוי', מודיעות על פתיחת החודש האחרון לרכישת דירות במחירי "מחיר למשתכן"- רכישת דירה בסבסוד המדינה.

ההנחה תינתן במסגרת פרויקט גן העיר בנהריה ללא הגרלה. במסגרת הפרויקט מוצעת למכירה דירת חמישה חדרים אחרונה, דירת גן ודופלקסים, בהנחות של כ- 300,000 שקלים ויותר ממחירי השוק.

פרויקט גן העיר היוקרתי הממוקם באחד מהקרקעות היקרות ביותר בנהריה, בסמוך לרחוב הגעתון, בין הרחובות ויצמן, ז'בוטינסקי ופינסקר, במרחק הליכה קצר ממרכזי הפנאי והבילוי, מתחמי קניון, מהים וממוסדות חינוך שונים, נחשב לפרויקט הפינוי-בינוי הגדול ביותר שנעשה בצפון הארץ.

95% מהפרויקט כבר מאוכלס ונשארו דירות בודדות במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן". הפרויקט כולל מכון כושר, קירות מסך, לובי מפואר, חניון תת קרקעי, מעליות עם טכנולוגיה מתקדמת, פארק ירוק פרטי לדיירים- סטנדרטים אשר אינם מאפיינים את תכנית מחיר למשתכן הממשלתית. זה לא עוד מחיר למשתכן קלאסי!

זוהי הזדמנות נדל״נית אמתית לרכישת דירה בפרויקט יוקרה עם סטנדרט גבוה במחירים שלא יחזרו.

כן כן אתה קורא נכון, אם את/ה מחוסרי דיור או משפר/ת דיור (אשר בבעלותכם נכס אחד) ו/או רווקים מעל גיל 26 (ללא נכס) אתם יכולים לזכות בהנחה משמעותית במחיר הדירה בעקבות תוכנית ממשלתית ״קול קורא״ המקבילה ל"מחיר למשתכן". בנוסף, הרוכשים זכאים למענק מדינה נוסף ע"ס כ-50 אלף ש"ח (משתכן צעיר אינו זכאי למענק הנוסף).

"סלע בינוי מזמינה את כל הזכאים לדירה במסגרת התוכנית, להגיע לראות את הדירות בפרויקט. זה החודש האחרון בו ניתן לרכוש דירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם מפרט ברמה גבוהה, במחירים משתלמים", אמר שחף ליבוביץ, מנהל המכירות של חברת סלע בינוי.

׳סלע בינוי׳ היא חברה בעלת הון עצמי ומוניטין רב שנים, המאפשרים ייזום ובניית פרויקטים עתירי מימון. לחברה פרויקטים לקהל הרחב – השוק החופשי, בניה במסגרת 'מחיר למשתכן', בניית בנייני משרדים ומסחר לצד פרויקטים של התחדשות עירונית. הודות לניסיון העשיר שנצבר ב-17 שנות קיומה, מצליחה 'סלע בינוי' לשמור על רוח יזמית צעירה, בועטת וחדשנית המתורגמת בפועל לפרויקטים פורצי דרך, הזוכים גם להצלחה והוקרת תודה מצד הדיירים.


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר