"ספינת הדגל" של חברת אלפא. הדמיית אלפא זמר. הדמיה: יובל עשת
"ספינת הדגל" של חברת אלפא. הדמיית אלפא זמר. הדמיה: יובל עשת

עיקר הרוכשים באלפא זמר: משפרי דיור משכונות הכרמל

12 דירות נמכרו בחודש הראשון לשיווק פרויקט 'אלפא זמר' העתיד להיבנות בשכונה החדשה של הכרמל, בין גבעת אורנים לרמת אלמוגי. ייחודו של הפרויקט במפרט איכותי ויוקרתי, מרפסות ענק ונוף לים

פורסם בתאריך: 19.12.19 08:17

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

החלה רכישת הדירות בשכונת גבעת זמר בכרמל. 12 משפחות רכשו דירות ראשונות בחודש הראשון לשיווק הדירות בפרויקט המגורים "אלפא זמר", הנבנה ברחוב הדודאים 18-20 על ידי חברת "אלפא". הפרויקט יכלול בסיומו שמונה בנייני מגורים, בהם 88 יחידות דיור, להן  מרפסות גדולות המשקיפות לכיוונו של נוף הים.

בין יתרונותיו הבולטים של הפרויקט, מיקומו הפתוח לנוף הים והכרמל הנשקף מכל דירה ומפרט טכני גבוה המסתכם בעלות כספית של כ-200 אלף שקל לדירה.

בשלב א' משווקת החברה 44 דירות בגדלים שונים ב-4 בנייני בוטיק יחודיים, בני 6-7 קומות כל אחד, כאשר בכל קומה יהיו עד שתי דירות לכל היותר. תמהיל הדירות בפרויקט מורכב מדירות 3 ו-5 חדרים, דירות גן עם גינה פרטית גדולה, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים עם חלל גבוה בסלון ומרפסת ענקית פתוחה לנוף ים. מפרט הדירות כולל מרכיבים מתקדמים בהם מערכות "בית חכם", מיזוג מיני מרכזי, מטבח לפי בחירה של רגבה או סמגל, ברזי הנס גרוהה תוצרת גרמניה, דלתות פנדור ואריחי פורצלן 80X80 ב- 30 גוונים מטופולסקי ורצף.

דירות 3 חדרים, 75 מ"ר עם מרפסת 14 מ"ר ושתי חניות צמודות, נמכרות במחיר של החל מ-1.650 מיליון שקל. דירות 5 חדרים, 120-160 מ"ר, עם מרפסות של 14-28 מ"ר, מחסן פרטי בשטח של כ 9 מ"ר ושתי חניות פרטיות מקורות, נמכרות במחיר של החל מ-2.350 מיליון שקל.

היזמים מציינים כי השקיעו מחשבה רבה בתכנון ובהוצאתו לפועל של פרויקט שאפתני וייחודי שהינו 'ספינת הדגל' של החברה: "הדיירים ייהנו מבניין שהוא יצירה ארכיטקטונית מוקפדת, עכשווית, מינימליסטית ונקיה. זו תהיה חוויית מגורים בלבו של שטח ירוק המשקיף לנוף עוצר נשימה, עם נגישות במרחק דקת נסיעה למוקדי עניין כדוגמת הגרנד קניון, מנהרות הכרמל, ככר זיו, מרכז הכרמל או היכל הספורט ברוממה".

מכירת הדירות של "אלפא" מבוצעת בשלב זה במשרדי החברה ברחוב שלמה בן יוסף 6 חיפה בסמוך למחלף הצ'ק פוסט. "אלפא" הינה חברה ותיקה בתחום הנדלן והתשתיות, מאז 1975, אשר הקימה בשנים האחרונות מאות יחידות דיור וביצעה בנוסף מגוון עבודות תשתיות והנדסה מורכבות בחיפה. החברה היא האחראית גם על ריבוד כלל הרחובות בשכונת גבעת זמר.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר