הפרויקט ברחוב אלכסנדר ינאי 35 (הדמיה: חברת שתית)
הפרויקט ברחוב אלכסנדר ינאי 35 (הדמיה: חברת שתית)

מבצע סוף שנה בחיפה: 100 אלף שקל הנחה על דירות חדשות

שלום שטרית, הבעלים והמנכ"ל של חברת שתית שיזם את המבצע החלומי: "נושא ההתחדשות העירונית בכלל ובמיוחד בחיפה הוא אחד מנושאי הליבה של החברה, וחשוב לי לתרום בנושא הזה לעיר חיפה שבה בחרתי לגור"

פורסם בתאריך: 23.12.19 21:39

מאת: תוכן שיווקי בשיתוף "שתית"

אם פעם דירה חדשה בכרמליה או ברוממה נראתה לכם כמו חלום רחוק, היום זה אפשרי: שוק הנדל"ן בחיפה מקבל זריקת עידוד עם מבצע סוף שנה מבטיח במיוחד מבית חברת שתית, שידועה בייזום ובביצוע של פרויקטים להתחדשות עירונית. כעת, לקראת תום השנה האזרחית, מציעה שתית לזריזי החלטה דירות בשכונות מבוקשות בעיר בהנחה של 100 אלף שקל, בין השאר ברחוב אלכסנדר ינאי בכרמליה, בפרויקט בוטיק בלב יער ברוממה הישנה ובבניין שברחוב הפלמ"ח בשכונה.

כך למשל, בפרויקט להתחדשות עירונית של שתית ברחוב אלכסנדר ינאי 35 בשכונת כרמליה שצפוי להסתיים בעוד חצי שנה נהרס הבניין כליל, ובמקומו בונה החברה בניין של חמש קומות שיאכלס 12 דירות. בבניין נותרו עדיין דירות למכירה שמוצעות כעת בהנחה של 100 אלף שקל לדירה, שבהן דירת גן ארבעה חדרים בשטח של כ-112 מ"ר ובנוסף כ-115 מ"ר גינה במחיר של 2.6 מיליון שקל, דירת גן של חמישה חדרים, כ-158 מ"ר וכ-160 מ"ר גינה, ב-3.6 מיליון שקל, וכן דירות נוספות המתאימות למשפחות ולמשפרי דיור.

בפרויקט הבוטיק בשכונת רוממה הישנה, במקום ירוק בלב היער, נותר דופלקס אחרון של שישה חדרים לאכלוס מיידי שאף הוא מוצע למכירה בהנחת סוף שנה – 2.28 מיליון שקל במקום 2.38 מיליון שקל. הדופלקס ממוקם בקומה השנייה של הפרויקט, משתרע על שטח של 146 מ"ר וכולל גם שתי מרפסות, חניה פרטית מקורה, מערכות מיזוג ומפרט טכני עשיר.

הפרויקט השלישי להתחדשות עירונית שבמסגרתו מוצעת הנחה של 100 אלף שקל לרוכשים דירה בימים אלה ממוקם ברחוב הפלמ"ח 51 בלב רוממה הישנה, אזור המשלב קסם עירוני לצד נוחות אורבנית. מדובר בבניין בוטיק של עשר דירות שעוצב בסגנון ייחודי ויוקרתי.

"אני מלא סיפוק מכל פרויקט של התחדשות עירונית ותמ"א 38 המצטרף לארסנל של החברה, ועל אחת כמה וכמה מפרויקט שבו יקבלו בעלי הדירות המקוריים דירה חדשה לגמרי בבניין חדש", אומר שלום שטרית, הבעלים והמנכ"ל של חברת שתית מקבוצת ש. שטרית בע"מ שמציינת 30 שנה לפעילות ענפה בבנייה ציבורית וקבלנית, בייזום פרויקטים בהתחדשות עירונית, במלונאות ובתחומים נוספים.

בעשור האחרון ביצעה הקבוצה יותר מ-560 פרויקטים ברחבי הארץ, ועם לקוחותיה של חברת שתית נמנים יותר מ-3,000 דיירים ביחידות הדיור הפזורות ברחבי הארץ ומאות מערכות מורכבות, מבנים ציבוריים ולקוחות עסקיים כמפעל הפיס, בתי חולים, היכלי תרבות, אוניברסיטאות, עמותות, רשויות מקומיות, מוסדות לימוד, מרכזים לוגיסטיים, בתי מלון ועוד.

שטרית הוא זה שאמון על תנופת הצמיחה בשתית, על הגידול ברווחי החברה ועל העלייה המתמדת במיקום החברה בדירוג מדדי גלובס 100 (דן אנד ברדסטריט) בתחום הבנייה והיזמות, כאשר כיום ממוקמת החברה במקום 15 בקטגוריית בנייה, יזמות ותשתיות ובמקום ה-17 בקטגוריית בנייה ויזמות.

לדבריו של שטרית, "נושא ההתחדשות העירונית בכלל ובמיוחד בחיפה הוא אחד מנושאי הליבה של החברה, וחשוב לי לתרום בנושא הזה לעיר חיפה שבה בחרתי לגור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קנינו מהם

    רכשנו מהם דירה לפני שנתיים. תחשבו היטב לפני שאתם עושים טעות. עבודה רשלנית, איכות ירודה ביותר. קבלני משנה שהחברה מעסיקה לעבודות טיח, אינסטלציה וכדומה מבצעים עבודה גרועה ביותר, ממש קבלני רחוב, מעסיקים הרבה קטינים. בקיצור על תצפו לאיכות, אפילו לא בסיסית. התיקונים שהם מבצעים לא שווים כלום, יותר נזק מאשר תועלת. כך מתישים דיירים, שיסתדרו לבד. שרות לקוחות מוצף תלונות, אפילו לא מנסים לטפל. במקרים קיצוניים שולחים את מהנדס החברה בשם יהודה נחום, שקרן ורמאי עם תעודות. לא תמצאו דייר אחד מרוצה בין מי שקנה מהם. מלא בעיות רטיבות, הכל נסדק ומתפורר, בעיות קשות באינסטלציה, מה לא? בקיצור גועל נפש של חברה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר