פרויקט המגורים היוקרתי מנרב בשמורה. צילום: יח''צ
פרויקט המגורים היוקרתי מנרב בשמורה. צילום: יח''צ

פרויקט "מנרב בשמורה" בסביוני דניה בחיפה: נותרו למכירה רק 11 יחידות דיור

חברת מנרב פרויקטים מדווחת על מכירתן של שתי דירות 5 חדרים נוספות, במסגרת המבצע המיוחד לתחילת השנה האזרחית החדשה "במנרב בשמורה" בשכונת סביוני דניה בחיפה. בואו לראות על מה כולם מדברים

פורסם בתאריך: 13.1.20 17:31

מאת: גדי נס, תוכן שיווקי

במסגרת המבצע קיבלו הרוכשים חבילת מוצרי פרימיום, מוצרי חשמל מבית המותגים המובילים בעולם כ-סמסונג, AEG, L.G, בוש, סימנס, דייסון, טושיבה, האייר ומטבח משודרג של סמגל CONCEPT.

בפרויקט נותרו למכירה 11 דירות אחרונות של 5 חדרים של 143 מ"ר +27 מ"ר מרפסת לאכלוס מיידי, ואתם מוזמנים להתרשם מהדירה ומהפרויקט לדוגמה.

ONLY PREMIUM 2020

מעכשיו אתם יכולים לחיות גבוה מעל כולם, בלב שמורת טבע, מול נוף ים פנורמי וליהנות מחוויית מגורים מפנקת המשלבת דירות מעוצבות, לובי מפואר, מתחם ספא, חדר כושר, בריכת זרמים, מועדון דיירים ומפרט פרימיום המגדיר מחדש את סטנדרט היוקרה של חיפה. דירות 5 חדרים ענקיות, 143 מ"ר + 27 – 23 מ"ר מרפסת + 2 חניות ומחסן פרטי ונוף ים מכל דירה.

פרויקט "מנרב בשמורה" בסביוני דניה תוכנן מתוך השראה אורבנית מודרנית המשלבת קווים עיצוביים נקיים ועדכניים, לצד אווירה פסטורלית של נוף טבעי נדיר ביופיו. שני המגדלים בפרויקט שתוכנן ועוצב על ידי דני בסנוסוב, מוותיקי האדריכלים בחיפה, נמצאים בשלבי אכלוס, כאשר כל הפנטהאוזים המרשימים והמפנקים כבר נמכרו, וכאמור נותרו למכירה דירות אחרונות.

מחברת מנרב פרויקטים נמסר כי באמצעות מבצע "דירה בהתאמה אישית" שיימשך במקביל למבצע  ONLY PREMIUM2020, יקבלו הרוכשים החדשים בפרויקט היוקרה את האפשרות להתאים את גווני המטבח וסוגי מוצרי החשמל (ממבחר החברה) לצרכיהם האישיים.

בפרויקט היוקרה שכבר הפך לאייקון חיפאי נבנו 156 יח"ד ב-2 מגדלים מפוארים בני 20 קומות כ"א. כעת נותרו דירות 5 חד' הגדולות והמפוארות ביותר שנבנו בחיפה, ברחוב יהושוע גלוברמן השקט שבשכונת סביוני דניה. דירות מפנקות אלו, עם הנוף שלא נגמר, משתרעות על פני 143 מ"ר + 22~27 מ"ר מרפסת.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר