פרויקט See Yam. קרדיט הדמיה: איבולב מדיה
פרויקט See Yam. קרדיט הדמיה: איבולב מדיה

See Yam: הפנינה של שכונת גלי ים

חולמים על דירה בקריות עם נוף לים? בפרויקט See Yam תמצאו את השילוב המושלם בין דירה יוקרתית, פארק ירוק, מוסדות חינוך איכותיים ומחיר הוגן

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:08

מאת: שרית ליבנה אשכנזי, תוכן שיווקי

פרויקט See Yam, שנבנה בימים אלה במיקום הטוב ביותר בשכונה החדשה "גלי ים", מסתמן כדבר החם הבא של קרית ים. הפרויקט, אותו מובילות החברות משכנות בראל וצור טאואר – בנייה ויזמות, מהווה את הפנינה של השכונה, ולראייה – כ- 70% מהדירות בו כבר נרכשו.

בשכונת גלי ים אושרו לבנייה 1,300 יחידות דיור חדשות, מתוכן 400 יחידות במסגר פרויקט See Yam, שנבנות בצמוד לפארק ענק ובו פינות חמד לבילוי עם הילדים או בילוי זוגי, שבילים ציבוריים והרבה טבע בלב העיר.

"הפרויקט שלנו תוכנן כך שמחצית מהדירות יועדה למיזם 'מחיר למשתכן' וכולן כבר נמכרו. המחצית השנייה מיועדת לשיווק ב"שוק החופשי" והביקוש גדול", מסביר רועי בן שלוש, מיזמי פרויקט See Yam. "התמהיל שקבע משרד השיכון הוא מצוין, כך ניתנת הזדמנות נהדרת לזוגות צעירים מחד ולמשפרי דיור מאידך, לזכות בדירה יוקרתית באחד ממגדלי הפרויקט וזאת במחיר בר השגה".

קרדיט הדמיה: איבולב מדיה

קרדיט הדמיה: איבולב מדיה

פרויקט See Yam כולל שני מגדלים בני 25 קומות, שני מגדלים בני 21 קומות ועוד בניין בן 10 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט מורכב מדירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, לצד דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, בכולם מפרט טכני ותכנוני מהגבוהים שיש המאפשר גם שליטה חכמה בבית, תריסים חשמליים וחדרים מרווחים.

ההשקעה בעיצוב ניכרת כבר בתכנון של הכניסה ללובי המפואר וממשיכה בדירות עצמן, במרפסות הגדולות המשקיפות לנוף הפסטורלי, כאשר בדירות הגבוהות ייהנו הדיירים מתצפית מושלמת אל הים.

"התכנון העיצובי נועד בראש ובראשונה על מנת להעניק לדיירים אווירה ביתית, חמה ונעימה לצד תחושה של יוקרה", ממשיך בן שלוש. "כך למשל, בדירות יש סוויטת הורים מפנקת ומטבח מודרני רחב. בבניינים עצמם יש מועדון חברים, ג'ימבורי לילדים או חדר כושר מצויד ומאובזר. בנוסף, בכל מגדל מותקנות מעליות מהירות וחניון תת קרקעי. החשיבה שהנחתה אותנו בתכנון היא של עושר בדירות הפרטיות לצד עושר בשטחים המשותפים לדיירים".

נראה כי היזמים חשבו על כל פרט בתכנון הדירה, החל מנקודות מים, גז וחשמל במרפסת ועד הכנה למחמם מים בגז, ריצוף דמוי דק במרפסת ואריחי גרניט פורצלן בגודל של 80/80 בדירה. "הפרויקט שלנו הוא מהאיכותיים ביותר בשכונה החדשה. הרוכשים ייהנו מדירות ברמת גימור גבוהה ביותר וכל מה שייוותר להם לעשות הוא לרהט ולהיכנס", ממשיך בן שלוש. "הרוכשים עד כה כבר הבינו את היתרונות הגדולים שיש בשכונה החדשה, רבים מהם אקדמאים, עובדי היי-טק ויוצאי התעשייה הצבאית, כשהיתרון הבולט ביותר לצד השפע שאנחנו מציעים הוא העלות – במחיר של דירת ארבעת חדרים בחיפה אפשר לרכוש היום פנטהאוז בפרויקט See Yam".

רועי בן שלוש. קרדיט צילום: עודד קרני

רועי בן שלוש. קרדיט צילום: עודד קרני

הרוכשים דירה ב- See Yam ייהנו מכל היתרונות במקום אחד: מרחבים ירוקים, קרבה ונגישות לתחבורה ציבורית ולעורקי תחבורה ראשיים, נוף מושלם, בתי ספר, גני ילדים, בית כנסת, מוסדות ציבור ובעיקר אווירה משפחתית וצעירה.

על פרויקט See Yam, הצפוי להגיע לסיומו בעוד כשנתיים וחצי, הופקדת החברה הקבלנית בראל הנדסה בע"מ, חברת בנייה וייזום ותיקה, המתמחה בניהול, ביצוע וייזום של פרויקטים של בנייה ונדל"ן.

לבראל הנדסה ניסיון עצום בבנייה רוויה, מגדלי מגורים, מבנים צמודי קרקע ועוד, מה שמבטיח מקצוענות ויכולת לסיים את הפרויקטים בהצלחה ולא פחות חושב מזה – במסגרת לוחות הזמנים שנקבעו מראש.

"קרית ים כולה נהנית מתנופת בינוי, תוך הקפדה על שילוב משולם בין העולם האורבני לטבע שבא לידי ביטוי בריבוי הגינות הירוקות, פיתוח של רצועת החוף ומיתוג של הקריה כעיר נופש", מסביר בן שלוש. "הנהירה לקרית ים מחיפה והסביבה היא פועל יוצא של מינוף העיר וההשקעה הרבה גם במוסדות חינוך איכותיים. בשכונת גלי ים ייהנו הדיירים מכל היתרונות שיש לעיר להציע ועם ערך מוסף גבוה של פארק ירוק וקרבה לחוף הים, מה שהופך את השכונה למבוקשת ביותר על משפחות צעירות שבוחרות לגדל את הילדים בסביבה איכותית שרק תלך ותצמח בעתיד הקרוב מאוד".

See Yam

כתובת משרד מכירות: רח׳ יגאל אלון, קרית ים

טלפון: 8218*

מעבר לאתר הפרויקט

מעבר לעמוד הפייסבוק

פרויקט See Yam. קרדיט הדמיה: איבולב מדיה

פרויקט See Yam. קרדיט הדמיה: איבולב מדיה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר