להתעורר מול התבור: קבוצת MORE בהזדמנות שלא תחזור. צילום: מיכה הלמן
להתעורר מול התבור: קבוצת MORE בהזדמנות שלא תחזור. צילום: מיכה הלמן

להתעורר מול התבור: קבוצת MORE בהזדמנות שלא תחזור

חורף בגליל, טיול בחרמון, גלישה בירדן, שחייה בכנרת – כל אלו הם רק חלק מהיתרונות של מגורים מול התבור. כעת, קבוצת MORE מציעה שתי הזדמנויות נדירות בשכונת "כרמים" בכפר תבור

פורסם בתאריך: 18.2.20 16:51

מאת: יחצ – קבוצת קח"מ, תוכן שיווקי

אזור העמקים התפתח בשנים האחרונות במגוון היבטים – תשתיות, תחבורה, תעסוקה וגם מוקדי פנאי ובילוי. בהתאם לכך, הביקוש למגורים באזור עלה ותושבים רבים מחפשים את איכות החיים שניתן למצוא בצפון. עם זאת, לאחרונה דווח על מיצוי הקרקעות הזמינות לשיווק באזור, ורוכשים פוטנציאליים רבים חוששים כי לא יוכלו להגשים את חלומם במחיר אטרקטיבי.

האומנם? על פי נתוני אתר מדל"ן, דירת 5 חדרים חדשה במגדל העמק למשל תעלה כ-1,440,000 מ' ₪, דירה דומה בעפולה כ-1,750,000 מיליון ובבית שאן הסמוכה 1,650,000 מיליון ₪. קבוצת MORE מעניקה כעת הזדמנות חד פעמית לרכישת דו משפחתי 4 חדרים על מגרש של 350 מ"ר בעלות של 1,295,000 + שירותי בניית גמר סכום של 410,000 ₪, ודו משפחתי 5 חדרים על אותו שטח מגרש בעלות של 1,345,000 + שירותי בניית גמר בסכום של 475,000 ₪.

הדמייה: אול אין

הדמייה: אול אין

כך, במחיר של דירת 5 חד' בבניין בעיר, תוכלו לרכוש בית באחד המקומות המושקעים ביותר בצפון.

שכונת "כרמים", שכונת המגורים הטובה ביותר באזור העמקים בכל פרמטר אפשרי, צופה מהנקודה הגבוהה ביותר במושבה כפר תבור, אל הר התבור עוצר הנשימה. השכונה, שתוכננה להיות היפה והמושקעת ביותר באזור, רוקמת עור וגידים ומקיימת את ההבטחה בגדול – היא מכילה קהילה חיה וצומחת שמרוצה מאוד ממעטפת השירותים הציבוריים, הקהילתיים ומוקדי הפנאי והעניין.

השכונה מלאה בפעילויות ובחוויות למי שמחפש קצת יותר –  פסטיבלים מקומיים, פעילויות קיץ, מפגשי תרבות, חנויות בוטיק, שדרה ירוקה, קאנטרי קלאב ואפילו בניין המועצה החדש. קצב פיתוח השכונה מנוהל בהדרגתיות על ידי המועצה כך שבמקביל לפיתוחה המדהים, לא מתקיימת פגיעה במרקם החיים התקין של דייריה.

הדגמים בפרויקט MORE KRAMIM ממוקמים על מגרשים הצופים לנוף מרהיב. ניתן לבנות צמודי קרקע בני 4-7 חדרים, הפונים לקהלי יעד מגוונים ומאופיינים במרחבים גדולים יותר בסלון, במטבח ובחדרי השינה. הבתים בנויים עם חלונות רבים המעניקים אור טבעי לבית והנאה מוגברת מהסביבה הירוקה.

את כפר תבור עצמה מאפיינת מערכת חינוך מצוינת, ההופכת את ההצעה לאטרקטיבית ביותר למשפחות צעירות שמחפשות לגדל את ילדיהם באווירה כפרית ושקטה ועם מוסדות לימודים מצוינים, אך גם לכל מי שמעוניין באיכות חיים גבוהה באחד האזורים היפים בארץ.

הדמייה: אול אין

הדמייה: אול אין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר