ביקוש שיא לדירות בפרויקט Roth בנשר. הדמיה: גיק דיגיטל
ביקוש שיא לדירות בפרויקט Roth בנשר. הדמיה: גיק דיגיטל

ביקוש שיא לדירות בפרויקט Roth בנשר

 40 דירות נמכרו בערב אחד באירוע מכירות לתושבי נשר שהתקיים בסוף השבוע שעבר. בעקבות ההצלחה יוצאת הדופן, שיווק בניין המגורים השני יחל רק בעוד שלושה חודשים

פורסם בתאריך: 24.2.20 17:44

מאת: בשיתוף Roth, תוכן שיווקי

בסוף השבוע האחרון התקיים בעיר נשר אירוע מכירות מיוחד לפרויקט Roth שכבש את העיר בסערה. יותר מ-500 תושבים הגיעו לאירוע ונהנו מהנחות ומתנאי רכישה מועדפים שניתנו רק ביריד עצמו, כאשר 40 תושבים מימשו את ההטבה וביצעו הרשמה לרכישת דירה בפרויקט.

הקהל הרב שהגיע נהנה מכיבוד כיד המלך, דוכני מכירה, תוכניות וסרטונים של הפרויקט, כאשר שיאו של הערב היה מפגש היזמים עם יהודה רוט, בנו של ראש המועצה הראשון יצחק רוט ז"ל שעל שמו נקראת השכונה וגם הפרויקט. היזמים העניקו ליהודה רוט מגן הוקרה והודו לו על נוכחותו באירוע בו ראה את התגשמות חלומו של אביו ז"ל.

פרויקט Roth היוקרתי יוקם במרכזה של שכונת רמות יצחק בעיר נשר ומהווה את עתודת הקרקע האחרונה לבנייה בשכונה. במרחק צעדים ספורים מהפרויקט מצויים גני ילדים, בתי ספר, מתנ"ס קהילתי ומרכז מסחרי מהחדישים והמעוצבים בארץ. כל זאת לצד פארקים ירוקים, גני שעשועים ומתקני ספורט חדשניים.

בפרויקט ייבנו 226 יחידות דיור בשלושה בניינים, דירות 4/5/6 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. בנוסף יוקם מרכז מסחרי בשטח של 3,500 מ"ר שיכלול את כל השירותים שהמשפחות צריכות בחיי היום יום לרבות סופר, בנק , סופר פארם, בתי קפה, מסעדות, מעדניה, קופת חולים והכל במרחק פסיעה מהבית.

מחברת פניאן שיווק פרויקטים בע"מ המשווקת את הפרויקט נמסר: "אנו שמחים מאוד מהצלחת ערב המכירות ומבקשים להודות לתושבי נשר על האמון הרב שהם רוכשים לפרויקט וליזמים. פרויקט Roth יהיה מהיפים שנראו בצפון מבחינת התכנון, האיכות והנראות. כתוצאה מהצלחת ערב המכירות, נקדים את שיווק הבניין השני ובעוד 3 חודשים נתחיל בשיווקו".

התעניינות שיא באירוע המכירות. צילום: גיל מזרחי

התעניינות שיא באירוע המכירות. צילום: גיל מזרחי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר