לא עוצרים בקורונה: קבוצת כפיר ממשיכה בעבודות ההקמה של הפרויקטים בקריות. בתמונה: אולימפיה טאוורס. הדמיה- 3dvision והאדריכל זהר אלטמן
לא עוצרים בקורונה: קבוצת כפיר ממשיכה בעבודות ההקמה של הפרויקטים בקריות. בתמונה: אולימפיה טאוורס. הדמיה- 3dvision והאדריכל זהר אלטמן

לא עוצרים בקורונה: קבוצת כפיר ממשיכה בעבודות ההקמה של הפרויקטים בקריות

קבוצת כפיר בבעלותו של היזם אבי אוחיון ממשיכה בקצב מואץ את עבודות ההקמה של הפרויקטים המוקמים על ידה בקריות, ובראשם פרויקט הדגל המדובר ביותר בקריות, OLYMPIA TOWERS המוקם בשכונת גלי ים. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 13.4.20 12:23

מאת: גדי נס יח"צ, תוכן שיווקי

משבר הקורונה לא מאיים על קבוצת כפיר הממשיכה במרץ את הקמת הפרויקטים. הקבוצה החלה בעבודות להכשרת השטח שבו היא מתכננת להקים כ-115 יחידות צמודות קרקע ודירות גדולות, כ-135 מ"ר בשכונת סביוני ים בקרית ים. מקבוצת כפיר נמסר כי "גם ועל אף משבר הקורונה אנו תמיד זמינים במדיות השונות בטלפון, בווטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם עבור לקוחותינו. קבוצת כפיר היא חברה חזקה ואנו מאחלים בריאות וחוסן לכל עם ישראל".

228 משפחות כבר הצטרפו לפרויקט המגורים OLYMPIA TOWERS  – מגדלי הספורט של קריית ים. הבנייה בעיצומה!

בפרויקט המגורים הכי מדובר בקריות OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קריית ים, מוצעות למכירה דירות 3,4,5,6 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן בסטנדרט בנייה גבוה עם מרפסת ומתוכננות בקפידה, חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה במחיר החל  מ- 1,037,000 ₪.

קבוצת כפיר בבעלותו של היזם אבי אוחיון, החלה בעבודות הכשרת השטח שבו היא מתכננת להקים כ-115 יחידות צמודות קרקע ודירות גדולות, כ-135 מ"ר בשכונת סביוני ים בקרית ים. עבודות הבנייה צפויות להימשך כ-24 חודשים. המכירות לפרויקט החדש בסביוני ים, יבוצעו ממשרד המכירות של פרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים החדשה, מספר טלפון במשרד המכירות לשני הפרויקטים  *9688

בפרויקט יוקמו 4 בניינים, מתוכם שני מגדלים, 25 קומות ושני בניינים, 10 קומות. מקבוצת כפיר יזמית הפרויקט, נמסר כי לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתיתן אפשרות לקשר עם התושב בשגרה ובחירום. כל אלה יוצרים בטחון, הגנה וחוויית מגורים מושלמת.

הפרויקט עוצב על ידי משרד האדריכלים אלף-בית אשר בראשו עומד האדריכל זהר אלטמן, שמשרדו מופקד על תכנון השכונה כולה. בנוסף נמסר כי לדירות יהיה מחסן בקומה ובצמוד לדירה וחנייה לכל דירה ולפרויקט יש ליווי בנקאי.

לקבוצת כפיר מגוון פרויקטים נוספים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובקרוב בחיפה ובמחירים הטובים ביותר:

  • פרויקט "ביאליק מול הים" – הפרויקט הטוב ביותר בקרית ים א' המוקם במסגרת תמ"א 38, מציע 36 יחידות דיור, הכניסה מידית. התקבל טופס 4 והיתר אכלוס לבניינים 8 – 12. בנוסף נפתח פנטהאוז לדוגמה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהדירה, מהסביבה ומהנוף.
  • באזור המרכזי והשקט ביותר בקרית מוצקין – רחוב גורדון 7, 9, 11, בונה החברה 3 בנייני בוטיק. אכלוס בחודשים הקרובים.
  • פרויקט היוקרה – LUX KUK בהרב קוק 81 קרית מוצקין – לגור בבית, לחיות במלון בפרויקט בוטיק LUXRY EDITION שיכלול 10 יחידות דיור. הטבה לרוכשים – ליווי אישי של מעצבת הפנים NOAM DESIGN. מחירים החל מ- 1,500,000 ₪
  • פרויקט  היוקרה "דפנה 66" בלב קריית ביאליק – בניין בוטיק עם 7 קומות בלבד, פינתי ומיוחד במינו. מחירי השקה החל מ-1,190,000 ₪ בנק הפועלים נבחר ללוות את הפרויקט.
  • פרויקט "תפארת תורה ועבודה" בקרית שמואל – נותרה למכירה דירת 5 חדרים אחרונה ולאכלוס מידי. הפרויקט הוקם במסגרת תמ"א 38 בקרית שמואל.
  • בקרוב, יחל השיווק של פרויקט יוקרה חדש בשכונת אחוזה היוקרתית בחיפה ברחוב תל מאנה 56 בסטנדרט מפנק במיוחד.

פרויקטים נוספים:

  • 66 יחידות דיור בגבעת הרקפות שאוכלסו לאחרונה.
  • 27 יחידות דיור במשכנות אומנים שבקריית מוצקין, ששאוכלסו לאחרונה.
  • 12 יחידות דיור בפרויקט "דפנה" בקריית ביאליק.
  • גושן 87 בקריית מוצקין.
  • הראשונים 92 בקריית חיים.

 

קבוצת כפיר חוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר