בשעה טובה ובמסגרת מגבלות הקורונה: החל אכלוס הבניין החמישי ב"מנרב על הים" בעכו

הקורונה לא תשבור אותנו: חברת מנרב פרויקטים מדווחת על כך שבימים אלה וכמובן אך ורק על פי הנחיות משרד הבריאות ומגבלות משבר הקורונה, החל אכלוס הבניין החמישי בפרויקט "מנרב על הים" בשכונת המגורים החדשה. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 21.4.20 16:18

מאת: בשיתוף יח"צ מנרב, תוכן שיווקי

במתחם בתי המלון בעכו מוצעות דירת 4 חד' או 5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן כ-200 מ"ר מהים במחיר החל מ-1,390,000 ₪ לדירת 5 חדרים.  רוכשי הדירות יוכלו ליהנות מחוף ים צמוד במרחק הליכה, קאנטרי קלאב ומרכז טניס צמודים, טיילת חדשה, מתחם אקסטרים ופנאי, 3 דקות מקניון עזריאלי. בנוסף, הוחלט בחברה להמשיך בפרויקט "מנרב על הים" עם מבצע MINRAV FIX – מיקום פיקס + דירה פיקס + מחיר פיקס ללא ריבית והצמדה וללא שכר טרחת עו"ד.
*המבצע לזמן מוגבל והחברה רשאית להפסיקו בכל עת.

עכו החדשה. לצאת מהלובי, לגעת במים

לגור על רצועת החוף מהיפות בישראל ולהרגיש בחופשה כל השנה. הצטרפו עוד היום להצלחה הגדולה ובואו ליהנות מבריזה ומאופק ים אינסופי. בואו לבחור את דירת החלומות בשכונה החדשה על הים בפרויקט "מנרב על הים" – שכונת המגורים החדשה במתחם בתי המלון בעכו. בחברת מנרב מדווחים על התעניינות בבניינים 4 ו-3. נכון לעכשיו הסתיימה הבנייה ונותרו דירות בודדות לאכלוס מיידי וכאמור, בימים אלה, החל אכלוסו של הבניין ה-5.

פרויקט "מנרב על הים" המציע דירות 4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים – לובי מעוצב, עיצוב אדריכלי ייחודי ומפרט טכני עשיר. רוכשי הדירות יוכלו ליהנות מחוף ים צמוד במרחק הליכה, קאנטרי קלאב ומרכז טניס צמודים, טיילת חדשה, מתחם אקסטרים ופנאי, 3 דקות מקניון עזריאלי, לובי מפואר בכל בניין.

פרויקט היוקרה "מנרב על הים" כולל שישה בניינים בני 14 קומות ו- 402 יחידות דיור סך הכל. הפרויקט ממוקם במתחם בתי המלון בעכו, כ- 250 מטרים בלבד מגלי הים, ונושק לטיילת החדשה באחת מרצועות החוף היפות בישראל. כיאה לחברת מנרב, מדובר בדירות פאר בעלות מרפסות ענק מהן נשקף וכך גם מכל חלון, נוף המפרץ הקסום בגודל טבעי ומלא.

הדירות ב"מנרב על הים" מעוצבות, בעלות מרפסות גדולות במיוחד הצופות לים, מפרץ חיפה, עכו העתיקה ולהרי הגליל. הבנייה נעשתה בסטנדרט גבוה ובתיאום לפיתוח סביבתי מושלם. ניתן לבחור ממגוון הדירות המוצעות:

  • דירות 4 חדרים, כ-105מ"ר + מרפסת כ- 20 מ"ר
  • דירות 5 חדרים, כ-117מ"ר + מרפסת כ- 22 מ"ר
  • דירות גן, 5 חדרים, כ-158מ"ר + גינה כ-175מ"ר
  • פנטהאוזים מפוארים, 5 חדרים, כ-143מ"ר + מרפסת כ-51 מ"ר

בנייתו של "מנרב על הים" בעכו, מציבה סטנדרטים חדשים של איכות חיים ואיכות סביבה: מעטפת מגורים חדשנית בסטנדרט בנייה חסר פשרות, על המים, תכנון לפרטי פרטים ועיצוב ייחודי על ידי משרד האדריכלים גל-אור פישביין. המפרט כולל תריסים חשמליים, מיזוג אוויר מיני מרכזי, ריצוף משודרג 80/80, זכוכיות מבודדות ועוד, ובחוץ לובי מפואר עם פינות ישיבה בכל אחד מהמגדלים, חניות פרטיות שטחים ירוקים ונוף פתוח במרחק של 200 מטר מקו החוף.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר