"הבית במרכז": החל השיווק בפרויקט היוקרה 'עין גדי 3' שבמרכז הכרמל. הדמיית פרויקט: יחצ
"הבית במרכז": החל השיווק בפרויקט היוקרה 'עין גדי 3' שבמרכז הכרמל. הדמיית פרויקט: יחצ

"הבית במרכז": החל השיווק בפרויקט היוקרה 'עין גדי 3' שבמרכז הכרמל

בימים אלו החלו עבודות הבנייה בפרויקט המגורים שברחוב עין גדי 3 בחיפה. כל הפרטים בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 11.5.20 11:40

מאת: מיכל כהן, תוכן שיווקי

הפרויקט בבעלות המלאה של חברת ג.ב.ש ממשפחת גרינברג, המתמחה בבניית בנייני בוטיק אקסקלוסיביים בחיפה. לדברי מר ירון גרינברג, הבחירה בפרויקט הייתה בשל מיקומו האטרקטיבי הנושק למרכז הכרמל, אל מול מלון "דן כרמל", ברחוב הקטן עין גדי אשר טובל בסביבה ירוקה עם נוף מרהיב.

מיקום הנכס המאפשר שילוב נדיר בין חיים בשקט מופתי בתוך טבע ירוק לבין מרכזי התרבות והבילוי, בתי הקפה והמסעדות, גן האם, האודיטוריום וטיילת לואי שברחוב יפה נוף אשר נמצאים במרחק פסיעות מהאתר. כל אלו הביאו להחלטה המידית לבחור בפרויקט.

משרד האדריכלים היוקרתי תמיר הראל הופקד על התכנון, כאשר הקו המנחה של היזמים היה יצירת בניין דירות מרהיב וויזואלית, חיצונית ופנימית, המשתלב עם אופיו המיוחד והיוקרתי של הרחוב ומעניק פתרון אולטימטיבי בכל הקשור לאפשרויות החניה ללא מכפילי חנייה או אמצעים מכניים אחרים. "אנחנו למודי ניסיון מפרויקט אחר שלנו במרכז הכרמל והלקוחות פשוט לא אוהבים את המכפילים האלה ולבסוף לא משתמשים בהם", אומר ירון גרינברג.

החופש התכנוני שהוענק למשרד התכנון, הוביל ליצירה ארכיטקטונית המציעה חוויית מגורים עירונית יוצאת דופן. העיצוב האדריכלי מוקפד, עכשווי, מינימליסטי ונקי והדירות מרווחות ומוארות באור טבעי. כל אלה, בשילוב עם המיקום המנצח מאפשרים חווית מגורים ייחודית ברמה אחרת.

במגרש נבנות 11 דירות מעל חניון תת קרקעי, כאשר לכל אחת מהדירות תוצמדנה שתי חניות (מלבד דירת 3 חדרים שתקבל חניה אחת). כל החניות ללא מכפילי חניה כאשר מכל אחת מהן נגישות מלאה למעלית ללא מדרגה.

על השיווק הופקד אילן סלוצקי , בעליו של המשרד הוותיק "אילן נדל"ן" מרחוב קריית ספר 4 חיפה.

תמהיל הדירות תוכנן כך שיפנה לספקטרום רחב ככל הניתן של לקוחות. בפרויקט שתי דירות גן 4-5 חדרים להן תוצמדנה גינות פרטיות גדולות, כאשר אחת מהן עם מרתף ייחודי לכל מטרה. דירות נוספות של 4-5 חדרים עם מרפסות מרווחות לכיוון הנוף, דירת 3 חדרים אחת עם מרפסת גדולה במיוחד. מעל כולן פנטהאוז יחיד, בשטח של כ- 160 מ"ר, ולו מרפסת בת כ- 90 מ"ר ונוף פתוח לים ולכרמל של 360 מעלות.

אילן סלוצקי משווק הפרויקט שיתף: "מיקום הפרויקט שם את דייריו במרכז החיים הטובים – קרבה לכל מרכזי התרבות, התחבורה, חיי הלילה, הקולינריה והשירותים עירונים. כל אלו הופכים את החיים לדיירי הפרויקט לקלים ונוחים. הפרויקט מציע מגוון סוגים וגדלים של דירות ברמת גימור גבוהה ביותר, מפרט טכני עשיר מעבר למקובל הכולל בין היתר: חניות רגילות ללא מכפילים, מטבח מושקע ויוקרתי לכל דירה עם תכנית ייחודית, מיזוג אוויר מושלם במזגני אינוורטר בשיטת VRF המאפשר שליטה מכל חדר בנפרד, ריצוף וכלים סניטרים במגוון בחירה מתוגבר ותכנון פנים בעיצוב אישי על ידי צוות תכנון מהשורה הראשונה.

הפרויקט מלווה בערבות מלאה על ידי בנק דיסקונט  לישראל .

למידע נוסף, התקשרו לטלפון 3713*

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר