דר נופרים - ALONEY NOFAR VILLAGE . קרדיט הדמיה - lumo
דר נופרים - ALONEY NOFAR VILLAGE . קרדיט הדמיה - lumo

הצלחה במכירות לדר נופרים: מכרה 11 יחידות דיור בחודשיים האחרונים בפרויקטים בקריות

פורסם בתאריך: 12.5.20 20:57

מאת: גדי נס יחסי ציבור, תוכן שיווקי

מחברת דר נופרים נמסר כי  בחודשיים האחרונים  נמכרו 6 יח"ד במגדל 3 NOFAR  ARTOWER והאחרון של דר נופרים במשכנות האמנים בקרית מוצקין  ו-5  יח"ד בפרויקט ALONEY NOFAR בגבעת אלונים. יצוין כי, לאור הצלחת 2 מגדלי היוקרה הראשונים מתבצעות בקצב מואץ העבודות להקמת הבנייה והמכירה במגדל ה-3 והאחרון של דר נופרים במשכנות האמנים, קריית מוצקין.

אתם מוזמנים לבקר, לבדוק ולגלות את הדירות הכי גדולות במשכנות האמנים בפרויקט הכי מבוקש בקריות! דירות 5 ו- 6 חדרים ענקיות ויוקרתיות 127-145 מ"ר + מרפסות כ־22-44 מ"ר עם נוף לים ממרבית הדירות  ומספר דירות 3 חדרים. ALONEY NOFAR פרויקט בוטיק מבית דר נופרים בגבעת אלונים מציע קוטג'ים 5 חדרים צמודי קרקע עם מרחב פנימי גדול במיוחד בשטח של כ-150 מ"ר + גינה והצמדה של  כ-130 מ"ר, דירות ופנטהאוזים יוקרתיים במפלס אחד בגדלים של כ-136-160 מ"ר + מרפסות ענק כ-35-68 מ"ר הצופות לנוף מרהיב, ווילות ענקיות ויוקרתיות בשטח של  כ-186 מ"ר על מגרש בשטח של כ-300 מ"ר

במגדל 3 והאחרון של דר נופרים במשכנות האמנים בקרית מוצקין!  הדירות הכי גדולות במשכנות האמנים, הפרויקט הכי מבוקש בקריות! שלושת מגדלי יוקרה שתוכננו ע"י האדריכל אברי פישר הנמנה על האדריכלים המובילים בארץ בתכנון מגדלי יוקרה, מציעים מגוון דירות 5-6 חדרים ענקיות ויוקרתיות 127-145 מ"ר + מרפסות 22-44 מ"ר  עם נוף לים ממרבית הדירות. בכל בנין מספר דירות 3 חדרים. בואו להתרשם מ-4 דירות לדוגמה שעוצבו ע"י אדריכלית הפנים המובילה דפנה עברי, שעיצבה מגדלי יוקרה בת"א,  מהלובי המדהים, ממועדון הדיירים היוקרתי ומחדר הכושר הפרטי לדיירים בלבד שעוצבו ע"י המעצבת הידועה איריס קאופמן.  נותרו למכירה דירות יוקרה בקומות הגבוהות במגדל 1  –   NOFAR   ARTOWERאכלוס תוך 3 חודשים. במגדל 2  NOFAR ARTOWER אכלוס בחודש אוקטובר 2020.

חברת דר נופרים, שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר ולהקפיד על תכנון קפדני אשר מדגיש חשיבה על כל פרט ופרט לרווחתם של הדיירים ומהחברה נמסר כי "במסגרת מדיניות זו של החברה, החלטנו ללכת על הטוב ביותר ובגדול!  הסטנדרט הגבוה ביותר המקובל במגדלי היוקרה המובילים של ת"א". שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ מתוך 4 הדירות החדשות לדוגמה ברחוב שי עגנון  10 במשכנות האמנים בקרית מוצקין.

פרויקט ALONEY NOFAR  מתחם של 7 בנייני בוטיק עם 12 דיירים בלבד בכל מבנה, רק 2 דירות בכל קומה ופרטיות מרבית, מאופיין בתכנון קפדני ואלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה, ומפרט עשיר במיוחד כמיטב המסורת של החברה. תחילת אכלוס שלב א בעוד כ ארבעה חודשים ותחילה אכלוס שלב ב' בעוד כשישה חודשים.

בגבעת אלונים מוקם ע"י דר נופרים גם מתחם בוטיק יוקרתי חדש ALONEY NOFAR VILLAGE  נבנה במיקום מעולה וכולל כ 60 יחידות דיור הבנויות על שלוש טראסות מעוגלות בצד הדרום מערבי של גבעת אלונים מול נוף פתוח של עמק וים לכל הדירות מפרט נדיב במיוחד מרפסות נוף מרהיבות ופיתוח סביבתי עשיר- וילות פרטיות בשטח של  כ-186 מ"ר על מגרש בשטח של כ-250-330 מ"ר דו משפחתיים 5 ו 6 חדרים, דירות גן צמודות קרקע במפלס אחד בשטח בנוי של כ- 159 מ"ר על מגרש בשטח של כ- 200-250 מ"ר, בנייני יוקרה עם דירות בשטח בנוי של כ- 150 מ"ר + 50/60 מ"ר מרפסת פנטהאוזים מרהיבים במפלס אחד בשטח בנוי של כ- 187 מ"ר +כ 130 מ"ר מרפסת.

גבעת אלונים, שכונה חדשה בעלת צביון של ישוב קהילתי עם אוכלוסייה בעלת חתך סוציואקונומי גבוה, נהנית ממיקום מושלם בקרבת צירי תנועה מרכזיים, כ-5 דקות מכביש 6, דקות בודדות מהקריון וכביש 22 (המתחבר למנהרות הכרמל ולאיזור מת"מ). גבעת אלונים מצטיינת בחזות מטופחת עם פארקים וגני משחקים לרווחת התושבים המתגוררים בגבעה.  בנוסף, הוקמו בגבעת אלונים אשכול גני ילדים ובתי הספר יסודיים חדשים. תכנון הפרויקט בוצע ע"י האדריכל המוביל ז'אנו יוסף העוסק בתכנון פרויקטים יוקרתיים: וילות, בנייני בוטיק, פנטהאוזים ודירות מיוחדות.

שיווק הפרויקט מתבצע מתוך  בפנטהאוז מרהיב לדוגמה ברחוב האנפה 19 א׳ גבעת אלונים קרית אתא.

רקע:

חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ, שהינה חברה משפחתית בבעלות פרטית של בן משה רפי ושרית ודקל דליה ושלום, הוקמה לפני כ-20 שנה וצברה במהלך שנות קיומה ניסיון רב בייזום, בנייה ושיווק של מאות יחידות דיור בקריות.

מיום הקמתה, מתמחה חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ בבניית בתי מגורים ייחודיים, הן בבנייה רוויה והן בבתים צמודי קרקע המאופיינים בתכנון לא שגרתי החורג מנוף הנדל"ן המקומי. הדירות בפרויקטים מציעות מפרט עשיר ויוקרתי יחד עם מרחבי מחייה שתוכננו להתאים למשפחות השמות דגש על מרחב פנים המותאם הן לצרכי ההורים והן לצרכי הילדים.

 

הדמיית לילה מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט - LUMO הדמיות

הדמיית לילה מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט – LUMO הדמיות


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר