חוזרים למשרדי המכירות: מעל ל-80 דירות נמכרו תוך שבוע באפקה. קרדיט תמונה: יחצ
חוזרים למשרדי המכירות: מעל ל-80 דירות נמכרו תוך שבוע באפקה. קרדיט תמונה: יחצ

חוזרים למשרדי המכירות: מעל ל-80 דירות נמכרו תוך שבוע באפקה

חברת גיא ודורון לוי הודיעה לפני שבוע על עדכון מחיר ל-1.199 מיליון שקל לדירות 5 חדרים ענקיות ומכרה יותר מ-80 דירות תוך שבוע. בין הרוכשים נציגות מכובדת של אנשי נדל"ן מקומיים: "כרגע זאת העסקה הכי טובה בקריות". כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 27.5.20 10:59

מאת: בשיתוף חברת גיא ודורון לוי, תוכן שיווקי

חברת גיא ודורון לוי מדווחת כי מכרה מעל ל-80 דירות 5 חדרים בשכונת אפקה תוך שבוע. החברה יצאה במבצע ביום ראשון האחרון שמסגרתו מכרה דירות 5 חדרים באפקה במחיר המתחיל ב-1.199 מיליון שקל, המהווה הפחתה של 100-200 אלף שקל מהמחיר הנקוב. עדכון המחיר הביא לגל עצום של פניות ועניין מצד רוכשים, כאשר תוך שבוע נחתמו הסכמי רכישה של למעלה מ-80 דירות בפרויקט. הרוכשים מגיעים מכל הארץ, אך חלקם המשמעותי מחיפה והקריות. המכירה פתוחה לכלל הציבור ללא צורך בהצגת תעודת זכאות ותתאפשר גם רכישה על ידי משקיעים. החברה מתחייבת למחירים אלה עד סוף חודש יוני.

בין הרוכשים נרשמה נציגות מכובדת של אנשי נדל"ן מקומיים. רועי בן שלוש, יזם וקבלן מקומי אשר רכש דירה להשקעה בפרויקט, אמר כי "כרגע זאת העסקה הכי טובה בקריות, הבניינים כבר מוכנים לאכלוס, כמי שיוזם ובונה בקריות אני יודע להעריך איכות". יזם וקבלן מוכר נוסף מהקריות אשר רכש בפרויקט הוא יואב זיו, אשר מסר כי "זאת עסקה מצוינת, אטרקטיבית ומשתלמת מאוד לכל אחד".

מדובר בדירות 5 חדרים מושקעות במיוחד בגודל 140 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר, עם מפרט עשיר ונוף פתוח לשמורת הטבע. הדירות נמצאות בקומות 1-7 בבנייני בוטיק הכוללים סך הכל 9 קומות, ומאובזרים בלובי מפואר ובשתי מעליות. חברת גיא ודורון לוי בונה 997 דירות בשכונת אפקה, מתוכן נמכרו למעלה מ-800 ו-80 דירות נוספות השבוע כאמור. עד כה אוכלסו כ-600 דירות, והיתר עתידות להתאכלס בחודשים הקרובים.

אפקה היא השכונה הגדולה ביותר שנבנית כיום במטרופולין חיפה, היא תכלול לאחר סיום הבנייה תכלול שכונת אפקה כ-4,500 יחידות דיור ותשמש בית לאלפי תושבים. השכונה תכלול שדרה מרכזית, מבני ציבור, תרבות ובילוי ומסחר, גנים ובתי ספר, אצטדיון, שטחים ירוקים ובהם מתקני פנאי ושבילי אופניים ועוד. השכונה נמצאת במיקום מצוין בצמוד לעורק התחבורה הראשי כביש עוקף קריות המוביל למפרץ ולחיפה, לצד חיבור עתידי צפוי לכביש 6. בנוסף לנגישות הגבוהה ברכב פרטי, תעבור בה המטרונית שתספק תחבורה ציבורית נוחה ומהירה.

אפקה כבר החלה להתאכלס בקיץ ומוסדות החינוך – גנים ובית הספר היסודי, פועלים. הדירות המוצעות כעת הן המלאי האחרון של החברה בשכונה והן מיועדות לאכלוס מהיר – חלקן באופן מידי וחלקן בטווח של החודשים הקרובים. בדיקות שמאיות מצאו כי פערי המחירים בשכונה עומדים על עשרות אחוזים מתחת למחירי השוק ביחס לדירות חדשות בקריות ובחיפה.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי, אמר כי "מדובר בהצעה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר שיש כיום באזור אם לא בכל הארץ. הדירות יפות ומושקעות, נבנו ברמה הגבוהה ביותר שיש, בשכונה חדשה ומצוינת. אני מברך את הרוכשים החדשים שקיבלו את ההחלטה הנכונה ביותר עבור עתיד משפחותיהם".

לפרטים 8242*

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר