אנגלו סכסון: 2.65 מיליון שקל לבית אבן בכרמל הצרפתי בעיצוב אותנטי משנת 1946. צילום: פריד סעיד
אנגלו סכסון: 2.65 מיליון שקל לבית אבן בכרמל הצרפתי בעיצוב אותנטי משנת 1946. צילום: פריד סעיד

אנגלו סכסון: 2.65 מיליון שקל לבית אבן בכרמל הצרפתי בעיצוב אותנטי משנת 1946

מוכנים לקצת נוסטלגיה? הבית העשוי מאבן ומיועד לשימור בסגנון ערבי ברחוב בית אל ברמת התשבי בשכונת הכרמל הצרפתי, מוצע למכירה על ידי ארז בנקר ממשרד אנגלו-סכסון חיפה במחיר של 2.65 מיליון שקל. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 7.6.20 16:55

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

הבית שתוכנן על ידי האדריכל עזיז סווידאן, נבנה בשנת 1946 ועבר בשנים האחרונות עבודות שיפוץ לשמירה על ערכו. "הבית מושקע בטוב טעם, מרווח ומתאים למשפחה", אומר איש התיווך ארז בנקר ממשרד אנגלו-סכסון חיפה, "הבית משתרע על שני מפלסים בשטח כולל של 167 מ"ר והגישה אליו מהרחוב היא באמצעות 3 מדרגות. לבית גינה בשטח של 85 מ"ר, עם עצי פרי. הרחוב נמצא בסמוך לשדרות הנשיא, אולם הוא שקט מאוד. האוכלוסייה בסביבה טובה, לבית 5.5 חדרים, והוא ייחודי גם בכך שהתקרות הן בגובה של מעל 3 מטרים ולבית קשתות המוסיפות עניין".

"רחוב בית אל הוא רחוב יוקרתי וחד-סטרי ברובו. לדירה יש יתרונות רבים בזכות השירותים שהאיזור הזה מציע לדייריו. התלמידים משוייכים לבית הספר ליאו-בק שהינו בית ספר ברמה גבוהה. ישנה גישה תחבורתית נוחה לכל יעד בעיר בין אם מדובר במרכז הכרמל, בהדר, ביציאה לתל אביב, או בגישה נוחה לחוף הים", מוסיף בנקר.

בנקר מספר עוד כי משרד אנגלו-סכסון חיפה ביצע בעשרת הימים האחרונים שלוש עסקאות שכירות, המעניקות תחושה שהשוק מתחיל לצאת ממשבר הקורונה.

דירה ברחוב הספורט הושכרה במחיר של 7000 שקל. הדירה דו-מפלסית, משופצת, בקומת קרקע עם 6 חדרים, גינה ומרפסת של 20 מ"ר מהסלון. לדירה יש נוף מדהים לוואדי. שטח הדירה 170 מ"ר. הדירה הושכרה ללקוח הראשון שראה אותה.

ברחוב ליסינג 4 בקרית אליעזר, הושכרה דירה "מהניילונים" במחיר של 4000 שקל. הדירה פונה לכיוון צפון-מזרח, נבנתה במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן", בתוך מתחם מגורים חדש ומודרני, שהוקם על שטח האצטדיון בקרית אליעזר. הדירה בקומה 5 עם מעלית, בשטח של 140 מ"ר, 4 חדרים, עם חניה כפולה. הדירה חדשה לחלוטין.

דירה נוספת ומשופצת, הושכרה במחיר של 4,500 שקל ברחוב יותם 39. שטח הדירה 180 מ"ר והיא נמצאת בקומה הראשונה. המחיר האטרקטיבי סוכם בהעדר מקום חנייה וללא שטח חוץ כלשהו, כדוגמת גינה או מרפסת.

אין צורך להוסיף מילה. צילום: פריד סעיד

אין צורך להוסיף מילה. צילום: פריד סעיד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר