מיד עם סיום סגר הקורונה קפץ הביקוש לדירות והמחירים בהתאם. צילום: דני זומרשטיין
מיד עם סיום סגר הקורונה קפץ הביקוש לדירות והמחירים בהתאם. צילום: דני זומרשטיין

מיד עם סיום סגר הקורונה קפץ הביקוש לדירות והמחירים בהתאם

איש התיווך דני זומרשטיין מספר כי שוק הדירות חוזר למצבו ערב משבר הקורונה, אולם הקונים מסרבים לשלם סכומים שהם מעל למחירי השוק

פורסם בתאריך: 7.6.20 17:07

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

"קונים רבים מצפים בעקבות משבר הקורונה למחירים נמוכים יותר, אבל זה לא קורה. יש אפילו משקיעים שמבקשים 'תמצא עבורי מישהו לחוץ, שנפגע כלכלית מהקורונה ונקנה את הנכס שלו במחיר מציאה. הבקשות האלה מגיעות בכל העיר. הלחץ לרכישת דירה יותר גבוה מאשר לפני פרוץ הקורונה, אבל למרות הציפייה אין ירידת מחירים. כמות העסקאות ירדה", כך דני זומרשטיין מתיווך דן סיטי.

זהו הסיכום של איש התיווך דני זומרשטיין מתיווך סיטי דן, שהינו מתווך מומחה באיזור נאות פרס, אולם משרדו מבצע עסקאות בכל העיר. לדברי זומרשטיין, "שוק הדירות להשקעה רותח", אולם הרוכשים מקפידים שלא למכור את הדירה במחיר הגבוה יותר מערכה. מי שמנסה למכור דירה בבניין ישן, מתקשה בכך, ללא קשר למגיפה. עיקר הביקוש הינו לדירות יקרות, פנטהאוזים, ודירות גן, כאשר בפנטהאוזים הביקוש הינו עבור דירות שטוחות ולא דו מפלסיות.

"יש המבקשים מחירים של 25 אלף שקל למ"ר, ברחובות שבן נמכרות דירות של 17-18 אלף שקל למ"ר". בתמונה: הפנטהוז שנמכר בנאות פרס. צילום: דני זומרשטיין

"יש המבקשים מחירים של 25 אלף שקל למ"ר, ברחובות שבן נמכרות דירות של 17-18 אלף שקל למ"ר". בתמונה: הפנטהוז שנמכר בנאות פרס. צילום: דני זומרשטיין

זומרשטיין שביצע מאז שנת 2005 מעל ל-100 עסקאות בנאות פרס, מביא כדוגמא לעסקה אופיינית, עסקה שבה מכר פנטהאוז בשכונה במחיר של 2.42 מיליון שקל. הפנטהאוז בעל תקרות בגובה 3.5 מטרים, בן 4.5 חדרים, בשטח 127 מ"ר ומרפסת של 40 מ"ר שמשקיפה לנוף ים. לדירה 2 חניות שאחת מהן מקורה, מחסן ענק ומטבח משודרג ברמה גבוהה. "הבית איכותי וללא תקלות", הוא מסכם, "אבל במקור הוא היה בן 5 חדרים ולכן המחיר משקף את ערכו האמיתי.

"יש לא מעט עסקאות תקועות בבניינים שעברו פרויקטי תמ"א. מבקשים עבורן מחירים של 25 אלף שקל למ"ר, ברחובות שבן נמכרות דירות של 17-18 אלף שקל למ"ר. הקונים מבינים זאת היטב. להערכתי, הביקושים החזקים יימשכו גם בחודש הקרוב וכולם יבינו שהמחירים אינם יורדים.

בנאות פרס למשל, דירה בלי נוף לים תימכר במחיר של 1.55 מיליון שקל. השכונה ירוקה ושטוחה והכל כאן חדש. מי שיבקש מעל מחיר שוק – ייתקע. התחושה היא שיכולות הקנייה לא השתנו במאום. ככל הנראה השפעת הקורונה על השוק לא הייתה משמעותית".

צילום: דני זומרשטיין

צילום: דני זומרשטיין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אינטרס של המתווכים להגיד שהכל כרגיל כדי לשמר את המחירים הגבוהים

  2. מושן

    אנשים מכול הארץ מחפשים דירות להשקעה רצועות החוף קרית אליעזר בת גלים קרית חים שפרינצק ונוה דוד

  3. משה

    נאות פרס עכשיו מי שרוצה למכור זה הזמן במיוחד בקורונה הכל שקט מי שבא נופל במלכודת אחרי הקורונה הוא יבין בדיוק מה הוא קנה

  4. יעקב

    השוק בקורונה בנאות פרס מעולה אחרי הקורונה מי שקנה יבין מה הוא קנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר