נותנים גב ללקוחות: קבוצת 'משה חדיף' תסייע לרוכשי דירות בצל הקורונה. צילום: באדיבות יחצ משה חדיף
נותנים גב ללקוחות: קבוצת 'משה חדיף' תסייע לרוכשי דירות בצל הקורונה. צילום: באדיבות יחצ משה חדיף

נותנים גב ללקוחות: קבוצת 'משה חדיף' תסייע לרוכשי דירות בצל הקורונה

לאחר סיום מוצלח ומכירת הדירות בשלב א' ו-ב', תעניק החברה הטבות ייחודיות לרוכשים בפרויקט CARMEL VILLAGE

פורסם בתאריך: 7.6.20 17:14

מאת: בשיתוף חברת משה חדיף, תוכן שיווקי

סמנכ"ל השיווק: "רוצים לתת ללקוחות את התחושה הבטוחה ביותר לביצוע רכישה שהם חלמו עליה זמן רב". בתום סיום מכירת כל הדירות בשלב א' ו-ב', קבוצת 'משה חדיף' הודיעה השבוע על פתיחת השיווק של שלב ג', ובמסגרתו יצירת סל ביטחון ייחודי לרוכשים בפרויקט CARMEL VILLAGE בטירת כרמל, במיוחד לימי הקורונה. במסגרת סל הביטחון החברה תקבל אחריות למכירת הדירה הישנה של הרוכשים וכן תעניק ייעוץ משכנתאות מקצועי שיכול לחסוך לרוכשים עשרות אלפי ש"ח, זאת ללא תשלום נוסף וללא עמלות תיווך.

מגפת הקורונה גורמת לחוסר וודאות בשוק דירות יד שנייה ובחברה הבינו את הצורך המידי של רוכשי דירות במתן סיוע למכירת דירתם הישנה בשוק החופשי וכעת יעניקו אותו לכל רוכש בפרויקט, כאמור, ללא עמלות תיווך. לאחרונה אף נפתח בפרויקט מרכז מבקרים חדש וקוטג' לדוגמה.

הפרויקט המפואר שכולל 118 וילות דו משפחתיות המשתרעות על רבע דונם בשכונת 'גלי כרמל' החדשה, נבנה במיקום הקרוב ביותר לקו החוף בשכונה, מרחק של קילומטר בקו אווירי. הדו משפחתיות בפרויקט כוללות מספר דגמים בני 6 חדרים בגודל של כ-170 מ"ר עם גינה צמודה היקפית בגודל של כ- 130 מ"ר, מחסן ו-2 חניות מרווחות.

כל הוילות בפרויקט מעוצבות בסטייל יוצא דופן וכוללות יחידת הורים במפלס תחתון וחדרי ילדים מרווחים. הוילה כוללת מפרט דירתי מפנק ויוקרתי הכולל ריצוף גרניט פורצלן 80X80, ריצוף קרמיקה דמוי פרקט בחדרי רחצה ומרפסות, אסלות סמויות, תריסים חשמליים, מטבח מפואר באורך 12 מ"ר עם אופציה לאי ומזגן עילי בסלון.

סמנכ"ל השיווק בחברת 'משה חדיף', משה מנחם, אומר כי השוק נמצא כרגע בהתאוששות ולחברה יש אפשרות ורצון להעניק שקט לקהל הרוכשים. "אין ספק כי אנחנו יוצאים למציאות חדשה במשק בכלל ובשוק הנדל"ן בפרט, אולם כשנחזור לשגרה מלאה, נמשיך לראות גידול בביקושים בשוק המגורים ואנחנו חייבים לתת לרוכשים ראש שקט וידיעה ברורה שדירתם הישנה תימכר, ולכן החלטנו בחברה לקחת את זה על עצמנו ובנוסף להעניק לרוכשים ייעוץ משכנתאות שיכול להביא לחיסכון של עשרות אלפי ש"ח לבית, שנבנה במפרט עשיר ויוצא דופן".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר