קניון Redesign בקרית אתא עומד לקראת השתלטות על עיצוב הבית בצפון. בתמונה: "מענה מושלם לכל צרכי הלבשת הבית". צילום הדמייה של המתחם החדש. קרדיט הדמיה: אבנר שר
קניון Redesign בקרית אתא עומד לקראת השתלטות על עיצוב הבית בצפון. בתמונה: "מענה מושלם לכל צרכי הלבשת הבית". צילום הדמייה של המתחם החדש. קרדיט הדמיה: אבנר שר

קניון Redesign בקרית אתא עומד לקראת השתלטות על עיצוב הבית בצפון

הקניון החדש בשטח של כ-20 אלף מ"ר שכבר החל לפעול עם חנות רצף - טופולסקי, צפוי לשנות את כללי המשחק בצפון עם פתיחתו בראשית 2021

פורסם בתאריך: 15.6.20 14:37

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

הקניון החדש לעיצוב הבית Redesign הנמצא בשלבי הקמה אחרונים בצמוד למתחם Ikea בקריית אתא, עתיד להפתח בתוך כחצי שנה ולשנות את כללי המשחק במטרופולין חיפה ובצפון הארץ. הקניון שיפעל בשטח בנוי של כ-20 אלף מ"ר, יכלול מגוון רחב של חנויות בתחום עיצוב הבית וינוהל על ידי רשת JTLV (ג'רוזלם תל אביב) המנהלת עשרות קניונים מובילים בארץ.

JTLV, בניהולם של עמיר בירם ואריאל רוטר (בעלה של השחקנית רותם סלע) הצטרפה למיזם בו שותפים בעלי הקרקע המקוריים – שוקי שוורץ, כדורסלן העבר של מכבי תל אביב וכיום הבעלים של רשת העיצוב טולמנ'ס, איש העסקים אורי קרמר ומשפחת בליצבלאו.

"ניתן לצפות כי המתחם החדש ירוקן את אחרוני החנויות בתחום באיזור הצ'ק פוסט", אומר תמיר בן שחר ממשרד צ'מנסקי בן שחר ושות', המייעץ לרוב הרשתות הגדולות בישראל, "רדיזיין יהיה הלב של סצינת הריהוט של מטרופולין חיפה. צמוד לאיקאה וחלק ממנה. צמוד לביג. זה יהיה ה-מקום בצפון בה' הידיעה".

מתחם Redesign תוכנן על ידי האדריכל אבנר שר מתוך תפישה שנועדה להעצים את חוויית המשתמש של אורחיו ולהוות לראשונה בישראל מתחם עיצוב מעודכן ומשוכלל. שטחי המתחם שווקו במטרה להעניק פתרון מושלם לכל מי שמעוניין לעצב את הבית ובנוסף לבתי קפה ושירותי הסעדה במקום, הקניון נועד לתת מענה לכל צורך תכנוני של לקוח הקצה.

קניון רדיזיין שיתחיל לפעול בינואר 2021, תוכנן במטרה לשרת אדריכלים, מעצבים קבלנים ורוכשי דירות ומשפרי דיור. המתחם שנבנה בצמוד לחנות איקאה נמצא בגישה ישירה לרציפי הרכבת הקלה חיפה-נצרת.

היזמים מציינים כי המתחם שווק כמעט במלואו ונותר מספר בודד של חנויות בקומה השניה. בנוסף לאולמות התצוגה, יפעל במקום בית ספר לעיצוב במסגרת לימודי חוץ של "שנקר".

מספר מקומות החנייה במתחם, מציינים היזמים, הוא מעל ומעבר לצרכים, במטרה שאף אורח לא יתעכב לצורך מציאת חנייה. היזמים מציינים עוד כי המקום על צומת הכבישים 732 ו-22 שהינם צירי תנועה עיקריים במטרופולין, מעניקים גישה נוחה ומהירה ו"חסינות מפקקים".

"אנו נמצאים כאן הרבה בזכות ראש העיר יעקב פרץ", הם מדגישים, "ראש עיר שהשכיל ליזום מתחם תעסוקה ומסחר לרווחת תושבי האזור ביחד עם איקאה וקניון שער הצפון ואנו משוכנעים שבשורת מהפכת תרבות הצריכה בתחום הלבשת הבית תגיע מאיתנו".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר