צמודי הקרקע היוקרתיים של אפקה: תחושה של בית פרטי בשכונה מושלמת. בתמונה: רונן שטרית יו"ר שטרית החזקות ורפי ולנסי מנכ"ל שטרית החזקות. צילום: אבי שמול. הדמיה: שוורץ-בסנוסוף
צמודי הקרקע היוקרתיים של אפקה: תחושה של בית פרטי בשכונה מושלמת. בתמונה: רונן שטרית יו"ר שטרית החזקות ורפי ולנסי מנכ"ל שטרית החזקות. צילום: אבי שמול. הדמיה: שוורץ-בסנוסוף

צמודי הקרקע היוקרתיים של אפקה: תחושה של בית פרטי בשכונה מושלמת

17 משפחות השתתפו השבוע בטקס משפחתי מרגש להנחת אבן פינה בפרויקט "הבית באפקה" של קבוצת שטרית בקריית ביאליק. הבתים ייהנו מתכנון כמו בבית פרטי, אופציה לקומה שלישית, חלונות בדומה לבתי יוקרה ומגורים בשכונה המפותחת ביותר בקריות

פורסם בתאריך: 1.7.20 18:34

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

אפקה, השכונה החדשה בצפון קריית ביאליק, צמודה לשמורת הטבע אפק – מציעה לזוגות צעירים בתי מגורים יוקרתיים עם מלוא הפתרונות. שכונה שנבנתה מאפס. הנחת התשתיות החלה לפני ארבע שנים בקירוב, בצמוד לכביש עוקף קריות (מספר 22), עם תכנון, לפיו לא תראו אף עמוד מיותר במרחב, כאשר כל המערכות מחשמל, תקשורת או גז ועד למסתורי האשפה אינם גלויים לעין.

אפקה בה ייבנו 4,700 יח"ד (הרחבה בידיעה במסגרת), מציעה למשפחות מענה לכל הצרכים מבלי לצ את משטח השכונה. מערכת חינוך מושלמת, גני ילדים, גני שעשועים, שבילי אופניים, קווי הסעת המונים, נגישות מושלמת לכביש 6, למנהרות הכרמל ולצירי תנועה ראשיים ומרחק דקות נסיעה ממוקדי התרבות והבילוי.

ואכן, "הבית באפקה", הוא המתחם היפה ביותר בעיר. שכונת צמודי הקרקע של שטרית יזמות ובנייה, שקיימה השבוע טקס הנחת אבן פינה מקורי, מהסוג שעורכים דיירים שחשים בנוח האחד עם השני. 17 משפחות רכשו עד כה בתים במתחם וכולם הוזמנו לטקס", מספרת עדי בן מאיר מנהלת המכירות של "הבית באפקה". ניתן היה לאפיין את הרוכשים בקלות ועבורנו מדובר בזכות גדולה. כולם תושבי הקריות, רובם אקדמאים, מבוססים כלכלית, אנשים איכותיים שהינם הורים לילדים מגילאי גן ועד תיכון.

קרדיט: א.א סטודיו

קרדיט: א.א סטודיו

"הבונוס שלהם בזכות רכישת הבתים בשלב כה מוקדם של הפרויקט, הוא בכך שהם יזכו להיות שותפים בכל שלבי הבנייה, מביצוע שינויים בתכניות ועד להחלטות גדולות וקטנות שישפיעו על עתיד הבית. הטקס התקיים לפני שקיעת השמש וכל משפחה קיבלה קופסת עץ קטנה, בה ניתן היה להפקיד פריטים קטנים המשמרים את רוח התקופה הנוכחית. אוטו קטן של הילד, מפתחות, מוצץ, שיר שאוהבים. מה שרוצים. יצקנו בתוך הקופסה בטון והיא מוטמנת ביסודות הבית. לתמיד".

בין המשפחות שהשתתפו באירוע, היו גם דנית ואבירם ברוך, הורים לשתי בנות צעירות, המתגוררים כיום בקריית ים. "הבית הזה יענה על כל הצרכים שלנו, אנחנו כבר לא יכולים לחכות", מספרת דנית, "מכרנו את הבית בקרית ים ובשבוע הבא אנו עוברים להתגורר באפקה בבית שכור, עד שיבנו את הבית שלנו. יש כאן גן חובה ושני גני טרום חובה חדשים. הבת הגדולה תתחיל ללמוד בביה"ס שכאן ומאחורי הבית שלנו כבר בונים מרכז מסחרי. אנחנו מאוד מתרגשים".

מתחם פרטי וסגור

"הבית באפקה", הוא המתחם היחיד באפקה, בו ייבנו בתים צמודי קרקע. המתחם והבתים תוכננו בקפידה על ידי האדריכל פרופ' גבי שוורץ (מהמשרד החיפאי שוורץ-בסנוסוף אדריכלים) במיקום הטוב ביותר בשכונה ובעיר, ומציע בתים צמודי קרקע, דו משפחתיים בתכנון אדריכלי חדשני, מתקדם ומעורר השראה, במתחם פרטי וסגור המיועד לדיירי הפרויקט בלבד.

61 קוטג'ים בני חמישה עד שישה חדרים בגודל של 152 מ"ר, על מגרשים בני 180-300 מ"ר עם  גינות ירוקות בשטחים שבין 65-175 מ"ר. מיקום הפרויקט מספק יתרון משמעותי: בחלק הצפון-מערבי של שכונת אפקה קרית ביאליק, שהינו אזור אקסקלוסיבי, שקט ומיוחד של השכונה החדשה והחכמה, בקרבה למוסדות החינוך, לחנויות ולדרכים החדשות המובילות לשכונה וממנה.

פרטיות המתחם מאפשרת חיי קהילה עצמאיים, שקטים ושלווים, ללא תנועת משאיות גז או פינוי אשפה וללא גורמי רעש מיותרים, כיאה לשכונת יוקרה פרטית וצמודת קרקע. התכנון האדריכלי החכם של הפרויקט יצר בתים מיוחדים מאווררים ושטופי אור, בשילוב גווני עץ, אבן ושיש, בתחושה יוקרתית ועשירה המעניקים חוויית מגורים ייחודית  ומעוצבת.

יחידות הדיור הנמכרות במתחם, הן עסקת הנדל"ן הטובה ביותר המאפשרת כיום רכישת קוטג' בקריות, בצמוד לשמורת טבע. מחיר היחידה, הינו החל מ-2.320 מיליון שקל, הכוללת שטח בנוי של 152 מ"ר. ניתן לבחור בין דגם של 5 חדרים לדגם של 6 חדרים.

כמו בווילה פרטית

בפרויקט "הבית באפקה" חברו יחדיו קבוצת שטרית – חברה יזמית המוחזקת ע"י רונן שטרית (בעל השליטה ברשת התיווך הארצית אנגלו-סכסון) ורפי ולנסי, וכן וקבוצת ג.מ.א ייזום פרויקטים. במסגרת תכנון הפרויקט, חשבנו על הפרטים שלא נוטים לייחס להם חשיבות רבה, אבל בעיננו, הם אלה שהופכים את הפרויקט לייחודי" בחרנו להתייחס אל כל דירה, כאילו מדובר בווילה פרטית", מספר ולנסי, "היה לנו חשוב לייצר תקרות גבוהות בחלל המגורים, וכן ויטרינות רחבות וגדולות, שמכניסות את הירוק אל תוך חלל הבית. גם בחדרי השינה דאגנו לחלונות גבוהים ורחבים, הנישאים כמעט מרצפת החדר ועד התקרה, באופן שיחדיר יותר אור וייתן אוירה אחרת, יוקרתית ונעימה.

"במסגרת המפרט העשיר והייחודי, הדיירים יכולים לבחור אריחים לטעמם, במגוון עצום של דוגמאות וטקסטורות ובכל גודל, עד גודל של מטר על מטר וזה נראה מדהים. גם באגף המטבחים והאבזור הסניטרי, בחרנו מותגים מהשורה הראשונה. מכלי הדחה סמויים למשל, הם דבר מובן מאליו, אבל תריסי אור ומפתחים רחבים, הם שידרוג של ממש. גם ההכנות למיזוג הן לפי דרישת הלקוח – מיזוג עילי או מרכזי.

"יתרה מכך, מי שירצה, יוכל לרכוש את הזכות לבניית קומה שלישית בעתיד. הגג בשלב הנוכחי הוא מרפסת, אולם ניתן יהיה להפוך אותו ליחידת מגורים. בשלב זה, רוב הרוכשים רכשו את האופציה".

אפקה: שכונה חכמה פרטית לחוויית מגורים מושלמת

שכונת אפקה (הנקראת גם נאות אפק), הינה מגה פרוייקט של רשות מקרקעי ישראל, משרדי האוצר והשיכון ועיריית קריית ביאליק. השכונה נבנית צמוד לכביש עוקף קריות וכביש 79, המקשר לזרוע המערבית של כביש 6. השכונה הצמודה לשמורת הטבע עין אפק, נבנתה בסמוך לשביל נחל הנעמן ומתכנניה הקפידו לשמור על צביון כפרי, לצד מגדלי המגורים.

השכונה שתוכננה מראש לפרטי פרטים, במודל של שכונה חכמה, נועדה לספק את רוב צרכי התושבים מבלי לצאת ממנה. קו מיוחד של האוטובוס להסעת המונים "מטרונית", יחצה את השכונה במרכזה, כאשר לצד השטחים הירוקים תוכננו שבילי אופניים, מתקני ריהוט רחוב, טיילת מרהיבה, שטחי מסחר, בתי ספר וגני ילדים, מרכז ספורט, אצטדיון, אגם נוי ועוד.

השכונה מתוכננת להפוך לחלק אינטגרלי מקריית ביאליק. בין החברות הבונות במתחם אפקה, נמצאות קבוצת שטרית, שיכון ובינוי, גיא ודורון לוי וסלע נדלן.

לשכונה המתוכננת, בה כל פרט זכה למחשבה מקצועית ומעמיקה, תושלם בחודשים הקרובים כניסה חדשה לרכבים. מחלף ח"ן שיאפשר כניסה מקריית ביאליק לאזור המרכזי כשהכניסה הדרומית הנוכחית לשכונת אפקה, תשמש כניסה משנית בלבד.

 

למידע ופרטים נוספיםהבית באפקה או בלינק 

כתובת המשרד:  הבית באפקה (בווייז) במתחם שכונת אפקה.

טלפון 2267*


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר