רשת מגדלי הים התיכון היוקרתית מתרחבת לאזור הצפון. תמונה ממאגר Ingimage
רשת מגדלי הים התיכון היוקרתית מתרחבת לאזור הצפון. תמונה ממאגר Ingimage

רשת מגדלי הים התיכון היוקרתית מתרחבת לאזור הצפון

רשת מגדלי הים התיכון רכשה קרקע על הכרמל ותבנה את בית הדיור המוגן הראשון שלה בצפון. כל הפרטים שאתם צריכים בפנים

פורסם בתאריך: 5.7.20 17:33

מאת: בשיתוף רשת מגדלי הים התיכון, תוכן שיווקי

רשת מגדלי הים התיכון הודיעה כי התקשרה בהסכם אופציה לרכישת קרקע המשתרעת על שטח של כ-7,754 מ"ר בעיר חיפה על הר הכרמל, במטרה לייעד את הקרקע להקמת בית דיור מוגן ראשון של הרשת באזור הצפון, שיכלול עד כ-350 יחידות דיור.

בעבודה משותפת מול עיריית חיפה, ששמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם של בני הגיל השלישי בעיר, והודות לניסיונה העשיר של רשת מגדלי הים התיכון, קיבלה הרשת, לתקופת האופציה, את האחריות על ניהול התהליך התכנוני עבור המוכר, על מנת להפוך את הקרקע לכשירה להקמת פרויקט דיור מוגן, שעשוי גם לכלול ייעודים נוספים, ותוכל  לממש את האופציה על פי שיקול דעתה ולרכוש את הקרקע ככל שתהליכי התכנון יבשילו. כיום, ממוקם על הקרקע מלון "הר הכרמל", שאינו פעיל.

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בצומת סביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה – בהיקף כולל של כ-1,650 יחידות דיור.

בנוסף, החברה מקימה בימים אלה בית דיור מוגן ברחובות שיכלול 250 יחידות דיור, וכן זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בפארק איילון להקמת בית הדיור התשיעי של הרשת שיכלול כ-500 יחידות דיור. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום.

מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון: "אנו גאים להתחיל בתהליך התכנון להקמת בית הדיור המוגן הראשון של הרשת באזור הצפון. המיקום האטרקטיבי של אזור הכרמל בעיר חיפה היווה שיקול משמעותי בבחירה, שכן מדובר באזור מבוקש בעיר הגדולה ביותר בצפון. אנו מקווים שבמאמץ משותף עם רשויות התכנון נצליח להקים פרויקט בסטנדרטים הגבוהים ביותר לרווחת תושבי העיר והסביבה בני הגיל השלישי. הבית שיוקם יתווסף לבית ברחובות, הנמצא בימים אלה בשלבי הקמה, והצפוי לכלול 250 יחידות דיור ומחלקה סיעודית. לאחר השלמת כל הקמת הפרויקטים הנמצאים כיום בשלבי תכנון וביצוע שונים, תימנה רשת מגדלי הים התיכון מעל 2,500 יחידות דיור, תנהל 11 בתי דיור מוגן, ותחזק את מיצובה כחברה המובילה בישראל בתחום. העסקה הנוכחית הינה נדבך נוסף במסגרת אסטרטגיית הפיתוח העסקי של הרשת, שנועדה לתמוך בהיערכותנו לעלייה העקבית והמתמדת בביקוש לדיור מוגן, הנרשמת בישראל בשנים האחרונות".

מוטי קירשנבאום. צילום: יחצ

מוטי קירשנבאום. צילום: יחצ


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר