מספר שיא בפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה: 132 דירות נמכרו בחודש. בתמונה: דירות ענק של 136-149 מ"ר. תמונה באדיבות גיא ודורון לוי
מספר שיא בפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה: 132 דירות נמכרו בחודש. בתמונה: דירות ענק של 136-149 מ"ר. תמונה באדיבות גיא ודורון לוי

מספר שיא בפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה: 132 דירות נמכרו בחודש

בחברה מציינים כי נותרו 12 פנטהאוזים המוצעים במחירים מיוחדים החל מ-1.749 מיליון שקל, ובתנאי מימון מיוחדים. כל הפרטים בכתבה  

פורסם בתאריך: 20.7.20 14:20

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

חברת גיא ודורון לוי מדווחת על מכירת מספר שיא של 132 דירות בחודש יוני בשכונת אפקה בקרית ביאליק בחודש שעבר. להצלחה של מבצע המכירות תרם מבצע חסר תקדים, אשר במסגרתו הציעה החברה הנחה כספית בסך של 50-200 אלף שקל לדירות חמישה חדרים בשכונה, חלקן לאכלוס מידי. בחברה מציינים כי הוזלת המחיר הביאה לגל של פניות ועניין מצד רוכשים מכל הארץ, עם נוכחות משמעותית של תושבי חיפה והקריות.

החברה מציעה כיום 12 פנטהאוזים במחירים מיוחדים המתחילים ב-1.749 מיליון שקל ועד למחיר של 1.865 מיליון שקל. היחידות הן בנות 5 חדרים המשתרעים על גודל של 136-149 מ"ר, וכוללים מרפסות גדולות של 30-69 מ"ר. לכל הפנטהאוזים שתי חניות ומחסן.

עם סיום מכירת הפנטהאוזים תשלים חברת גיא ודורון לוי את השיווק והמכירה לשלב זה, כאשר החברה מכרה בסך הכל 853 דירות בשכונה עד כה. בימים הקרובים תכריז החברה על פתיחת השלב האחרון והסופי בשכונה בהיקף של 146 יחידות דיור.

אפקה היא השכונה הגדולה ביותר הנבנית כיום במטרופולין חיפה, ולאחר סיום הבנייה תכלול כ-4,500 יחידות דיור. השכונה תכלול שדרה מרכזית, מבני ציבור, תרבות ובילוי ומסחר, גנים ובתי ספר, אצטדיון, שטחים ירוקים ובהם מתקני פנאי ושבילי אופניים ועוד. השכונה נמצאת בנגישות גבוהה בצמוד לעורק התחבורה הראשי כביש עוקף קריות (כביש 22) המוביל למפרץ ולחיפה, לצד חיבור עתידי צפוי לכביש 6. בנוסף לנגישות הגבוהה ברכב פרטי, תעבור בה המטרונית שתספק תחבורה ציבורית נוחה ומהירה.

אפקה כבר החלה להתאכלס והתושבים משתמשים במוסדות החינוך – בית הספר היסודי וגני הילדים אשר פועלים בשכונה. הדירות המוצעות כעת הן המלאי האחרון של החברה בשכונה והן מיועדות לאכלוס מהיר – חלקן באופן מיידי וחלקן בטווח של החודשים הקרובים. בדיקות שמאיות מצאו כי פערי המחירים בשכונה עומדים על עשרות אחוזים מתחת למחירי השוק ביחס לדירות חדשות בקריות ובחיפה.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, אושרי זפרני, אמר כי "בחודש האחרון גילינו כי הציבור מאמין בשכונת אפקה ורואה בה מקום  אידיאלי למגורים, המבצע שעשינו הוכיח כי גם בתקופה לא רגילה כמו זו שאנו נמצאים בה כעת, הציבור יודע לנצל ההזדמנויות טובות הן מבחינת איכות המוצר והן מבחינת המחיר, מצביע ברגליים ומגיע למשרדי המכירות וקונה דירות. כעת אנו מציעים את 12 הפנטהאוזים שנותרו במחירים מיוחדים במכירה פתוחה לכלל הציבור ובימים הקרובים נכריז על השלב הבא והאחרון בשיווק בשכונת אפקה. בסך הכל בנתה החברה בשכונה 997 דירות".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ד״ר בר מעיין דליה

    כשעיריה מתעסקת שנתיים בניקויי אורווה ,סימן שהיא צריעה לקפל את הדגלים וללכת הביתה ,חוץ מזה כראשת העיר תסולק מתפקידה כחומר מחוסר תפקודה יצטרכו לנקות הרבה יותר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר