וירוס הקורונה הקפיץ את מכירת הדירות בפרויקט שובלים ביקנעם. בתמונה: פרויקט המגורים שובלים ביקנעם. הדמיה: תמיר לזר אדריכלות ואולאין הדמיות
וירוס הקורונה הקפיץ את מכירת הדירות בפרויקט שובלים ביקנעם. בתמונה: פרויקט המגורים שובלים ביקנעם. הדמיה: תמיר לזר אדריכלות ואולאין הדמיות

וירוס הקורונה הקפיץ את מכירת הדירות בפרויקט שובלים ביקנעם

בפרויקט שובלים בשכונת שער הגיא ביקנעם נמכרו 89 יחידות דיור בחודשיים וחצי. בואו להכיר את הפרויקט מקרוב

פורסם בתאריך: 20.7.20 15:59

מאת: גדי נס, תוכן שיווקי

חברת שובל מתחמי מגורים מקבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר, החלה בחודשיים וחצי האחרונים בשיווק פרויקט "שובלים" המיועד למשפחות צעירות. הפרויקט ממוקם על ראש הגבעה בקו ראשון לחורש ולטיילת החדשה בשכונת שער הגיא ומציע דירות ופנטהאוזים שטוחים עם נוף להרי הכרמל. המתחם מורכב מ- 4 מגדלי יוקרה, מהם נשקף נוף ירוק ופסטורלי של הכרמל. עד עתה, כבר נמכרו  כ- 89 יחידות דיור.

החלו עבודות הבנייה בפרויקט

החברה תממן שכר דירה למשך 12 חודשים לרוכשי דירות 5 חדרים בפרויקט בשוק החופשי, זאת על מנת שיהיה ביכולתם למכור ללא לחצים מיותרים את הדירה הקודמת. משרד המכירות לשוק החופשי ממוקם בקניון G ביקנעם.

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ זכתה לפני למעלה משנה במכרז במסגרת מחיר למשתכן שקיימה רשות מקרקעי ישראל לבנייה של כ- 140 יחידות דיור. בתכנית ארבעה בניינים בשכונת שער הגיא ביקנעם, מתוכן כ-53 יימכרו לשוק החופשי. לפרויקט תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני תוך ירידה לפרטים הקטנים, בניה ירוקה על פי תקנים מחמירים וסטנדרט בנייה איכותי וגבוה. כל זאת, תוך מתן דגש על מענה לצרכי משפחות צעירות  עם ילדים, החל מהמפרט הטכני, מגוון הדירות הקיים ועד לתכנון השטחים הציבוריים, הלובאים והשטחים המשותפים אשר מספקים את האווירה המושלמת לגדול בה.

מחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל, נמסר עוד כי קבוצת שובל תשמש גם כקבלן המבצע בפרויקט "שובלים", ובכך יהיה יתרון לרוכשים אשר ייהנו מחוויית הרכישה וטיפול לאורך כל התקופה תחת קורת גג אחת. עוד נמסר מטעם החברה כי במתחם שבו זכתה קיים ליווי בנקאי אשר נותן ביטחון כספי עבור הרוכשים, והופך את תהליך קבלת המשכנתא לפשוט וקל.

סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ ישי רוט, אמר, "הקרבה לכביש 6 וצירי תחבורה ראשיים נוספים ממצבת את יקנעם כמקום אטרקטיבי ומבוקש". לדברי רוט, "מתחם המגורים שלנו 'שובלים' נמצא בסמוך ליציאה למחלף אליקים עם נוף פתוח וירוק, בקרבת בתי ספר בנויים ומוכנים לתלמידים, שטחים ירוקים ופארקים ובנוסף קרבה לאזורי תעסוקה ומתחמי הייטק. כל הדירות תוכננו על ידי משרד האדריכלים תמיר לזר במפלס אחד".

קבוצת שובל – בונים יצירת מופת

קבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר הינה מקבוצות הבניה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 34 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה בשנת 1985 יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבניה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים, מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.

לקבוצה זרוע יזמית – שובל מתחמי מגורים בע"מ, היוזמת ומתכננת פרויקטים רבים ושכונות למגורים בכל רחבי הארץ וכן זרוע ביצועית – שובל הנדסה ובניין בע"מ. קבוצת שובל הינה בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר – ג 5 – וקבלן מוכר של משרד השיכון. שתי החברות פועלות בתיאום ובשיתוף פעולה מלא.

הקבוצה מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם הכולל את היבטי התכנון, הטיפול בכלל ההיבטים המנהליים, לרבות אישורים והיתרים וכן את היבטי הביצוע עד לגמר. הניסיון הרב של הקבוצה בשוק הבנייה הדינאמי והבלתי צפוי מאפשר לה לצפות מראש, להיערך ולהתמודד עם מגוון רחב של אירועים בלתי מתוכננים להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח במחיר המוסכם ובמסגרת לוח הזמנים.

בזכות הניסיון והמוניטין שלה, שובל נהנית מביקושי יתר לפרויקטים שהיא מציעה ומתהליך עבודה מסודר מול הגופים הסטטוטוריים והממשלתיים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר