קרדן נדל"ן משווקת בגלי כרמל שני בנייני בוטיק בין החופים לבין הכרמל. בתמונה: השיווק פונה בעיקר למשפרי דיור מחיפה, או לעובדים במת"ם. צילום: ליאור חורש
קרדן נדל"ן משווקת בגלי כרמל שני בנייני בוטיק בין החופים לבין הכרמל. בתמונה: השיווק פונה בעיקר למשפרי דיור מחיפה, או לעובדים במת"ם. צילום: ליאור חורש

קרדן נדל"ן משווקת בגלי כרמל שני בנייני בוטיק בין החופים לבין הכרמל

לעיר שבה רואים מנופים מסתובבים בקו הרקיע, יש עתיד בריא. להרבה משפחות צעירות בחיפה, יש סוף-סוף אפשרות לעבור לדירה גדולה ומתקדמת, במחירים שפויים. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 22.7.20 17:11

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

שכונת גלי כרמל בדרום טירת כרמל צפויה לכלול כ-2,600 יחידות דיור, בסמוך לכניסה הישירה של כביש חיפה-תל אביב לטירת הכרמל. במרחק דקות ממרכז ההיי-טק למדע מת״מ ובסמיכות לנתיבי גישה ותחבורה ראשיים: לכביש 4, למחלף חיפה דרום, לכביש החוף לתחנת הרכבת חוף הכרמל ולמנהרות הכרמל.

חברת קרדן הבורסאית, מחברות הבנייה האיתנות בארץ, מציעה בשכונה דירות מגורים בשני בנייני בוטיק בני 9 קומות כל אחד, כשהמגוון כולל דירות 4-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט "קרדן בגלי כרמל" נבנה בשטח חדש, בין חופיה הדרומיים של חיפה לבין הוואדיות המשתפלים מפארק הכרמל. הפרויקט מציע פתרון מושלם למשפחות, בזכות בית ספר ואשכול גני ילדים, הנבנים בסמוך לשני בנייני בוטיק שבכל אחד מהם 36 יחידות דיור.

בקרדן מציינים כי הפרויקט מעורר עניין רב בקרב משפרי דיור מחיפה, שייהנו מדירות חדשות ומתקדמות במרחק נסיעה של דקות מפארק מת"ם ומשכונת נאות פרס. מחיר הדירות, ביחס למחירי דירות וארנונה בחיפה, יהיה נמוך משמעותית. בנוסף, החודש הוחלט על מבצעי הנחות במסגרתן יזכו ראשוני הרוכשים בהנחה על מחיר הדירה, עד לסכום של 100 אלף שקל.

דירות 4 חדרים, בשטח 96 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-16 מ"ר, מוצעות למכירה כעת (לאחר הנחה מסכום של 1.423 מיליון שקל) במחיר של 1.345 מיליון שקל. דירות 5 חדרים, בשטח 115 מ"ר, עם מרפסת של כ-21 מ"ר, שהוצעו למכירה במחיר של 1.571 מיליון שקל, מוצעות כעת למכירה לאחר הנחה בסכום של 1.485 מיליון שקל.

דירות מיני פנטהאוז בשטח של 127 מ״ר עם מרפסת של כ-30 מ״ר בקומה השמינית, הוצעו למכירה במחיר של החל מ-1.860 מיליון שקל וכעת לאחר הנחה ניתן לרכוש אותם במחיר של 1.785 מיליון שקל. פנטהאוזים ענקיים בשטח של 143 מ"ר עד 156 מ״ר, עם מרפסות בשטח של 55 עד 71 מ״ר וגג מוצמד של כ-135 מ״ר עם הכנה לג׳קוזי הוצעו למכירה במחיר של החל מ-2.3 עד 2.750 מיליון שקל, (לפני הנחת המבצע עד 100 אלף שקל). לכל דירה חנייה פרטית ומחסן ומועד האכלוס המתוכנן הינו כבר בחודש מאי הקרוב.

"לערים הקיימות יש מגבלת יכולת לקליטת דיירים חדשים", אומר מנכ"ל קרדן עמוס דבוש, "טירת כרמל יוצא דופן והיא בצמיחה בשנים האחרונות. העיר מתחדשת בבתי ספר, מרכזי מסחר, גנים ובכל המערך הנדרש לצמיחה במספר התושבים. החיפאים זיהו זאת בשנים האחרונות ואנו מרגישים מגמה ברורה של משפרי דיור, המוצאים פתרונות ברמה גבוהה בטירת כרמל.

עוד מציין מנכ"ל החברה כי "בישראל ישנו מחסור ממשי בתכניות מאושרות, במבני ציבור ובצירי תחבורה. למזלנו, טירת כרמל יושבת על צירי תנועה ארציים ובנגישות גבוהה לקווי תחבורה ציבורית. כיזם, אני יכול להקים פרויקט מגורים כאשר אני יכול לתת מענה לשירותים בסיסיים כדוגמת קופת חולים או שירותי מרכול".

עמוס דבוש מנכ"ל קרדן. צילום: אייל טואג

עמוס דבוש מנכ"ל קרדן. צילום: אייל טואג

"לעיר שבה רואים מנופים מסתובבים בקו הרקיע, יש עתיד בריא. להרבה משפחות צעירות בחיפה, יש סוף-סוף אפשרות לעבור לדירה גדולה ומתקדמת, במחירים שפויים. לשדרג את איכות החיים. מצד אחד זו עיר וותיקה ומצד שני זהו ישוב שצומח".

חברת קרדן נדל"ן הינה מהחברות המובילות בענף הנדל"ן הישראלי המקדמת הקמתן של מאות יחידות דיור באיזור המרכז. במטרופולין חיפה החברה מעורבת כיום בהקמת שני פרויקטים למגורים, בטירת כרמל ובקריית מוצקין. קרדן הנסחרת בבורסה מבצעת את רוב הפרויקטים בתחום הנדל"ן באמצעות זרוע הבינוי, חברת אל-הר שבבעלותה המלאה. בין לקוחות אל-הר נמצאים משרדי ממשלה, התעשייה האווירית, גינדי החזקות, אמפא מכון וייצמן, חברת הביטוח הראל, קבוצת עזריאלי, שירותי בריאות כללית, אפריקה ישראל, חברת טבע ועוד.

בחלק מהפרויקטים פועלת החברה באמצעות שותפויות עסקיות ומפעילה את מיטב החברות הקבלניות בענף במסגרת הפרוייקטים אותם היא מבצעת. חברת קרדן נדל״ן שמה לה כמטרה להיות חברת מובילה בתחום המגורים תוך דגש על מתן שירות איכותי ללקוח. לחברה ניסיון רב בהקמת פרויקטים גדולים למגורים והיא בעלת ידע מקצועי רחב, איתנות פיננסית והון אנושי אשר מציבים אותה בשורה הראשונה עם חברות היזמות המובילות בענף.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני דייר בפרוייקט שקרדן בנו
    ואוכלסו לפני כשנה וחצי
    אני מאוד מאוכזב
    ולא מרוצה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר