הדמיה נשר מעלה הגיבורים. קרדיט הדמיה : יח"צ, באדיבות חברת קפיטל פלטינום
הדמיה נשר מעלה הגיבורים. קרדיט הדמיה : יח"צ, באדיבות חברת קפיטל פלטינום

פרויקט פינוי-בינוי מעלה הגיבורים בנשר יוצא לדרך

פרויקט פינוי-בינוי מעלה הגיבורים בנשר: 1,830 יח"ד יוקמו במקום 305 יח"ד שקיימות היום. בנוסף תיהנה השכונה משטחי מסחר, שטחי ציבור, גני משחקים ושטחים ירוקים לרווחת התושבים

פורסם בתאריך: 4.8.20 14:55

מאת: תוכן שיווקי בשיתוף חברת קפיטל פלטינום

בהתאם לתוכנית המתאר של העיר נשר המקודמת בימים אלה על ידי ראש העיר מר רועי לוי ונמצאת בשלבי אישור מתקדמים, מוטמעת בין השאר התוכנית לפינוי-בינוי מעלה הגיבורים בנשר.

הטמעת תוכנית פינוי-בינוי זו בתוכנית המתאר של נשר, היא זו שמאפשרת את יישום התוכנית מתוך הבנה שלא ניתן להקים שכונה בהיקף יחידות נרחב כזה ללא תיאום וחיבור אל העיר נשר ותוכניתה החדשה על כל המשתמע בהיבטי תנועה, שטחים ירוקים, מבני ציבור, תשתיות וכל יתר האלמנטים הנדרשים בחיבור של שכונה נרחבת כזו אל העיר.

על פי התוכנית, במקום 305 דירות בבניינים ישנים שנבנו בשנות ה-50 יוקמו כ- 1,830 דירות חדשות ב-13 מגדלים של 25 קומות ובבנייה מרקמית.

פרויקט נשר מעלה הגיבורים מקודם באמצעות חברה משותפת בבעלות חברת CP ישראל מבית קפיטל פלטינום וחברת שרון & נהב. בשותפות זו לקבוצה מספר רב של פרויקטים משותפים. חברת שרון & נהב היא חברה יזמית בתחום הנדל"ן, בבעלות משותפת של אל"מ במיל' שוקי שרון, בעל ניסיון של עשרות שנים, אשר הקים אלפי יח"ד במספר רב של פרויקטים בנדל"ן בישראל, ומיכאל נהב, איש עסקים מהמובילים בתחום הרכב הכבד בישראל.

לקבוצה פרויקטים בכל רחבי הארץ, בין השאר בירושלים, בתל אביב, ברמת גן, בהרצליה, בנתניה, בחדרה, בחיפה ובמקומות נוספים.

חברת קפיטל פלטינום היא קרן השקעות בנדל"ן המממנת פרויקטים בהיקף של מאות מיליוני שקלים ואף יזמית בתחום הנדל"ן בעצמה, בבעלות אילן אברהמי, אסף אופנהיים ורו"ח רוני זוהר. לחברה עשרות פרויקטים ברחבי הארץ שהיא יוזמת ו/או מממנת. בנוסף החברה עוסקת בהשבחת נכסים ומחזיקה באמצעות חברות בת וקושרות מגרשים להקמת למעלה מ-100 אלף מטר.

הבניינים שיוקמו לאורך רחוב מעלה הגיבורים יכללו גם שטחי מסחר, ובחלק מהבניינים אף יוקצו שטחים למבני ציבור. התוכנית קובעת בין היתר בהתאם לתיאום בין הוועדה המחוזית, מהנדס העיר וראש העיר – שילוב בנייה מרקמית, חיבור המתחם בתוואי הולכי רגל לכיוון מתחם בר יהודה ושילוב אלמנטים של שימושים משולבים לרווחת הציבור במסגרת המתחם. בוועדה המחוזית ציינו כי המטרה היא לחזק את האזור: "השילוב בין בנייה מרקמית לבניית מגדלים מייצר בינוי הטרוגני שיאפשר מגוון רחב של יחידות דיור בעלות אופי שונה".

תכנון הפרויקט מובל על ידי משרד אדריכלים גיורא גור ושות' אדריכלים מהמשרדים הגדולים, הוותיקים והמובילים בארץ לתכנון מתחמי דיור בהיקפים מסוג זה, ובעזרת יועצי התנועה ממשרד לוי שטרק, יועצי פיתוח ממשרד מילר בלום ויועצי קרקע ממשרד קלאר.

ממשרד עורכי דין ש.פרידמן ושות', ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בכלל ובחיפה בפרט, נמסר כי "לתכנון והקמת שכונה בהיקף כזה דרושים מלבד יצירה תכנונית

מורכבת גם פתרונות משפטיים, הן קניינים והן תכנוניים, במסגרת חוק התכנון והבנייה. אנו נכונים לקראת האתגר ושמחים כי טיפול זה בפרויקט מסור בידינו".

מדוברות עיריית נשר נמסר כי הם מברכים על ההתחדשות העירונית בשטחה של נשר. "עיריית נשר פועלת לייצר התחדשות בכל האספקטים העירוניים, ואין ספק שבנייה היא נדבך עיקרי בהתחדשות זו". ראש העיר רועי לוי התראיין בעבר לתקשורת בנושא ואמר כי "פינוי-בינוי בנשר הוא צורך ביטחוני ולא נדלני". עוד הוסיף  כי "אנחנו שמחים שתוכניות שהיו 'על הנייר' קורמות עור וגידים. אין ספק שתושבי נשר ייהנו מהבנייה החדשנית והאיכותית וכן מההיצע הגדל בעיר של יחידות דיור, וזו רק ההתחלה".

אנו כעת בעיצומו של תהליך תיקון ההערות אשר קיבלנו בפגישה שהתקיימה בוועדה המחוזית והוצגו על ידי הוועדה וראש העיר, ועתידים לייצר תוכנית מתוקנת שתוצג במהלך החודש הקרוב.

מחברת CPSN נמסר: "המפתח לקידום תוכנית מורכבת ובהיקף כזה שיהיו בה התנאים להצלחתה ויישומה הוא השילוב עם כל הגורמים, קרי – הוועדות השונות וראש העיר, תוך הטמעתה בתוכנית האב של העיר נשר. זאת כלקח מתוכנית קודמת של פינוי-בינוי שהיתה במתחם ואשר לא היו בה התנאים כדי שתקרום עור וגידים, וכתוצאה מכך בוטלה בשנת 2016. אנו שמחים וגאים לקחת חלק כה מהותי בפיתוח ובקידום העיר נשר".

רועי לוי. צילום: מיכה בריקמן

ראש עירית נשר, רועי לוי. צילום: מיכה בריקמן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. כתבה בלי תאריכים ולוח זמנים

    פינוי בינוי זה תהליך שנמשך בד"כ עשרות שנים,במיוחד שהוא לא במרכז הארץ.עוד כתבה שיווקית ליזם בלי לוח זמנים לתחילת עבודה/צפי אכלוס
    "התוכנית מקודמת בעירייה"…אשרי המאמין.כמו הפינוי בינוי שלנו בקרית אליעזר ש"מקודם כבר 20 שנים ואולי בעוד 20 שנה יביאו את שק המלט הראשון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר