צילום: עקיבא דוד
צילום: עקיבא דוד

בטירת כרמל לא שמעו על משבר הדיור החריף

פורסם בתאריך: 31.8.20 21:38

מאת: תוכן שיווקי

צונאמי הקורונה פגע קשות בכלכלות מדינות העולם ובתוכן הכלכלה הישראלית אשר נפגעה קשות מהאטה ומהסגר שהוטל על מגזרים רחבים במשק בקורונה מועד א' וגם כעת במועד ב' של המגפה.

במטרה לחזק את שוק הדיור אשר נפגע קשות בחודשים האחרונים הודיע שר האוצר ישראל כ"ץ על הורדה משמעותית במס הרכישה, במטרה להחיות מחדש את שוק הדיור. גם החברות הקבלניות החברות בהתאחדות בוני הארץ מדברות ומתריעות מפני  משבר הדיור החריף הגורם להאטה קשה ולעיתים לעצירה מוחלטת של הענף.

אל המתריעים בשער הצטרף גם נגיד בנק ישראל אשר קבע כי משבר הדיור הוא המאיים ביותר מבין כל  המשברים שצפו בגלל הקורונה.

בבדיקה שנערכה בשבועות האחרונים בערים שבהן קיימת תנופת בנייה אדירה ,במטרה לאמוד את ממדי משבר הדיור, התברר כי כנראה ישנה עיר אחת בישראל אשר בה לא שמעו כנראה על משבר הדיור ובה עסקי הדיור מתנהלים כמעט כרגיל –טירת כרמל.

ים המנופים המכסים את שמי העיר בשנים האחרונות והפכו לחלק מסמלה של העיר  ועשרות הפרויקטים לבנייה המפוזרים בכל רחבי העיר נותרו כשהיו עוד בטרם המגיפה.

בבדיקה שנערכה בין חברות הבנייה השונות מדווחות האחרונות על התעניינות וביקושים בהיקפים סבירים גם בתקופה זו שבה ענף הבנייה נעצר בחלק נכבד מערי ישראל.

מסתבר כי קהלי היעד של טירת כרמל – הזוגות הצעירים ומשפרי הדיור ממשיכים להתעניין ולרכוש דירה בעיר גם בעת הנוכחית ,כמעט ללא קשר לקורונה.

הבדיקה העלתה כי רכישת הדירות בעיר לא ירדה משמעותית כי רוכשי הדירות סבורים כי רכישת דירה בטירת כרמל היא עסקה טובה מבחינה  כלכלית  בשל מחירי הדיור האטרקטיביים וההיצע הגדול , ובנוסף הם עוברים לגור ורוכשים דירה בשכונה חדשה וצעירה  ובעיר שבה יש חינוך מושקע ואיכותי ונוף משגע.

אחד ממנהלי חברות הבנייה הגדולות אשר נשאל לפשר התופעה אמר בחצי חיוך כי "לזה קוראים חוכמת ההמונים !!!"

צילום: עקיבא דוד

צילום: עקיבא דוד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. לא מחלקים מתנות

    סיפורי סבתא בעיר התחייבו לבנות בית ספר חדש ולא קורה המחיר טוב השכונה ממש לא מבודדת

  2. דור

    אני עובד באיזור וזה נהיה שם פשוט זוועה הם גרים אחד על השני סטנדרט הבניה מאוד נמוך בגלל שזה מחיר למסכן,הם רק מוציאים יד והם נותנים כיף לשכן ממול כמו בנאות פרס רק שבנאות פרס הבניה איכותי אומנם צפופה אבל בטירת כרמל גם צפוף וגם סטנדרט נמוך ואוכלוסייה לא משהו הרבה פשע בעיר הזו מי שנכנס קצת יותר פנימה רואה שרוב העיר היא בנייני רכבת של שנות ה 50

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר