תבור להט וניר שובר (צילומים: בועז כהן)
תבור להט וניר שובר (צילומים: בועז כהן)

חילוקי דעות במועצת השינוי סביב ההתנגדות לקיים את ישיבת המועצה הערב בזום

חבר מועצת השינוי ויועצו של שר הבריאות תבור להט יוצא נגד חלק מחבריו למועצת השינוי, המתנגדים לקיום הישיבה בהיוועדות חזותית. להט: "עלינו לדעת להתגמש בהתאם להחלטת משרד הפנים כדי לשמור על בריאותינו ועל בריאות הציבור". שובר: "זה ממש חוסר אחריות. אני מקווה שחברי מועצת השינוי יגלו אחריות, נותרו להם שעות בודדות לחזור בהם"

פורסם בתאריך: 1.2.22 16:41

הבוקר (שלישי) הודיע משרד הפנים, כי החל מהיום יכולות הרשויות המקומיות לקיים ישיבות מועצה באמצעות היוועדות חזותית (זום) ולא באופן פרונטלי כמקובל. זאת בעקבות החלטת ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, שאישרה את התקנות (הוראת שעה), שיזמה שרת הפנים איילת שקד, בשל התפשטות נגיף האומיקרון.

אלא שקיום ישיבה בזום מחייב את הסכמתם של כל חברי המועצה, וכפי שפורסם מוקדם יותר היום ב"כלבו – חיפה והקריות", מספר חברים ממועצת השינוי, הודיעו כי הם מתנגדים לקיום הישיבה בזום, ובשל כך, נדרשים כל חברי המועצה להגיע הערב לאולם המועצה לישיבה פרונטלית.

 

 

עתה מתברר שלא כל החברים במועצת השינוי מיישרים קו עם ההתנגדות. אחד מהם הוא יו"ר סיעת מרצ במועצה, שמשמש גם יועצו של שר הבריאות ניצן הורוביץ. להט יוצא נגד חלק מחבריו למועצת השינוי: "אין ספק שיש חסרונות מובהקים לניהול דיון בזום ויש בו בעייתיות. עם זאת, אנחנו נמצאים כרגע במגפה ועלינו לדעת להתגמש בהתאם להחלטת משרד הפנים, כדי לשמור על בריאותנו ועל בריאות הציבור".

חבר מועצת העיר, ניר שובר, מסיעתה של קליש-רותם, יוצא גם הוא נגד מועצת השינוי. "כולנו נזהרים ברמות מטורפות. אני הייתי בבידוד ארבעה ימים עד שקיבלתי תוצאת PCR שלילית, ואני חושב שבתקופה כזו, שבה אנו עדים לשיא גל התחלואה, צריך להתכנס כמה שפחות. הפתרון ששרת הפנים הציעה הוא חכם ונכון ומתאים לרוח התקופה. זו ממש חוסר אחריות. אני מקווה שחברי מועצת השינוי יגלו אחריות, נותרו להם שעות בודדות לחזור בהם מעמדתם, ויסכימו לקיים את ישיבת המועצה הערב בהיוועדות חזותית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר